• Dit is het jaar van de 49e Hongerspelen. 12 meisjes en 12 jongens uit alle districten worden in een arena gegooid. Ze moeten vechten tot de dood. Verliezen betekent de dood, winnen is eeuwige roem en rijkdom. En er is maar 1 winnaar...

    Het verhaal begint bij iedereen 1 dag voor de boete. Alle deelnemers worden gevolgd tot hun eind.



    Arena:
    Het arena heeft een krachtveld om zich heen. Niemand kan eruit.
    Het is een bos dat rijk is aan dieren en planten, ook giftige planten.
    Aan het bos ligt een kiezelstrand. Als je daarop loopt kan iedereen je horen in de nacht. Het water is koud en niet helder. Je kunt het ook niet drinken. Het water is vaak rustig, maar als het hard waait kan het veranderen in een moordenaar.Het weer is vaak bewolkt met een niet al te warme maar vochtige dag. 's Nachts kan het vriezen.

    RPG informatie:
    [*tekst hier*] betekent dat je niet in je rol zit.
    Als je in je rol zit gebruik je de naam wie je speelt en doe hem dan dikgedrukt.

    Plot:
    Dit is het jaar van de 49e Hongerspelen. 12 meisjes en 12 jongens uit alle districten worden in een arena gegooid. Ze moeten vechten tot de dood. Verliezen betekent de dood, winnen is eeuwige roem en rijkdom. En er is maar 1 winnaar.

    - Rollentopic
    - Rollenstory
    - Topic 1
    - Topic 2
    - Topic 3
    - Topic 4
    - Topic 5
    - Topic 6
    - Topic 7
    - Topic 8
    - Topic 9
    - Topic 10
    - Topic 11
    - Topc 12
    - Topic 13
    - Topic 14
    - Topic 15
    - Topic 16
    - Topic 17
    - Topic 18
    - Topic 19
    - Topic 20
    - Topic 21
    - Topic 22
    - Topic 23
    - Topic 24
    - Topic 25

    Rollen
    Tributen:
    1: James (LWTomlinson) & Aithne (LWTomlinson)
    2: Jack (TheLibrary) & Jill (TheLibrary)
    3: Percy (Maeleena) & Elaine (Leave)
    4: Quill (Haice) & Adylia (Leave)
    5: Cathal (Maeleena) & Alyda (Amycus)
    6: Nero (Amycus) & Skylar (Leave)
    7: Adam (Roux) & Brianna (Brianna)
    8: Samuel (Fae) & Shenley (Amycus)
    9: Saverio (Fayan) & Cassie (Fae)
    10: Lucas (CrispsPink) & Chiara (Amycus)
    11: Tariq (Amycus) & Raechell (Aguamenti)
    12: Felan (Fauvism) & Primrose (CrispsPink)

    Mentoren:
    1: Aiden (LWTomlinson)
    2: Pascal (Aguamenti)
    3: Kayleigh (Leave)
    4: Saph (Maeleena)
    5: -
    6: -
    7: Dulca (Roux)
    8: -
    9: -
    10: -
    11: Amycus (Amycus)
    12: Seamus (CrispsPink)

    Stylisten:
    Fayan (Fayan): district 3 & 12
    Maeleena (Maeleena): district 5 & 7
    Aralys (Fauvism): district 1 & 11
    Evan (TheLibrary): district 2
    Saffier (Fae): district 9
    Arina (CrispsPink): district 8

    Anders:
    Duardo (Amycus)
    Caesar (Fayan)
    Lughnasadh (Fauvism)
    Diayh (Maeleena)
    Koppels
    Percy x Elaine
    Cathal x Alyda
    Fayan x Saph
    Saverio x Adylia
    Felan x Amycus
    James x Aithne
    Nero x Skylar
    Lucas x Primrose
    Mensen die meewerken aan het plan van Saph & Fayan
    - Saph
    - Fayan
    - Amycus
    - Arina
    - Duardo
    De overledenen
    - Jack
    - Shenley

    And... last but not least:
    Ondanks dat dit al ons zoveelste topic is, kun je altijd nog inspringen (: We don't bite, we just playfully nibble. :3
    Maeleena schreef:
    [Oops :'D *in love with this whole RPG and ALL the people in it* Niet mijn fout



    [ topic verplaatst door een moderator ]

    [ bericht aangepast op 26 okt 2011 - 22:09 ]


    “You want weapons? We’re in a library! Books! The best weapons in the world!” ~The Doctor

    [Nu ga ik als een idioot afsluiten en mijn bed in want mijn pa komt er zo aan en hij maakt me serieus af als ie ziet dat ik hier nog zit O.O
    *runs*
    Tot morgen! <3]


    Normaal is het gemiddelde van alle afwijkingen

    [Oooohh my fucking god, cliffhanger! <3
    i love you, see you tomorrow. ^^]


    Welcome to Night Vale. All Hail the Glow Cloud. All Hail Perfect, Beautiful Carlos.

    [No wait. Ik dacht dus dat ik auto hoorde. Maar niet dus. Deur gaat niet open, maar als ik zo meteen ineens foetsie ben, dan weet je dat ik ren voor mijn leven. :3]


    Normaal is het gemiddelde van alle afwijkingen

    [okay ^^
    you're lucky, i was closing down. XD]


    Welcome to Night Vale. All Hail the Glow Cloud. All Hail Perfect, Beautiful Carlos.

    Fayan - Stylist
    "En nu? Ik weet het niet, eigenlijk. Ik wil mijn geheugen terug." Ik kijk hem even aan, recht in zijn ogen, hoop op herkenning maar het komt niet..


    Normaal is het gemiddelde van alle afwijkingen

    [Hou ik je wakker? Say if I do! Dat moet ook niet :3]


    Normaal is het gemiddelde van alle afwijkingen

    Saph
    'Als Daiyh het te weten komt, maakt hij je af.' Het doet pijn, heel erg pijn, maar ik zeg het toch.
    'misschien moet je blijven doen alsof je me niet geloofd. voor jou veiligheid.'


    Welcome to Night Vale. All Hail the Glow Cloud. All Hail Perfect, Beautiful Carlos.

    [ Nah :'D Maarr als jij weg gaat ben ik eenzaam, dus ga ik slapen ^^
    stay o.o untill you have to run]


    Welcome to Night Vale. All Hail the Glow Cloud. All Hail Perfect, Beautiful Carlos.

    Fayan - Stylist
    Ik slik even. En hij leek nog wel zo'n goede vent.
    Daarna knik ik.
    "Heb ik je veel pijn gedaan?"


    Normaal is het gemiddelde van alle afwijkingen

    [Ik blijf tot half, als mijn pa dan niet hier is ga ik wel weg, want mijn wekker gaat weer om half 7 ._.]


    Normaal is het gemiddelde van alle afwijkingen

    [ okay ^^]

    Saph
    Eens kijken. Me een idioot noemen, roepen dat ik weg moet gaan, zoenen met iemand anders...
    Ik haal gewoon mijn schouders op, hij hoeft het niet te weten. Hij hoeft geen schuldgevoel te krijgen.


    Welcome to Night Vale. All Hail the Glow Cloud. All Hail Perfect, Beautiful Carlos.

    Fayan - Stylist
    Zijn ogen zeggen genoeg. Ik sta op en omhels hem, ook al is dat nog wel een beetje vreemd.
    Als hij echt mijn verloofde is, moet hij door een hel zijn gegaan. Daarom flipte hij dus. Hij verdient wel beter dan mij, maar deze omhelzing voelt goed, dus ik laat hem nog even niet los.


    Normaal is het gemiddelde van alle afwijkingen

    Saph
    Het voelt zo verdomd goed om zijn armen weer om me heen te voelen. Zonder dat ik het door heb hou ik me aan hem vast, alsof hij mijn reddingsboei is.


    Welcome to Night Vale. All Hail the Glow Cloud. All Hail Perfect, Beautiful Carlos.

    Fayan - Stylist
    We staan behoorlijk lang in omhelzing, maar we vinden het allebei absoluut niet erg.
    Mijn armen hadden zich automatisch om zich heen geslagen, alsof ze er vaker lagen en ik voelde me rustig worden. Saph had echt gelijk.
    Ik aarzelde heel lang, maar uiteindelijk trek ik mijn hoofd naar achter, kijk hem even aan en druk dan mijn lippen heel voorzichtig op de zijne, alsof het mijn allereerste kus is.


    Normaal is het gemiddelde van alle afwijkingen

    Saph
    De moment dat zijn perfecte lippen de mijnen raken voel ik alle zorg en pijn van me afglijden. Heel zachtjes kus ik hem terug, om hem niet af te schrikken. Ik voel een sprankje hoop in me opgloeien.


    Welcome to Night Vale. All Hail the Glow Cloud. All Hail Perfect, Beautiful Carlos.