• Dit is het jaar van de 49e Hongerspelen. 12 meisjes en 12 jongens uit alle districten worden in een arena gegooid. Ze moeten vechten tot de dood. Verliezen betekent de dood, winnen is eeuwige roem en rijkdom. En er is maar 1 winnaar...

    Het verhaal begint bij iedereen 1 dag voor de boete. Alle deelnemers worden gevolgd tot hun eind.



    Arena:
    Het arena heeft een krachtveld om zich heen. Niemand kan eruit.
    Het is een bos dat rijk is aan dieren en planten, ook giftige planten.
    Aan het bos ligt een kiezelstrand. Als je daarop loopt kan iedereen je horen in de nacht. Het water is koud en niet helder. Je kunt het ook niet drinken. Het water is vaak rustig, maar als het hard waait kan het veranderen in een moordenaar.Het weer is vaak bewolkt met een niet al te warme maar vochtige dag. 's Nachts kan het vriezen.

    RPG informatie:
    [*tekst hier*] betekent dat je niet in je rol zit.
    Als je in je rol zit gebruik je de naam wie je speelt en doe hem dan dikgedrukt.

    Plot:
    Dit is het jaar van de 49e Hongerspelen. 12 meisjes en 12 jongens uit alle districten worden in een arena gegooid. Ze moeten vechten tot de dood. Verliezen betekent de dood, winnen is eeuwige roem en rijkdom. En er is maar 1 winnaar.

    - Rollentopic
    - Rollenstory
    - Topic 1
    - Topic 2
    - Topic 3
    - Topic 4
    - Topic 5
    - Topic 6
    - Topic 7
    - Topic 8
    - Topic 9
    - Topic 10
    - Topic 11
    - Topc 12
    - Topic 13
    - Topic 14
    - Topic 15
    - Topic 16
    - Topic 17
    - Topic 18
    - Topic 19
    - Topic 20
    - Topic 21
    - Topic 22
    - Topic 23
    - Topic 24
    - Topic 25

    Rollen
    Tributen:
    1: James (LWTomlinson) & Aithne (LWTomlinson)
    2: Jack (TheLibrary) & Jill (TheLibrary)
    3: Percy (Maeleena) & Elaine (Leave)
    4: Quill (Haice) & Adylia (Leave)
    5: Cathal (Maeleena) & Alyda (Amycus)
    6: Nero (Amycus) & Skylar (Leave)
    7: Adam (Roux) & Brianna (Brianna)
    8: Samuel (Fae) & Shenley (Amycus)
    9: Saverio (Fayan) & Cassie (Fae)
    10: Lucas (CrispsPink) & Chiara (Amycus)
    11: Tariq (Amycus) & Raechell (Aguamenti)
    12: Felan (Fauvism) & Primrose (CrispsPink)

    Mentoren:
    1: Aiden (LWTomlinson)
    2: Pascal (Aguamenti)
    3: Kayleigh (Leave)
    4: Saph (Maeleena)
    5: -
    6: -
    7: Dulca (Roux)
    8: -
    9: -
    10: -
    11: Amycus (Amycus)
    12: Seamus (CrispsPink)

    Stylisten:
    Fayan (Fayan): district 3 & 12
    Maeleena (Maeleena): district 5 & 7
    Aralys (Fauvism): district 1 & 11
    Evan (TheLibrary): district 2
    Saffier (Fae): district 9
    Arina (CrispsPink): district 8

    Anders:
    Duardo (Amycus)
    Caesar (Fayan)
    Lughnasadh (Fauvism)
    Diayh (Maeleena)
    Koppels
    Percy x Elaine
    Cathal x Alyda
    Fayan x Saph
    Saverio x Adylia
    Felan x Amycus
    James x Aithne
    Nero x Skylar
    Lucas x Primrose
    Mensen die meewerken aan het plan van Saph & Fayan
    - Saph
    - Fayan
    - Amycus
    - Arina
    - Duardo
    De overledenen
    - Jack
    - Shenley

    And... last but not least:
    Ondanks dat dit al ons zoveelste topic is, kun je altijd nog inspringen (: We don't bite, we just playfully nibble. :3
    Maeleena schreef:
    [Oops :'D *in love with this whole RPG and ALL the people in it* Niet mijn fout



    [ topic verplaatst door een moderator ]

    [ bericht aangepast op 26 okt 2011 - 22:09 ]


    “You want weapons? We’re in a library! Books! The best weapons in the world!” ~The Doctor

    Aithne
    Rustig pak ik een appel en neem er een hap van, "Samuel is je naam toch?" vraag ik en ga rustig zitten op de grond.


    You keep breathing, that doesn’t mean you’re alive - TABLO (Tommorrow)

    Samuel - District 8
    Ik knik. 'Ja, van district 8. Jij bent Aithne, hé?' Ik laat de stapel fruit even voor wat het is, pak ook een appel en plof neer in het gras.


    Our Father who art in Heaven. Our Father who art buried in the yard.

    Reachell
    De bessen die we geplukt hadden waren bijna op.'Ik ga nog wat bessen halen.'Zei ik.
    Ik klom naar beneden en toen ik ongeveer maar 2 meter boven de grond was liet ik los.Ik liep door het bos heen.Ik zag wat bessen en rende er naar toe.Ze zagen precies het zelfde uit als de bessen die ik op had.Ik snee hem door midden en proeftte met mijn tong.Ik spuugde meteen . Ze waren zuur.Deze zijn heel giftig. Zo giftig dat je dood bent voor ze je maag bereiken. Ik stopte een paar in een klein vakje van mijn riem. je weet maar nooit.Later vond ik nog wat brammen.
    Ik was nu dicht bij de kiezelstrand. Maar gek genoeg was het strand er niet maar allen water.Snel trok het water weg en ik liep het strandje op. 'Vreemd'zei ik. Achter me hoorde ik iets ritselen en ik pakte mijn mes , gooide hem naar achteren.
    [Wie wilt er naar het strandje komen :Y)?]

    [ bericht aangepast op 27 okt 2011 - 17:38 ]


    “You want weapons? We’re in a library! Books! The best weapons in the world!” ~The Doctor

    [It's pretty dead in here(huil)]


    Our Father who art in Heaven. Our Father who art buried in the yard.

    [Euh, Cassie kan wel komen? Als ze klaar is met haar konijn, dan.]


    Our Father who art in Heaven. Our Father who art buried in the yard.

    Aithne
    "Ja ik kom uit district 1" zeg ik en neem nog een hap uit mijn appel

    [@Aguamenti ik laat James wel komen]


    You keep breathing, that doesn’t mean you’re alive - TABLO (Tommorrow)

    [ Nou Lizz heeft een nieuw Large catalogus o.o so, i'm crying ebcause everything is SO PRETTY]


    Welcome to Night Vale. All Hail the Glow Cloud. All Hail Perfect, Beautiful Carlos.

    [wie wilt een nieuwe zo open ?]


    “You want weapons? We’re in a library! Books! The best weapons in the world!” ~The Doctor

    [Ik wil wel openen]


    You keep breathing, that doesn’t mean you’re alive - TABLO (Tommorrow)

    Primrose
    Ik zie dan wat bessen en herken ze. In District 12 noemen we ze Nachtschot. Je gaat dood voor ze je maag bereiken. Ik stop ze in mijn zak en kijk wat om me heen


    You gave me forever within the numbered days and I am grateful.

    James
    "Nou Reachell we zijn misschien niet de beste vrienden maar om nu meteen een mes te gooien is een beetje overdreven vind je niet?" grijns ik en speel met Reachell haar mes in mijn hand

    [ bericht aangepast op 27 okt 2011 - 17:48 ]


    You keep breathing, that doesn’t mean you’re alive - TABLO (Tommorrow)

    Cassie - District 9
    Rustig snij ik de buik van het inmiddels onherkenbare konijn open en vis de ingewanden eruit. De maag word een waterzak, maar de rest is van weinig waarde. Voor de zekerheid leg ik het naast me neer en snijd dan het vlees in stukjes, die ik in bladeren verpak. De pakketjes worden op hun beurt in de konijnenhuid gestopt, die ik aan elkaar rijg met een van de pezen en vervolgens aan mijn riem bind. De maag volgt en dan ben ik klaar om te gaan. Het bloed en de ingewanden eet een of ander dier wel op.


    Our Father who art in Heaven. Our Father who art buried in the yard.

    Samuel - District 8
    'Mmmh. Meestal zijn dat Beroeps, maar jij zeker niet? Dan was je wel bij de Hoorn gebleven,' zeg ik. Rustig neem ik nog een hap van de appel.


    Our Father who art in Heaven. Our Father who art buried in the yard.

    Aithne
    "Ik ben getraind door mijn ouders maar ik zie het niet zitten om mensen te vermoorden" geef ik toe.
    Mijn vader zal nu zich nu wel dood schamen precies wat ik wil.


    You keep breathing, that doesn’t mean you’re alive - TABLO (Tommorrow)

    Reachell
    'Sorry maar je weet maar nooit .'Glimlachte ik.
    'toen ik hier aan kwam was dit geen keizel strand maar water.'


    Dit topic is gesloten omdat het maximum van 300 berichten is bereikt


    “You want weapons? We’re in a library! Books! The best weapons in the world!” ~The Doctor