• Dit is het jaar van de 49e Hongerspelen. 12 meisjes en 12 jongens uit alle districten worden in een arena gegooid. Ze moeten vechten tot de dood. Verliezen betekent de dood, winnen is eeuwige roem en rijkdom. En er is maar 1 winnaar...

    Het verhaal begint bij iedereen 1 dag voor de boete. Alle deelnemers worden gevolgd tot hun eind.



    Arena:
    Het arena heeft een krachtveld om zich heen. Niemand kan eruit.
    Het is een bos dat rijk is aan dieren en planten, ook giftige planten.
    Aan het bos ligt een kiezelstrand. Als je daarop loopt kan iedereen je horen in de nacht. Het water is koud en niet helder. Je kunt het ook niet drinken. Het water is vaak rustig, maar als het hard waait kan het veranderen in een moordenaar.Het weer is vaak bewolkt met een niet al te warme maar vochtige dag. 's Nachts kan het vriezen.

    RPG informatie:
    [*tekst hier*] betekent dat je niet in je rol zit.
    Als je in je rol zit gebruik je de naam wie je speelt en doe hem dan dikgedrukt.

    Plot:
    Dit is het jaar van de 49e Hongerspelen. 12 meisjes en 12 jongens uit alle districten worden in een arena gegooid. Ze moeten vechten tot de dood. Verliezen betekent de dood, winnen is eeuwige roem en rijkdom. En er is maar 1 winnaar.

    - Rollentopic
    - Rollenstory
    - Topic 1
    - Topic 2
    - Topic 3
    - Topic 4
    - Topic 5
    - Topic 6
    - Topic 7
    - Topic 8
    - Topic 9
    - Topic 10
    - Topic 11
    - Topc 12
    - Topic 13
    - Topic 14
    - Topic 15
    - Topic 16
    - Topic 17
    - Topic 18
    - Topic 19
    - Topic 20
    - Topic 21
    - Topic 22
    - Topic 23
    - Topic 24
    - Topic 25

    Rollen
    Tributen:
    1: James (LWTomlinson) & Aithne (LWTomlinson)
    2: Jack (TheLibrary) & Jill (TheLibrary)
    3: Percy (Maeleena) & Elaine (Leave)
    4: Quill (Haice) & Adylia (Leave)
    5: Cathal (Maeleena) & Alyda (Amycus)
    6: Nero (Amycus) & Skylar (Leave)
    7: Adam (Roux) & Brianna (Brianna)
    8: Samuel (Fae) & Shenley (Amycus)
    9: Saverio (Fayan) & Cassie (Fae)
    10: Lucas (CrispsPink) & Chiara (Amycus)
    11: Tariq (Amycus) & Raechell (Aguamenti)
    12: Felan (Fauvism) & Primrose (CrispsPink)

    Mentoren:
    1: Aiden (LWTomlinson)
    2: Pascal (Aguamenti)
    3: Kayleigh (Leave)
    4: Saph (Maeleena)
    5: -
    6: -
    7: Dulca (Roux)
    8: -
    9: -
    10: -
    11: Amycus (Amycus)
    12: Seamus (CrispsPink)

    Stylisten:
    Fayan (Fayan): district 3 & 12
    Maeleena (Maeleena): district 5 & 7
    Aralys (Fauvism): district 1 & 11
    Evan (TheLibrary): district 2
    Saffier (Fae): district 9
    Arina (CrispsPink): district 8

    Anders:
    Duardo (Amycus)
    Caesar (Fayan)
    Lughnasadh (Fauvism)
    Diayh (Maeleena)
    Koppels
    Percy x Elaine
    Cathal x Alyda
    Fayan x Saph
    Saverio x Adylia
    Felan x Amycus
    James x Aithne
    Nero x Skylar
    Lucas x Primrose
    Mensen die meewerken aan het plan van Saph & Fayan
    - Saph
    - Fayan
    - Amycus
    - Arina
    - Duardo
    De overledenen
    - Jack
    - Shenley

    And... last but not least:
    Ondanks dat dit al ons zoveelste topic is, kun je altijd nog inspringen (: We don't bite, we just playfully nibble. :3
    Maeleena schreef:
    [Oops :'D *in love with this whole RPG and ALL the people in it* Niet mijn fout



    [ topic verplaatst door een moderator ]

    [ bericht aangepast op 26 okt 2011 - 22:09 ]


    “You want weapons? We’re in a library! Books! The best weapons in the world!” ~The Doctor

    Fayan - Stylist
    "Wat moet ik in godsnaam bij jou, midden in een interview, terwijl ik je niet eens ken!" Ik kende hem niet. Echt niet. Maar ik was niet bij de interviews...
    Ik merk dat hij op het punt staat te huilen, zijn ogen zijn gevuld met tranen en hij trilt over zijn hele lijf, alsof het hem echt pijn doet dat ik het niet meer weet.


    Normaal is het gemiddelde van alle afwijkingen

    Saph
    'Omdat we toen onze eerste kus deelde,' fluister ik. Ik kan hem niet meer aankijken. Ik word nog liever terug ind e arena gegooid, alles is beter dan deze constante pijn.


    Welcome to Night Vale. All Hail the Glow Cloud. All Hail Perfect, Beautiful Carlos.

    Fayan - Stylist
    Het bleef heel, heel erg lang stil.
    "Maar. Ik. Ken. Je. Niet." fluister ik dan, helemaal in de war. Hij zag er zo verloren uit, zo gebroken... alsof het waar was wat hij zei. Maar waarom kende ik hem dan niet? Zoiets, een kus, dat vergeet je toch niet.


    Normaal is het gemiddelde van alle afwijkingen

    Saph
    'dat is omdat Daiyh je geheugen heeft veranderd ofzo. En zeg níet dat het een goede gozer is. Hij is degene die je heeft gemarteld, fayan.'
    zonder het te merken hou ik mijn eigen armen stevig tegen mijn borst. Geloof me, Fayan, alsjeblieft.


    Welcome to Night Vale. All Hail the Glow Cloud. All Hail Perfect, Beautiful Carlos.

    Fayan - Stylist
    "Ik snap er helemaal niks meer van. Heb je enig bewijs?" vraag ik hem zacht. Als hij echt bewijs had, over wat dan ook, dat ik hem dus wel al langer kende dan vandaag... misschien, misschien was het dan zo. De gaten.. konden die opgevuld worden?


    Normaal is het gemiddelde van alle afwijkingen

    Saph
    'Waar is je camera?'
    Ik was al begonnen met paniekeren, maar vanochtend schoot weer door mijn hoofd. Oh god alsjblieft, heb hem niet verwijdered.


    Welcome to Night Vale. All Hail the Glow Cloud. All Hail Perfect, Beautiful Carlos.

    Fayan - Stylist
    "Mijn camera?" vroeg ik verbaasd. Ik liep naar mijn nachtkastje en pakte de camera in mijn handen.
    Eén voor één ging ik alle foto's bij langs en toen kwam ik langs één van Saph. Vanochtend gemaakt. Vanuit mijn bed.
    Ik heb het gevoel dat ik uren lang naar die foto aan het staren ben.
    "W-wat.. h-hoe..." hakkel ik. Wat was hier aan de hand?


    Normaal is het gemiddelde van alle afwijkingen

    Saph
    Godzijdank. Ik zag het aan de verbaasde blik in zijn ogen. De foto was niet weg. Ik zeur nooit meer als iemand een foto van me neemt.
    'we slapen al de laatste paar dagen bij elkaar,' antwoord ik. 'En niet alleen slapen,' mompel ik erachetr aan. Puur om het feit dat die andere man nog in de kamer was.


    Welcome to Night Vale. All Hail the Glow Cloud. All Hail Perfect, Beautiful Carlos.

    Fayan - Stylist
    "Sylvano... wil je even op de gang wachten? Dan... dan kan ik even praten. Want ik snap er echt niets meer van." vraag ik Sylvano. Zijn reactie is echter heel anders dan verwacht.
    "Ja joh, zoek het zelf maar lekker uit." Ik kende die toon. Hij was jaloers. Met een graai pakte hij zijn shirt van de grond, trok hem aan en liep weg. De deur knalde achter hem dicht en ik liet mezelf neerzakken op de bank.
    "Praat." Vertel me alles wat je weet.


    Normaal is het gemiddelde van alle afwijkingen

    Saph
    ik heb nog nooit zo snel gepraat. ik vertel hem letterlijk alles, van eht moment dat ik het mes tegen zijn keel drukte, de eerste keer zijn lippen op de mijnen voelde, tot het moment van zijn eerste mutatie, onze eerste keer in bed samen en de veloving. Pas op het einde, deze middag, rolt er een traan langs mijn wang.
    'Je draaide je om, maar ik lette niet op. Ik haat die ruimte. Toen ik weer rustig was draaide je je weg. De rest weet je.'


    Welcome to Night Vale. All Hail the Glow Cloud. All Hail Perfect, Beautiful Carlos.

    [ Sorry, moeder liep voorbij o.o *zat hier, in het donker stil te zij*]


    Welcome to Night Vale. All Hail the Glow Cloud. All Hail Perfect, Beautiful Carlos.

    Fayan - Stylist
    Ik had met open mond staan luisteren en het was echt doodeng hoe al mijn zwarte gaten in mijn hoofd nu ineens opgevuld werden. Niet dat ik het me herinnerde, maar ik was vergeten waar ik was een bepaald moment en hij vertelde het me. Was het waar? Had ik echt een spuitje gehad?
    Ik bekeek trillend mijn pols. Het zou een naaldenprik kunnen zijn, maar was het te controleren?
    En toch... Saph loog niet, dat zag ik aan hem, aan de pijn in zijn ogen.
    "Ik denk dat je gelijk hebt," fluister ik dan.


    Normaal is het gemiddelde van alle afwijkingen

    Saph
    Stomverbaasd kijk ik hem aan. Hij geloofd me. godzijdank, hij geloofd me. ik doe mijn best neit iets stoms te zeggen. de zin, dat weet ik wel zeker, ligt op mijn lippen, maar ik slik hem in.
    'D-dus je geloofd me?'


    Welcome to Night Vale. All Hail the Glow Cloud. All Hail Perfect, Beautiful Carlos.

    Fayan - Stylist
    "Ik moet wel. Alle gaten in mijn hoofd heb jij zojuist opgevuld." Ik verberg mijn hoofd in mijn handen en denk nog eens heel diep na. Misschien, nu ik zijn verhaal gehoord heb, kan ik het me weer herinneren maar nee... nu niet. Mijn hoofd bonkt, dus ik kan niet goed nadenken.
    Maar hij moet gelijk hebben. De gaten, zijn verhaal, de foto, zijn gedrag, het gedrag van Amycus, de vrolijke Daiyh... het paste allemaal, als een puzzel.


    Normaal is het gemiddelde van alle afwijkingen

    Saph
    ik kan een glimlach niet van mijn gezicht houden, hoewel deze snel weer verdwijnt.
    'Dus... Wat nu?'


    Welcome to Night Vale. All Hail the Glow Cloud. All Hail Perfect, Beautiful Carlos.