• Toestemming zangwedstrijd

    Hallo Vezz,

    je mag beginnen met je zangwedstrijd. Je hebt een week om het topic te openen. Veel plezier.

    Groetjes, Applejack


    Wat zoek ik?
    Ik zoek minstens 15 mensen die mee willen doen aan deze zangwedstrijd. Natuurlijk moeten deze deelnemers actief zijn en ook competitief aangezien dit een wedstrijd is. Je zet je 100% in en werkt alleen. Dus ik wil de vraag niet krijgen of duo's mogen.
    Ook zoek ik nog twee juryleden, die graag zouden willen jureren. Ze moeten eerlijk zijn en mogen niet aan vriendjes politiek doen. Hun stem zal tellen, maar het is mijn mening die het zwaarst doorweegt.

    Hoe doe ik mee?
    Vul dit even in.
    Je naam:
    Je leeftijd:
    Je ervaring:
    Je motivatie:

    Als je jou username verandert stuur me dan een berichtje.

    Hoe zit het in elkaar?
    We starten pas als er minimaal vijftien deelnemers zijn. De eerste ronde is een auditieronde waarbij niemand af valt. In totaal zijn er negen rondes en elke ronden zullen er mensen afval met uitzondering de auditieronde. Een ronde duurt twee weken en je moet op tijd inleveren. Enkel een goede reden is goed genoeg om uitstel te krijgen. Indien alle deelnemers hun inzending voor de deadline hebben gedaan, zal een ronde vroeger worden afgesloten.
    Er wordt geen gemene of onrechtvaardige commentaar gegeven en worden geen mensen uitgescholden door andere deelnemers. Wordt dit wel gedaan dan volgt eliminatie. Wat wel mag is opbouwende kritiek. Kritiek waar de deelnemer uit leert. Wat je kan winnen is de eer om The Voice of Quizlet te hebben en nog een kleine verrassing.

    Je kan trouwens heel het gebeuren volgen via deze story. Inzendingen gebeuren naar de drie jury leden en de commentaar en puntentelling volgt nadien in de story. Je upload jouw filmpje op youtube en stuurt de link dan door. Wanneer je tips wilt of advies, mag je dit altijd vragen.

    Auditieronde
    Zoals ik al zei, is dit de auditieronde, waarbij niemand kan afvallen.
    Zend jou filmpje maar in. Het moet wel een volledig liedje zijn, maar het is een liedje naar keuze. Hierbij krijg je commentaar en tips om jou te verbeteren en al een kleine puntentelling.
    Deadline: 26 november

    Ronde 1

    De eerste ronde waarbij 1 iemand afvalt. Wat moet je nou doen want ik maak jullie waarschijnlijk wel wat nieuwsgierig?
    Kerstmis komt dichterbij en ik dacht, waarom geen kerst liedje? Kies een lied geschikt voor je stem. Als je het niet weet, willen wij wel even helpen. Ik heb nog een kleine opmerking: bewerk alsjeblieft niet te veel aan je stem. Want dat klinkt veel minder goed en daardoor verlies je punten.
    Pak ons maar in met jou kerstact en wees dus zeker niet verlegen.
    Deadline: 16 december (mijn verjaardag xD)

    Deelnemers
    Emrys Auditie
    Passerby Auditie
    weheartit
    YoungAndFree Auditie
    Scandal Auditie
    OHMYSTYLES Auditie

    De Juryleden
    VezzHoofdjury
    nerveus
    Sorenos
    Nog vraagjes of onduidelijkheden?

    Inschrijvingen zijn gesloten.

    [ bericht aangepast op 7 dec 2011 - 18:39 ]

    Atropos schreef:
    Okeei, misschien dat iemand hier het weet, maar ik heb echt nog nooit een filmpje en/of opname gemaakt. Ik denk dat ik dan zo'n koptelefoon ga kopen (moet er toch een hebben) met zo'n inspreek-ding (al weet ik nog niet waar ik zo'n ding kan krijgen voor weinig geld) maar hoe kan ik daar dan een goede opname mee maken en online zetten (ik denk toch dat ik het moet youtube ga doen.. want ik zag dat je het ook privé kon houden (heb even research gedaan). Weet iemand dit?

    Je can klinken op Video opnemen.


    "Delaying death is one of my favourite hobbies."

    Atropos schreef:
    Okeei, misschien dat iemand hier het weet, maar ik heb echt nog nooit een filmpje en/of opname gemaakt. Ik denk dat ik dan zo'n koptelefoon ga kopen (moet er toch een hebben) met zo'n inspreek-ding (al weet ik nog niet waar ik zo'n ding kan krijgen voor weinig geld) maar hoe kan ik daar dan een goede opname mee maken en online zetten (ik denk toch dat ik het moet youtube ga doen.. want ik zag dat je het ook privé kon houden (heb even research gedaan). Weet iemand dit?

    Je kan het opnemen met het gratis te downloaden programma audacity ^^

    Atropos schreef:
    Okeei, misschien dat iemand hier het weet, maar ik heb echt nog nooit een filmpje en/of opname gemaakt. Ik denk dat ik dan zo'n koptelefoon ga kopen (moet er toch een hebben) met zo'n inspreek-ding (al weet ik nog niet waar ik zo'n ding kan krijgen voor weinig geld) maar hoe kan ik daar dan een goede opname mee maken en online zetten (ik denk toch dat ik het moet youtube ga doen.. want ik zag dat je het ook privé kon houden (heb even research gedaan). Weet iemand dit?
    Als je ipod hebt en je kan daar mee opnemen is de kwaliteit ook echt goed. En zo'n koptelefoon gaat je toch wat geld kosten als je echt een goeie wilt.


    Mirror, mirror on the wall, will there be glory if I fall?

    Ok, ik ga toch proberen... ;$

    Je naam: Sylvianne
    Je leeftijd: 17
    Je ervaring: 3 á 4 jaar op koor gezeten.
    Je motivatie: This iets anders ;d En het lijkt me leuk. + wil wel eens weten wat anderen van me stem vinden.


    Always though that I might be bad. Now I'm sure that it's true, cause I think you're so good & I'm nothing like you

    Midna schreef:
    Ok, ik ga toch proberen... ;$

    Je naam: Sylvianne
    Je leeftijd: 17
    Je ervaring: 3 á 4 jaar op koor gezeten.
    Je motivatie: This iets anders ;d En het lijkt me leuk. + wil wel eens weten wat anderen van me stem vinden.

    Je staat er bij ^^
    Mensen spoor andere mensen aan zodat we snel bij 15 kandidaten zitten ^^

    Ik zou dit nog even invullen.

    Je naam: Céline
    Je leeftijd: 17
    Je ervaring: 1 jaar op musical/pop zangles gezeten, 2 jaar schoolkoor.
    Je motivatie: Het lijkt me een leuke uitdaging, om voor het eerst mijn stem te laten horen.

    awakening schreef:
    Ik zou dit nog even invullen.

    Je naam: Céline
    Je leeftijd: 17
    Je ervaring: 1 jaar op musical/pop zangles gezeten, 2 jaar schoolkoor.
    Je motivatie: Het lijkt me een leuke uitdaging, om voor het eerst mijn stem te laten horen.

    Okey haha was niet echt nodig hoor :P maar toch fijn dat je het hebt gedaan ^^

    Waarom moeten we eigenlijk die naam en weet ik veel wat invullen?


    Mirror, mirror on the wall, will there be glory if I fall?

    vezz schreef:
    (...)
    Je kan het opnemen met het gratis te downloaden programma audacity ^^

    Okeei, vet(:

    @Passerby, ik heb helaas, helaas geen Ipod..
    Hmmm.. wel kut dat die dingen zo duur zijn dan, nouja ik ga gewoon even goed zoeken. Misschien hebben ze in het dorp wat, ik moet nu toch naar het dorp toe. Dus we zullen zien ^^


    Chaos, panic and disorder. I see my work is done here.

    Je naam: Zeynep.
    Je leeftijd: 12
    Je ervaring: Ik zing vaak thuis.
    Je motivatie: Want ik vind zingen heel leuk.


    And at last, all the pictures have been burned. And all the past, is just a lesson that we've learned.

    Je naam: Christy
    Je leeftijd: 12
    Je ervaring: Geen ervaring.
    Je motivatie: Ik vind zingen erg leuk.

    Waarom moet je dit eigenlijk invullen???


    ~Live your life!~

    SlytherinXXX schreef:
    Je naam: Christy
    Je leeftijd: 12
    Je ervaring: Geen ervaring.
    Je motivatie: Ik vind zingen erg leuk.

    Waarom moet je dit eigenlijk invullen???

    Jullie staan er bij^^

    vezz schreef:
    (...)
    Jullie staan er bij^^


    Ik heb niet verwacht dat ik er zo snel op zou zijn... Ik heb mijn username verandert!


    ~Live your life!~

    YoungAndFree schreef:
    (...)

    Ik heb niet verwacht dat ik er zo snel op zou zijn... Ik heb mijn username verandert!

    ok ^^

    Je naam: Lynn
    Je leeftijd: 14
    Je ervaring: Geen ervaring.
    Je motivatie: ik houd erg veel van zingen (:.


    Of course i'm mad, i'm a hatter after all