• Dit is het jaar van de 49e Hongerspelen. 12 meisjes en 12 jongens uit alle districten worden in een arena gegooid. Ze moeten vechten tot de dood. Verliezen betekent de dood, winnen is eeuwige roem en rijkdom. En er is maar 1 winnaar...

    Het verhaal begint bij iedereen 1 dag voor de boete. Alle deelnemers worden gevolgd tot hun eind.



    Arena:
    Het arena heeft een krachtveld om zich heen. Niemand kan eruit.
    Het is een bos dat rijk is aan dieren en planten, ook giftige planten.
    Aan het bos ligt een kiezelstrand. Als je daarop loopt kan iedereen je horen in de nacht. Het water is koud en niet helder. Je kunt het ook niet drinken. Het water is vaak rustig, maar als het hard waait kan het veranderen in een moordenaar.Het weer is vaak bewolkt met een niet al te warme maar vochtige dag. 's Nachts kan het vriezen.

    RPG informatie:
    [*tekst hier*] betekent dat je niet in je rol zit.
    Als je in je rol zit gebruik je de naam wie je speelt en doe hem dan dikgedrukt.

    Plot:
    Dit is het jaar van de 49e Hongerspelen. 12 meisjes en 12 jongens uit alle districten worden in een arena gegooid. Ze moeten vechten tot de dood. Verliezen betekent de dood, winnen is eeuwige roem en rijkdom. En er is maar 1 winnaar.

    - Rollentopic
    - Rollenstory
    - Topic 1
    - Topic 2
    - Topic 3
    - Topic 4
    - Topic 5
    - Topic 6
    - Topic 7
    - Topic 8
    - Topic 9
    - Topic 10
    - Topic 11
    - Topc 12
    - Topic 13
    - Topic 14
    - Topic 15
    - Topic 16
    - Topic 17
    - Topic 18
    - Topic 19
    - Topic 20
    - Topic 21
    - Topic 22
    - Topic 23
    - Topic 24
    - Topic 25

    Rollen
    Tributen:
    1: James (LWTomlinson) & Aithne (LWTomlinson)
    2: Jack (TheLibrary) & Jill (TheLibrary)
    3: Percy (Maeleena) & Elaine (Leave)
    4: Quill (Haice) & Adylia (Leave)
    5: Cathal (Maeleena) & Alyda (Amycus)
    6: Nero (Amycus) & Skylar (Leave)
    7: Adam (Roux) & Brianna (Brianna)
    8: Samuel (Fae) & Shenley (Amycus)
    9: Saverio (Fayan) & Cassie (Fae)
    10: Lucas (CrispsPink) & Chiara (Amycus)
    11: Tariq (Amycus) & Raechell (Aguamenti)
    12: Felan (Fauvism) & Primrose (CrispsPink)

    Mentoren:
    1: Aiden (LWTomlinson)
    2: Pascal (Aguamenti)
    3: Kayleigh (Leave)
    4: Saph (Maeleena)
    5: -
    6: -
    7: Dulca (Roux)
    8: -
    9: -
    10: -
    11: Amycus (Amycus)
    12: Seamus (CrispsPink)

    Stylisten:
    Fayan (Fayan): district 3 & 12
    Maeleena (Maeleena): district 5 & 7
    Aralys (Fauvism): district 1 & 11
    Evan (TheLibrary): district 2
    Saffier (Fae): district 9
    Arina (CrispsPink): district 8

    Anders:
    Duardo (Amycus)
    Caesar (Fayan)
    Lughnasadh (Fauvism)
    Diayh (Maeleena)
    Koppels
    Percy x Elaine
    Cathal x Alyda
    Fayan x Saph
    Saverio x Adylia
    Felan x Amycus
    James x Aithne
    Nero x Skylar
    Lucas x Primrose
    Mensen die meewerken aan het plan van Saph & Fayan
    - Saph
    - Fayan
    - Amycus
    - Arina
    - Duardo
    De overledenen
    - Jack
    - Shenley

    And... last but not least:
    Ondanks dat dit al ons zoveelste topic is, kun je altijd nog inspringen (: We don't bite, we just playfully nibble. :3
    Maeleena schreef:
    [Oops :'D *in love with this whole RPG and ALL the people in it* Niet mijn fout



    [ topic verplaatst door een moderator ]

    [ bericht aangepast op 26 okt 2011 - 22:09 ]


    “You want weapons? We’re in a library! Books! The best weapons in the world!” ~The Doctor

    [ that's fine! *O* *phew* I wasnt sure. (cat)]


    Welcome to Night Vale. All Hail the Glow Cloud. All Hail Perfect, Beautiful Carlos.

    [Maar hoe ziet Saph ze nu dan? :3]


    Normaal is het gemiddelde van alle afwijkingen

    Saph
    uiteindelijk ging amycus weg. Naar bed ofzo. Weet ik veel. Ik keek snel in de spiegel. mijn ogen waren rood van het velen huilen, en ik zag er absoluut niet uit. Wat maakt het ook uit.
    Met een zucht loop ik de verdieping af. Ik heb nog helemaal geen zin om naar mijn kamer te gaan. Te veel herineringen.
    en dan hoor ik zijn stem weer. Fayan.


    Welcome to Night Vale. All Hail the Glow Cloud. All Hail Perfect, Beautiful Carlos.

    James
    Een glimlach komt op mijn gezicht.
    "Zullen we afspreken dat jij 's nachts slaapt en ik vroeg in de morgen?
    ik kan toch lang zonder slaap in district 1 is er een week in het jaar dat je niet mag slapen" zeg ik als Jill moe tegen mijn aan leunt.


    You keep breathing, that doesn’t mean you’re alive - TABLO (Tommorrow)

    [ ... zo dus.]


    Welcome to Night Vale. All Hail the Glow Cloud. All Hail Perfect, Beautiful Carlos.

    [Kristen!, laat Aiden er buiten(cat)]


    You keep breathing, that doesn’t mean you’re alive - TABLO (Tommorrow)

    [.. oh lol :'D]

    Fayan - Stylist
    Ik omhels Sylvano stevig en lach breeduit.
    "Wat doe jij hier nou!" roep ik daarna als ik hem even losgelaten heb.
    "Ik werd toch wel heel nieuwsgierig naar dat stylisten werk van je, maar ik mocht niet naar binnen voordat de tributen weg waren." antwoord Sylvano met een nep boze blik richting de bewakers.
    Ik lach en por hem tussen zijn ribben. Ik was helemaal vergeten hoe mooi Sylvano ook alweer was.


    Normaal is het gemiddelde van alle afwijkingen

    LWTomlinson schreef:
    [Kristen!, laat Aiden er buiten(cat)]



    [Okay fine, only because it's you Lina]


    You gave me forever within the numbered days and I am grateful.

    Saph
    Ik durf neit verder te lopen, niet te bewegen. als ik ook maar een geluid maak zou hij me zien, zou ik die irritatie weer zien. dus stond ik stil. Ik probeerde neit te luisteren, maar zijn stem was te luid. Het was onmogelijk.


    Welcome to Night Vale. All Hail the Glow Cloud. All Hail Perfect, Beautiful Carlos.

    Fayan - Stylist
    "Vertel me eerst eens hoe het met jou gaat." vraag ik dan opgewekt.
    Sylvano lacht om mijn idiote grijns, wat hij altijd deed, met zijn mooie scheve lachje en geeft dan antwoord.
    "Eh, goed. Maar ik heb je wel heel erg gemist." zegt hij dan en ik bloos. Ik had destijds vreselijke liefdesverdriet, vond het zo erg dat Sylvano het uitmaakte. Maar ja, hij was een jaloers type en ik kreeg teveel aandacht, vond hij.
    "Zullen we anders naar mijn verdieping gaan? Dan kan ik je wat ontwerpen laten zien en kunnen we even bijpraten," stel ik voor. Sylvano stemt ermee in en dan lopen we al klierend, plagend, kietelend en lachend de trap op.


    Normaal is het gemiddelde van alle afwijkingen

    Saph
    Het verdriet word bijna uitgeband. Mijn handen zihn inmiddels veranderd in vuisten. stilletjes kijk ik hoe hij met mijn Fayan de trap op loopt. hoe te elkaar aanraken. Het liefst had ik hem alle 24 verdiepingen naar beneden geschopt.
    Ik twijfel nog even, maar loop verder. Achetr ze aan. ik kan gewoon niet anders, ik mis hem teveel.


    Welcome to Night Vale. All Hail the Glow Cloud. All Hail Perfect, Beautiful Carlos.

    Jill

    "Is goed", mompel ik. Ik kan een geeuw niet onderdrukken, en ik verbaas mezelf. Ik wist niet dat ik zo moe was. Ik pak de slaapzak en ga liggen, dicht bij James. Ik wist niet of ik dit wel moest vragen, maar James zag eruit alsof hij het best koud had. "Wil je... ehm... We zullen deze slaapzak moeten delen", zei ik toen maar.


    "No matter how gifted you are, you alone cannot change the world" -L.

    Fayan - Stylist
    Het lijkt bijna alsof we nooit gescheiden zijn geweest. We hebben elkaar ongeveer 11 maanden niet gezien, maar die lijken helemaal vergeten, alsof het maar een weekendje was.
    Als vanzelfsprekend glijd mijn hand in de zijne, net zoals vroeger en lachen we om domme dingen, voeren gesprekken over het alledaagse leven en ik lach de hele tijd.
    Ik moet toegeven dat ik nog steeds wat voel voor Sylvano, vooral nu hij weer ineens hier voor me staat. Ik kende al anderhalf jaar geen liefde meer, dus... misschien konden we het nog eens proberen.
    Eenmaal op verdieping 12 aangekomen liet ik hem voorgaan naar binnen en sloot de deur achter ons.


    Normaal is het gemiddelde van alle afwijkingen

    Saph
    Stilletjes leun ik tegen de muur. Fayan wilde me niet meer. Hij had zelfs al een vervanger voor me gevonden. Wat was mijn hele leven dan nog waard? Als ik zo makkelijk gevangbaar was?
    Maar de tranen komen niet meer. Het ademen is nogsteeds moeilijk door die drukkende pijn in mijn borst. Ik heb gewoon geen flauw idee meer hoe ik nu verder moet.


    Welcome to Night Vale. All Hail the Glow Cloud. All Hail Perfect, Beautiful Carlos.

    [Zeg me niet dat we nu alweer vast zitten (cat)]


    Normaal is het gemiddelde van alle afwijkingen