• Dit is het jaar van de 49e Hongerspelen. 12 meisjes en 12 jongens uit alle districten worden in een arena gegooid. Ze moeten vechten tot de dood. Verliezen betekent de dood, winnen is eeuwige roem en rijkdom. En er is maar 1 winnaar...

Het verhaal begint bij iedereen 1 dag voor de boete. Alle deelnemers worden gevolgd tot hun eind.

Arena:
    Het arena heeft een krachtveld om zich heen. Niemand kan eruit.
    Het is een bos dat rijk is aan dieren en planten, ook giftige planten.
    Aan het bos ligt een kiezelstrand. Als je daarop loopt kan iedereen je horen in de nacht. Het water is koud en niet helder. Je kunt het ook niet drinken. Het water is vaak rustig, maar als het hard waait kan het veranderen in een moordenaar.Het weer is vaak bewolkt met een niet al te warme maar vochtige dag. 's Nachts kan het vriezen.

RPG informatie:
    [*tekst hier*] betekent dat je niet in je rol zit.
    Als je in je rol zit gebruik je de naam wie je speelt en doe hem dan dikgedrukt.

Plot:
    Dit is het jaar van de 49e Hongerspelen. 12 meisjes en 12 jongens uit alle districten worden in een arena gegooid. Ze moeten vechten tot de dood. Verliezen betekent de dood, winnen is eeuwige roem en rijkdom. En er is maar 1 winnaar.

- Rollentopic
    - Rollenstory
    - Topic 1
    - Topic 2
    - Topic 3
    - Topic 4
    - Topic 5
    - Topic 6
    - Topic 7
    - Topic 8
    - Topic 9
    - Topic 10
    - Topic 11
    - Topc 12
    - Topic 13
    - Topic 14
    - Topic 15
    - Topic 16
    - Topic 17
    - Topic 18
    - Topic 19
    - Topic 20
    - Topic 21
    - Topic 22
    - Topic 23
    - Topic 24
    - Topic 25

Rollen
    Tributen:
    1: James (LWTomlinson) & Aithne (LWTomlinson)
    2: Jack (TheLibrary) & Jill (TheLibrary)
    3: Percy (Maeleena) & Elaine (Leave)
    4: Quill (Haice) & Adylia (Leave)
    5: Cathal (Maeleena) & Alyda (Amycus)
    6: Nero (Amycus) & Skylar (Leave)
    7: Adam (Roux) & Brianna (Brianna)
    8: Samuel (Fae) & Shenley (Amycus)
    9: Saverio (Fayan) & Cassie (Fae)
    10: Lucas (CrispsPink) & Chiara (Amycus)
    11: Tariq (Amycus) & Raechell (Aguamenti)
    12: Felan (Fauvism) & Primrose (CrispsPink)

Mentoren:
    1: Aiden (LWTomlinson)
    2: Pascal (Aguamenti)
    3: Kayleigh (Leave)
    4: Saph (Maeleena)
    5: -
    6: -
    7: Dulca (Roux)
    8: -
    9: -
    10: -
    11: Amycus (Amycus)
    12: Seamus (CrispsPink)

Stylisten:
    Fayan (Fayan): district 3 & 12
    Maeleena (Maeleena): district 5 & 7
    Aralys (Fauvism): district 1 & 11
    Evan (TheLibrary): district 2
    Saffier (Fae): district 9
    Arina (CrispsPink): district 8

Anders:
    Duardo (Amycus)
    Caesar (Fayan)
    Lughnasadh (Fauvism)
    Diayh (Maeleena)
    Koppels
    Percy x Elaine
    Cathal x Alyda
    Fayan x Saph
    Saverio x Adylia
    Felan x Amycus
    James x Aithne
    Nero x Skylar
    Lucas x Primrose
    Mensen die meewerken aan het plan van Saph & Fayan
    - Saph
    - Fayan
    - Amycus
    - Arina
    - Duardo
    De overledenen
    - Jack
    - Shenley

And... last but not least:
    Ondanks dat dit al ons zoveelste topic is, kun je altijd nog inspringen (: We don't bite, we just playfully nibble. :3
    Maeleena schreef:
    [Oops :'D *in love with this whole RPG and ALL the people in it* Niet mijn fout

[ topic verplaatst door een moderator ]

[ bericht aangepast op 26 okt 2011 - 22:09 ]

“You want weapons? We’re in a library! Books! The best weapons in the world!” ~The Doctor

Saph
    'Dat weet je verdomme wel Fayan!' ik negeer de andere man, hoewel ik eht het liefst uit eht raam had gedonderd. zal hem leren om aan Fayan te komen.
    'Waar is alles in godsnaam mis gegaan dat je meot doen alsof je me neit meer herkent?!'

Welcome to Night Vale. All Hail the Glow Cloud. All Hail Perfect, Beautiful Carlos.

Fayan - Stylist
    "Denk je dat ik doe alsof ik je niet herken?" roep ik. "Wat wil je! Dat ik me na een uur al meteen als je beste vriend gedraag? Ik heb je vandaag ontmoet, ja, doe normaal! Mijn leven gaat jou niets aan! Ik loop verdorie tegen je aan bij de tributen en meteen plak je aan me vast! Hou daarmee óp!"
    Dit was toch niet zo één die meteen vriendjes wilde zijn zodra ik één keer aardig deed?

Normaal is het gemiddelde van alle afwijkingen

Saph
    ik keek hem verstomd aan.Meende hij het? Of was hij echt zo laag bezig dat hij bleef liegen.
    'Nee, Fayan,' sis ik uiteindelijk. 'We hebben elkaar ontmoet een paar dagen geleden. De dag voor de interviews, in eht trappenhuis.'
    ik laat eht stukje over mijn mes maar even weg, hij denkt al dat ik gek genoeg ben. ik loop dichterbij.
    'Ik weet niet waarom je doet alsof je me niet herkent, maar ik dacht dat je beter was dan dat.'

Welcome to Night Vale. All Hail the Glow Cloud. All Hail Perfect, Beautiful Carlos.

Fayan - Stylist
    "Waar héb je het over! Ik ken je echt niet, verdorie, misschien verwar je me wel met iemand anders." God, wat was dit irritant. Ik snapte echt niets van zijn gedrag.
    "Ik ben hier de afgelopen dagen gewoon bezig geweest als stylist en ik kan me jou niet herinneren omdat ik je pas vandaag heb ontmoet," herhaal ik voor de zoveelste keer.

Saph
    In een opwelling grijp ik zijn hand vast, en zorgt voor enig teken van leugens in zijn mooie ogen. Maar ze waren er niet.
    Ik wist niet zeker wat ik wilde doen, hem dichter trekken, hem loslaten, of blijven schreeuwen. Ik kijk naar mijn handin de zxijnen. Wacht...

Fayan - Stylist
    Opeens pakt hij me ruw vast en in een opwelling is het Sylvano die hem weg slaat.
    "Blijf van hem af," snauwt hij. Mooi zo, Sylvano vond hem ook al vreemd.

[*Wacht op Lina*]

You gave me forever within the numbered days and I am grateful.

Saph
    Ik voel hou ik weg word geslagen van Fayan, maar ik reageer er nauwelijks op. Ik staar verstomd naar het kleine, rodepuntje op zijn pols.
    'Hoe kom je daar aan?' vraag ik, wijzend naar zijn pols.

Fayan - Stylist
    Zuchtend kijk ik hem aan en kijk dan naar mijn pols. Er zat een heel klein wondje op, alsof ik me ergens aan had geprikt.
    "Weet ik veel. Ik werk met scharen, naald en draad... dan gaat er wel eens iets mis. Alsof jou dat wat aangaat, trouwens. Wil je nu weggaan?" hij was gestopt met schreeuwen en ik wilde verder met Sylvano.

[Wat moet ik doen, James is aan de andere kant van de arena]

You keep breathing, that doesn’t mean you’re alive - TABLO (Tommorrow)

[Psh, ik krijg de neiging op Fayan te laten muteren. Stomme fucking Sylvano. fuck you. (cat)]

Saph
    'j-Je bent het echt vergeten,' mompel ik, meer tegen mezelf dan tegen fayan. Verward kijk ik hem aan.
    'Is het daarom dat je daiyh niet meer haar?'

[Ahum...toen Prim aan het jagen was zag ze die grot waar James in zit. En ze wacht nu tot hij regaeerd op haar zin/liedje]

You gave me forever within the numbered days and I am grateful.

Fayan - Stylist
    "Gaan we weer." zucht ik. "Ik heb Daiyh ook pas vandaag ontmoet, vlak na jou, hoe kan ik hem in godsnaam dan gehaat hebben. Even serieus, het is een toffe gozer en niet zo'n creep als jij."

[Sylvano is heeeeeeel knap in mijn hoofd :9~
    Maar oké, niemand kan tippen aan Saph _O_]

Saph
    'Hij heeft je geheugen veranderd!' Oh god, waarom gelooft hij me nu niet gewoon? 'hij is de persoon waardoor je constant in een mutant verranderd, die je gemartled heeft!'