• Toestemming zangwedstrijd

    Hallo Vezz,

    je mag beginnen met je zangwedstrijd. Je hebt een week om het topic te openen. Veel plezier.

    Groetjes, Applejack


    Wat zoek ik?
    Ik zoek minstens 15 mensen die mee willen doen aan deze zangwedstrijd. Natuurlijk moeten deze deelnemers actief zijn en ook competitief aangezien dit een wedstrijd is. Je zet je 100% in en werkt alleen. Dus ik wil de vraag niet krijgen of duo's mogen.
    Ook zoek ik nog twee juryleden, die graag zouden willen jureren. Ze moeten eerlijk zijn en mogen niet aan vriendjes politiek doen. Hun stem zal tellen, maar het is mijn mening die het zwaarst doorweegt.

    Hoe doe ik mee?
    Vul dit even in.
    Je naam:
    Je leeftijd:
    Je ervaring:
    Je motivatie:

    Als je jou username verandert stuur me dan een berichtje.

    Hoe zit het in elkaar?
    We starten pas als er minimaal vijftien deelnemers zijn. De eerste ronde is een auditieronde waarbij niemand af valt. In totaal zijn er negen rondes en elke ronden zullen er mensen afval met uitzondering de auditieronde. Een ronde duurt twee weken en je moet op tijd inleveren. Enkel een goede reden is goed genoeg om uitstel te krijgen. Indien alle deelnemers hun inzending voor de deadline hebben gedaan, zal een ronde vroeger worden afgesloten.
    Er wordt geen gemene of onrechtvaardige commentaar gegeven en worden geen mensen uitgescholden door andere deelnemers. Wordt dit wel gedaan dan volgt eliminatie. Wat wel mag is opbouwende kritiek. Kritiek waar de deelnemer uit leert. Wat je kan winnen is de eer om The Voice of Quizlet te hebben en nog een kleine verrassing.

    Je kan trouwens heel het gebeuren volgen via deze story. Inzendingen gebeuren naar de drie jury leden en de commentaar en puntentelling volgt nadien in de story. Je upload jouw filmpje op youtube en stuurt de link dan door. Wanneer je tips wilt of advies, mag je dit altijd vragen.

    Auditieronde
    Zoals ik al zei, is dit de auditieronde, waarbij niemand kan afvallen.
    Zend jou filmpje maar in. Het moet wel een volledig liedje zijn, maar het is een liedje naar keuze. Hierbij krijg je commentaar en tips om jou te verbeteren en al een kleine puntentelling.
    Deadline: 26 november

    Ronde 1

    De eerste ronde waarbij 1 iemand afvalt. Wat moet je nou doen want ik maak jullie waarschijnlijk wel wat nieuwsgierig?
    Kerstmis komt dichterbij en ik dacht, waarom geen kerst liedje? Kies een lied geschikt voor je stem. Als je het niet weet, willen wij wel even helpen. Ik heb nog een kleine opmerking: bewerk alsjeblieft niet te veel aan je stem. Want dat klinkt veel minder goed en daardoor verlies je punten.
    Pak ons maar in met jou kerstact en wees dus zeker niet verlegen.
    Deadline: 16 december (mijn verjaardag xD)

    Deelnemers
    Emrys Auditie
    Passerby Auditie
    weheartit
    YoungAndFree Auditie
    Scandal Auditie
    OHMYSTYLES Auditie

    De Juryleden
    VezzHoofdjury
    nerveus
    Sorenos
    Nog vraagjes of onduidelijkheden?

    Inschrijvingen zijn gesloten.

    [ bericht aangepast op 7 dec 2011 - 18:39 ]

    Ik denk niet dat ik vandaag nog iets kan inleveren want ik ben bij mijn vader en hier kan ik dus niks opnemen -.-


    "Delaying death is one of my favourite hobbies."

    Emrys schreef:
    Ik denk niet dat ik vandaag nog iets kan inleveren want ik ben bij mijn vader en hier kan ik dus niks opnemen -.-

    wens je uitstel?

    Ik neem vandaag wel wat op.


    And at last, all the pictures have been burned. And all the past, is just a lesson that we've learned.

    vezz schreef:
    (...)
    wens je uitstel?

    als het kan graag
    ik kan wel iets met mijn ipod opnemen maar dat kan ik niet op yt zetten :S


    "Delaying death is one of my favourite hobbies."

    Emrys schreef:
    (...)
    als het kan graag
    ik kan wel iets met mijn ipod opnemen maar dat kan ik niet op yt zetten :S

    Van mij krijg je dan uitstel.
    Kan je tegen maandag iets opnemen?

    Ohjeeeeetje ;o vandaag inleveren.. tot hoelaat? (A)

    vezz schreef:
    (...)
    Van mij krijg je dan uitstel.
    Kan je tegen maandag iets opnemen?

    Maandag zou wel lukken ja


    "Delaying death is one of my favourite hobbies."

    NeverEnough schreef:
    Ohjeeeeetje ;o vandaag inleveren.. tot hoelaat? (A)

    Je krijgt nog tot 19.00 uur en dan sluit ik de ronde, behalve voor Emrys dan.

    vezz schreef:
    (...)
    Je krijgt nog tot 19.00 uur en dan sluit ik de ronde, behalve voor Emrys dan.
    Ja sorry ik moet ook nog indienen, maar het staat op mn zus dr pc en tjah ik ken het ww niet.


    Mirror, mirror on the wall, will there be glory if I fall?

    Dit is gewoon een ronde om te zien wie zich gaat inzetten?

    Wat gebeurt er nu na de auditieronde? Een gewone ronde waarbij wel mensen kunnen afvallen? Want ik heb naar geen enkele Voice-programma gekeken dus ik weet niet hoe zoiets in elkaar zit. x)


    I'm just a musical prostitute, my dear. - Freddie Mercury

    Scandal schreef:
    Dit is gewoon een ronde om te zien wie zich gaat inzetten?

    Wat gebeurt er nu na de auditieronde? Een gewone ronde waarbij wel mensen kunnen afvallen? Want ik heb naar geen enkele Voice-programma gekeken dus ik weet niet hoe zoiets in elkaar zit. x)
    Dit is idd een auditieronde waarin ik dus een indruk krijg over jullie. Daarna vallen er idd mensen af.

    heb je mijn inzending ontvangen, want mijn internet deed vreemd tijdens het verzenden.


    Mirror, mirror on the wall, will there be glory if I fall?

    Passerby schreef:
    heb je mijn inzending ontvangen, want mijn internet deed vreemd tijdens het verzenden.

    Ik heb niets ontvangen :s

    vezz schreef:
    (...)
    Ik heb niets ontvangen :s
    Oki, dan probeer ik het opnieuw, mn internet viel thuis steeds weg.


    Mirror, mirror on the wall, will there be glory if I fall?

    nu heb ik hem ontvangen