• Dit is het jaar van de 49e Hongerspelen. 12 meisjes en 12 jongens uit alle districten worden in een arena gegooid. Ze moeten vechten tot de dood. Verliezen betekent de dood, winnen is eeuwige roem en rijkdom. En er is maar 1 winnaar...

    Het verhaal begint bij iedereen 1 dag voor de boete. Alle deelnemers worden gevolgd tot hun eind.



    Arena:
    Het arena heeft een krachtveld om zich heen. Niemand kan eruit.
    Het is een bos dat rijk is aan dieren en planten, ook giftige planten.
    Aan het bos ligt een kiezelstrand. Als je daarop loopt kan iedereen je horen in de nacht. Het water is koud en niet helder. Je kunt het ook niet drinken. Het water is vaak rustig, maar als het hard waait kan het veranderen in een moordenaar.Het weer is vaak bewolkt met een niet al te warme maar vochtige dag. 's Nachts kan het vriezen.

    RPG informatie:
    [*tekst hier*] betekent dat je niet in je rol zit.
    Als je in je rol zit gebruik je de naam wie je speelt en doe hem dan dikgedrukt.

    Plot:
    Dit is het jaar van de 49e Hongerspelen. 12 meisjes en 12 jongens uit alle districten worden in een arena gegooid. Ze moeten vechten tot de dood. Verliezen betekent de dood, winnen is eeuwige roem en rijkdom. En er is maar 1 winnaar.

    - Rollentopic
    - Rollenstory
    - Topic 1
    - Topic 2
    - Topic 3
    - Topic 4
    - Topic 5
    - Topic 6
    - Topic 7
    - Topic 8
    - Topic 9
    - Topic 10
    - Topic 11
    - Topc 12
    - Topic 13
    - Topic 14
    - Topic 15
    - Topic 16
    - Topic 17
    - Topic 18
    - Topic 19
    - Topic 20
    - Topic 21
    - Topic 22
    - Topic 23
    - Topic 24
    - Topic 25

    Rollen
    Tributen:
    1: James (LWTomlinson) & Aithne (LWTomlinson)
    2: Jack (TheLibrary) & Jill (TheLibrary)
    3: Percy (Maeleena) & Elaine (Leave)
    4: Quill (Haice) & Adylia (Leave)
    5: Cathal (Maeleena) & Alyda (Amycus)
    6: Nero (Amycus) & Skylar (Leave)
    7: Adam (Roux) & Brianna (Brianna)
    8: Samuel (Fae) & Shenley (Amycus)
    9: Saverio (Fayan) & Cassie (Fae)
    10: Lucas (CrispsPink) & Chiara (Amycus)
    11: Tariq (Amycus) & Raechell (Aguamenti)
    12: Felan (Fauvism) & Primrose (CrispsPink)

    Mentoren:
    1: Aiden (LWTomlinson)
    2: Pascal (Aguamenti)
    3: Kayleigh (Leave)
    4: Saph (Maeleena)
    5: -
    6: -
    7: Dulca (Roux)
    8: -
    9: -
    10: -
    11: Amycus (Amycus)
    12: Seamus (CrispsPink)

    Stylisten:
    Fayan (Fayan): district 3 & 12
    Maeleena (Maeleena): district 5 & 7
    Aralys (Fauvism): district 1 & 11
    Evan (TheLibrary): district 2
    Saffier (Fae): district 9
    Arina (CrispsPink): district 8

    Anders:
    Duardo (Amycus)
    Caesar (Fayan)
    Lughnasadh (Fauvism)
    Diayh (Maeleena)
    Koppels
    Percy x Elaine
    Cathal x Alyda
    Fayan x Saph
    Saverio x Adylia
    Felan x Amycus
    James x Aithne
    Nero x Skylar
    Lucas x Primrose
    Mensen die meewerken aan het plan van Saph & Fayan
    - Saph
    - Fayan
    - Amycus
    - Arina
    - Duardo
    De overledenen
    - Jack
    - Shenley

    And... last but not least:
    Ondanks dat dit al ons zoveelste topic is, kun je altijd nog inspringen (: We don't bite, we just playfully nibble. :3
    Maeleena schreef:
    [Oops :'D *in love with this whole RPG and ALL the people in it* Niet mijn fout



    [ topic verplaatst door een moderator ]

    [ bericht aangepast op 26 okt 2011 - 22:09 ]


    “You want weapons? We’re in a library! Books! The best weapons in the world!” ~The Doctor


    Normaal is het gemiddelde van alle afwijkingen

    Amycus Calcia
    'Handel jij het maar af, Duardo.' Met die woorden ging ze achter Saph aan, ze kon niet anders. Anders ging ze alleen maar ruzie staan maken met Fayan, en dat schoot ook niet op.
    En daarbij, vond ze het simpelweg verschrikkelijk voor Saph.

    Duardo Taurino
    Ongemakkelijk keek hij van Fayan naar Amycus, die ondertussen wegliep. Verdomme, dat ook nog. Koppig mens dat ze was.
    'Dus,' mompelde hij, en keek vanuit zijn ooghoeken naar Daiyh. 'Wat weet je?'


    -

    Reachell
    Prim maakte een gebaar.Ik herkende het gebaar. het was het gebaar van district 12.Het werd al snel heel koud en het was al laat. Ik hing mijn tas op een tak en ging zelf mijn slaapzak neerzetten hoog in de boom. Ik zag een spotgaai en floot een melodie.het melodie gebruiken wij als een verdebewaker aan kwam. Nu voor een Tribuut.De Spotgaai floot het na en keek me vragend aan.'Voor als er tributen aan komen.'Zei ik zacht tegen de spotgaai. De spotgaai vloog weg.
    Ik ging weer naar de tak met mijn slaapzak. 'Prim. Niemand hoeft wacht te houden we hebben spotgaaien.'Zei ik tegen haar en kroop in mijn slaapzak. En sloot mijn ogen.
    [Ik ga naar bed mensen. Bye :3!]


    “You want weapons? We’re in a library! Books! The best weapons in the world!” ~The Doctor

    Daiyh
    Half geírriteerd herhaalde ik wat ik al wist. Wat niet veel was, maar ik ahd de details nodig.

    Saph
    Ik kom niet ver, ik weet net een paar trappen af te rennen, en een lege kamer te vinden. Daar stort ik in.


    Welcome to Night Vale. All Hail the Glow Cloud. All Hail Perfect, Beautiful Carlos.

    Duardo Taurino
    'Morgenavond staan de hovercrafts er, en de morgen daarop vertrekken we. Ik verspreid iedereen het liefst zoveel mogelijk, zodat er in elke hovercraft één iemand zit en overal iemand die de tributen op kan vangen.'
    Hij schraapte zijn keel even. 'Er zijn twee gevechtshelikopters bij, voor het geval dat. Daar zitten mijn vader en ik in.'


    -

    [Me too :'3]

    Amycus Calcia
    Net voor de deur dichtviel, hield ze hem met haar hand open. 'Saph?' vroeg ze met een twijfelende stem, en keek bedenkelijk naar hem.


    -

    Daiyh
    ik knik aandachtig. Twee gevechtshelikopters maar? Ze maken geen kans. Maar ze mogen pas komen als Chiara de arena uit is.
    'Okay, dat klinkt goed.'


    Welcome to Night Vale. All Hail the Glow Cloud. All Hail Perfect, Beautiful Carlos.

    [Bye,Loïs!]

    Primrose
    "Dat weet ik. De Spotgaaien waken over ons." Zeg ik
    Ik heb een soort van speciale band met ze en ik zal die niet breken. Het melodietje dat Reachell zong, ken ik van mijn vader.
    "Dat melodietje zong mijn vader vroeger, toen we wat gingen rondlopen." Zeg ik
    Eigenlijk gebruikte hij het toen we gingen jagen, maar ik kan niet tegen heel Panem zeggen dat ik jaag.


    You gave me forever within the numbered days and I am grateful.

    James
    "Niks te danken" zeg ik en laat mijn hoofd tegen de muur aanvallen.
    "Aithne heeft me gekust, voordat we naar de arena gingen" mompel ik met en denk terug aan de weken voor vandaag een steek gaat door mijn buik heen ik mis iedereen de stylisten, mentoren, tributen en thuis.


    You keep breathing, that doesn’t mean you’re alive - TABLO (Tommorrow)

    Saph
    'J-ja?'
    ik draai me niet om, kijk niet eens wie het is. ik weet alleen dat het fayan niet is. mijn fayan.
    volslagen idioot
    Ik kan niet stoppen met huilen, met snikken van de pure pijn in mijn borstkas.


    Welcome to Night Vale. All Hail the Glow Cloud. All Hail Perfect, Beautiful Carlos.

    Fayan - Stylist
    Ik knik instemmend. "Het moet gewoon lukken, zo." antwoord ik. Duardo had dit blijkbaar goed uitgedacht en nu Daiyh ook mee wilde doen, was onze kans van slagen veel groter geworden.


    Normaal is het gemiddelde van alle afwijkingen

    Daiyh
    Oh, zeker niet. Ik grijns.
    'Yup. Hoe laat vertrekken we dan en waar moet ik zijn?'


    Welcome to Night Vale. All Hail the Glow Cloud. All Hail Perfect, Beautiful Carlos.

    Jill

    Ik vind het zo zielig voor James. Maar ik wist niet eens dat Aithne hem gekust had. Toen hij dat zei hoorde ik buiten iets knallen. Heel even bleef het stil maar toen schoot het me te binnen dat het de hovercraft van het capitool was. De hovercraft die ons ging vertellen hoeveel mensen er gedood waren vandaag.


    "No matter how gifted you are, you alone cannot change the world" -L.

    Duardo Taurino
    'Als jullie overmorgen om 10 uur 's ochtends op het landingsdak zijn, moet het goedkomen.'
    Hij wreef even over zijn nek, en keek toen weer op. 'Er zijn er al twee dood, een lichtbruine jongen en een donkerharig meisje.'

    Amycus Calcia
    Met een zachte zucht liep ze naar hem toe, sloot de deur en ging naast hem zitten. 'Je weet wel dat het gewoon weer goed komt, toch?'

    [ bericht aangepast op 26 okt 2011 - 22:55 ]


    -

    Fayan - Stylist
    "Geen namen nog bekend?" Die omschrijving zei me niet veel. Het konden er zo meerdere zijn, maar het feit dat er al twee dood waren, deed me toch even ineen krimpen.
    Twee families in de rouw, twee die we niet konden redden.


    Normaal is het gemiddelde van alle afwijkingen