• Toestemming zangwedstrijd

    Hallo Vezz,

    je mag beginnen met je zangwedstrijd. Je hebt een week om het topic te openen. Veel plezier.

    Groetjes, Applejack


    Wat zoek ik?
    Ik zoek minstens 15 mensen die mee willen doen aan deze zangwedstrijd. Natuurlijk moeten deze deelnemers actief zijn en ook competitief aangezien dit een wedstrijd is. Je zet je 100% in en werkt alleen. Dus ik wil de vraag niet krijgen of duo's mogen.
    Ook zoek ik nog twee juryleden, die graag zouden willen jureren. Ze moeten eerlijk zijn en mogen niet aan vriendjes politiek doen. Hun stem zal tellen, maar het is mijn mening die het zwaarst doorweegt.

    Hoe doe ik mee?
    Vul dit even in.
    Je naam:
    Je leeftijd:
    Je ervaring:
    Je motivatie:

    Als je jou username verandert stuur me dan een berichtje.

    Hoe zit het in elkaar?
    We starten pas als er minimaal vijftien deelnemers zijn. De eerste ronde is een auditieronde waarbij niemand af valt. In totaal zijn er negen rondes en elke ronden zullen er mensen afval met uitzondering de auditieronde. Een ronde duurt twee weken en je moet op tijd inleveren. Enkel een goede reden is goed genoeg om uitstel te krijgen. Indien alle deelnemers hun inzending voor de deadline hebben gedaan, zal een ronde vroeger worden afgesloten.
    Er wordt geen gemene of onrechtvaardige commentaar gegeven en worden geen mensen uitgescholden door andere deelnemers. Wordt dit wel gedaan dan volgt eliminatie. Wat wel mag is opbouwende kritiek. Kritiek waar de deelnemer uit leert. Wat je kan winnen is de eer om The Voice of Quizlet te hebben en nog een kleine verrassing.

    Je kan trouwens heel het gebeuren volgen via deze story. Inzendingen gebeuren naar de drie jury leden en de commentaar en puntentelling volgt nadien in de story. Je upload jouw filmpje op youtube en stuurt de link dan door. Wanneer je tips wilt of advies, mag je dit altijd vragen.

    Auditieronde
    Zoals ik al zei, is dit de auditieronde, waarbij niemand kan afvallen.
    Zend jou filmpje maar in. Het moet wel een volledig liedje zijn, maar het is een liedje naar keuze. Hierbij krijg je commentaar en tips om jou te verbeteren en al een kleine puntentelling.
    Deadline: 26 november

    Ronde 1

    De eerste ronde waarbij 1 iemand afvalt. Wat moet je nou doen want ik maak jullie waarschijnlijk wel wat nieuwsgierig?
    Kerstmis komt dichterbij en ik dacht, waarom geen kerst liedje? Kies een lied geschikt voor je stem. Als je het niet weet, willen wij wel even helpen. Ik heb nog een kleine opmerking: bewerk alsjeblieft niet te veel aan je stem. Want dat klinkt veel minder goed en daardoor verlies je punten.
    Pak ons maar in met jou kerstact en wees dus zeker niet verlegen.
    Deadline: 16 december (mijn verjaardag xD)

    Deelnemers
    Emrys Auditie
    Passerby Auditie
    weheartit
    YoungAndFree Auditie
    Scandal Auditie
    OHMYSTYLES Auditie

    De Juryleden
    VezzHoofdjury
    nerveus
    Sorenos
    Nog vraagjes of onduidelijkheden?

    Inschrijvingen zijn gesloten.

    [ bericht aangepast op 7 dec 2011 - 18:39 ]

    MissDior schreef:
    hooi, ik wil graag jury worden als dat nog kan
    Je naam: Nina
    Je leeftijd:13
    Je ervaring: ik heb 3 jaar in een koor gezeten in de musical in groep 8 gezongen(solo) met kerst 2x in de kerk gezongen(solo)
    Je motivatie: ik zing vaak en ik vind het leuk en ik vind dat je een leuke wedstrijd hebt

    Jammer genoeg zit de jury al vol maar waarom doe je niet mee?

    Deadline staat er mensen ^^

    Sorry, maar ik schrijf me uit omdat ik met mijn andere vriendin meedoe met die andere zangwedstrijd, en ik wil niet met twee wedstrijden tegelijk meedoen, sorry.

    Starkiller schreef:
    Sorry, maar ik schrijf me uit omdat ik met mijn andere vriendin meedoe met die andere zangwedstrijd, en ik wil niet met twee wedstrijden tegelijk meedoen, sorry.

    ooh oke fijn

    Is er nog plaats? (:

    Andomedae schreef:
    Is er nog plaats? (:

    ja hoor wil je nog mee doen?

    vezz schreef:
    (...)
    ja hoor wil je nog mee doen?

    Als dat mag ja (:

    Ik heb nog even tijd, maar ik wil even melden dat ik sinds vorige week met een verschrikkelijke koude zit. Ik weet dus niet of ik op tijd zal kunnen indienen, maar ik zal mijn best doen.


    Mirror, mirror on the wall, will there be glory if I fall?

    Passerby schreef:
    Ik heb nog even tijd, maar ik wil even melden dat ik sinds vorige week met een verschrikkelijke koude zit. Ik weet dus niet of ik op tijd zal kunnen indienen, maar ik zal mijn best doen.

    Als het niet op tijd ingediend is vind ik dit een goede reden en geef ik je uitstel

    vezz schreef:
    (...)
    Als het niet op tijd ingediend is vind ik dit een goede reden en geef ik je uitstel
    Oki, tis gewoon nogal vervelend mits ik soms echt minuten kan blijven niezen en dan kan je niet echt zingen en ik klink nu toch zoals een brombeer, dus dat is ook nogal dwaas. x')

    [ bericht aangepast op 14 nov 2011 - 20:11 ]


    Mirror, mirror on the wall, will there be glory if I fall?

    Passerby schreef:
    (...)Oki, tis gewoon nogal vervelend mits ik soms echt minuten kan blijven niezen en dan kan je niet echt zingen en ik klink nu toch zoals een brombeer, dus dat is ook nogal dwaas. x')

    Dat snap ik perfect bij die andere wedstrijd heb ik ook iets ingezonden terwijl ik ziek was xd

    opgelet deadline komt dichter bij!

    Okeey hier komt mijn domme verhaal...
    Mijn camera is dood want als ik er nieuwe batterijen in doe dan geeft die gelijk aan dat hij leeg is en ik kan om de een of andere manier niet gewoon iets op Youtube opnemen dus nu zou ik niet weten hoe ik dat dan moet gaan doen...


    "Delaying death is one of my favourite hobbies."

    Emrys schreef:
    Okeey hier komt mijn domme verhaal...
    Mijn camera is dood want als ik er nieuwe batterijen in doe dan geeft die gelijk aan dat hij leeg is en ik kan om de een of andere manier niet gewoon iets op Youtube opnemen dus nu zou ik niet weten hoe ik dat dan moet gaan doen...

    GSM? Laptop met webcam? Vraag de camera van iemand? Fototoestel?

    Ik heb een webcam maar zou jij dan weten hoe je iets kan opnemen daarmee want op Youtube zelf lukt dat niet omdat hij er een hele dag over doet om op te laden...
    En met mijn mobiel is uitgesloten aangezien ik die niet heb x3


    "Delaying death is one of my favourite hobbies."