• Want Myspace is a pain in the ass right now. =='

    Ik ben al heel de dag bezig met een nieuwe header te maken voor mijn Alexander Rybak Faclub, hij is geworden zoals ik wilde. Maar nu zit ik vast. Ik wordt er gek van.

    Ik wil image mappen. Voor degene die niet weten wat het is: als je bijvoorbeeld over een bepaald stukje gaat van de afbeelding, kun je erop klikken en wordt je doorverwezen naar een andere site.

    Klik hier voor site

    Dat image mappen wil ik dus doen met dat 'Fairytales available now' en het album stukje. Dan wil ik doorverwijzen naar iTunes. Maar omdat ik de 2.0 versie van Myspace gebruik, moet dat in CSS gebeuren.

    Ik vind dus echt niet hoe ik het moet doen, welke code ik nu moet gaan gebruiken. Is er iemand die me kan helpen (I doubt it), alsjeblieeeeeft? ._.

    oke

    Ik heb er geen verstand van, sorry ;x

    Hmm heb denk ik ooit zo eens iets gelezen dat je dan ook allemaal coordinaten moest gaan invullen van de dingetjes die aanklikbaar zijn, maar 'k kan evengoed fout zijn.
    Daarbij je kan toch terug naar de andere versie?


    If you had never come out of the blue, I would've stay

    Marshmellow schreef:
    Hmm heb denk ik ooit zo eens iets gelezen dat je dan ook allemaal coordinaten moest gaan invullen van de dingetjes die aanklikbaar zijn, maar 'k kan evengoed fout zijn.
    Daarbij je kan toch terug naar de andere versie?

    Ja, het is met coördinaten enzo, ik weet hoe het in HTML werkt, maar van CSS heb ik echt geen idee. :')

    En ik ga never nooit terug naar de 1.0 versie, want heel mijn layout is op de 2.0 versie gebaseerd. :')

    Even wat opgezocht!^^
    't is wel in html, maar goed, dat werkt toch ook op myspace.
    http://www.frankmanno.com/ideas/css-imagemap/#ex

    Edit; het moet dus echt in CSS? o.O


    If you had never come out of the blue, I would've stay

    Marshmellow schreef:
    Even wat opgezocht!^^
    't is wel in html, maar goed, dat werkt toch ook op myspace.