• [ bericht aangepast op 20 aug 2016 - 21:06 ]

    uhm.. als ik die meoder van die vriendin was had ik mooi gezegd je gaat maar goed zoeken, vind je hem neit ben je maar lekker blind of betaal je hem amar mooi zelf. Slaat ja nergens op dat jij hem meot betalen, je hebt hem ja niet eens, en je weet sowieso niet of die stuk is.

    Ligt hij daarlijk onderop in de la van haar nachtkastje


    Firm believer of all that is magic

    Kill her.
    Nee serieus, een bril hoort op je neus, hoe kan ze hem in godsnaam kwijt raken?

    But hey, een ipod touch en een paard zijn meer dan 400 euro. Had je alsnog wel een cadeautje kunne krijgen. Oke sorry.


    No man is just a soldier. Every soldier is a hero.

    Dat mens had voor mijn part door de stront kunnen zakken.
    Zíj raakt hem toch kwijt? Zíj draagt de bril toch?
    Dan moet ZIJ het betalen!
    Wat een kutwijf zeg!


    "Well, well. Look who we've got here!"

    Dat noem je nu dus géén vriendin. Serieus, zij verliest haar bril ergens, beweert dat die bij jou moet liggen, dus mogen jullie betalen. Waar slaat dat nu weer op. Jou ouders zouden echt moeten weigeren om dat te betalen, het is hun verantwoordelijkheid niet. Wat een gezever


    Stop being afraid of what could go wrong and start being positive about what could go right

    FinnickOdair schreef:
    Waarom moet jij het betalen?
    Dat snap ik even niet.
    Maar een paard en een Ipod Touch voor je verjaardag, dat zijn echt grote dingen.


    Ik weet dat het veel is, maar ik heb voor dat paard echt zo'n 7 jaar gezeurd. Normaal mag ik voor mijn verjaardag iets van 25 euro uitkiezen.

    Negligible schreef:
    Dat noem je nu dus géén vriendin. Serieus, zij verliest haar bril ergens, beweert dat die bij jou moet liggen, dus mogen jullie betalen. Waar slaat dat nu weer op. Jou ouders zouden echt moeten weigeren om dat te betalen, het is hun verantwoordelijkheid niet. Wat een gezever


    Your make-up is terrible

    woow het is toch haar schuld dat ze die bril kwijt is
    waarschijnlijk zal hij wel nog uitkomen

    Ik zou die bril niet betalen. Zij raakt hem kwijt, het is háár verantwoordelijkheid. En als jij fucking vijf uur hebt lopen zoeken naar die bril en hem niet gevonden hebt, is ze hem niet bij jou kwijtgeraakt, zeker weten. Niet betalen, echt niet doen.


    Destroy what destroys you.

    Jouw ouders kunnen en mogen dit bedrag niet betalen, want er is geen bewijs dat die bril bij jullie echt is verloren. Misschien is ze zo'n aandachtstrut die graag geld wil vangen.

    En trouwens, hebben háár ouders gezegd dat jouw ouders het moesten betalen?
    Ik vind het echt belachelijk, wie koopt er nu ook een bril van vierhonderd euro?
    En wie zegt trouwens dat die bril zo duur is? Wat een stelletje naaiers!

    Ik hoor hier de onrechtsbellen rinkelen. (cat)


    "Well, well. Look who we've got here!"

    ik zou egt zeggen: 'jij raakt die bril kwijt dus jij betaald hem maar'
    en btw als ze je daarvoor nooit meer wilt zien, wat voor vriendin is dat dan wel niet? iedergeval nie teen goede..


    Enjoy the little things of life, one day you look back and realize they were the big thing

    Niet betalen! Haar bril, zij raakt hem kwijt, haar eigen schuld. Wat hebben jullie daar nou weer mee te maken dan? Ik zweer je, weiger het.


    Normaal is het gemiddelde van alle afwijkingen

    Serieus, betaal die bril niet.


    No growth of the heart is ever a waste

    Hoe kan je nou je bril kwijtraken. Die zet je toch op? (nerd)

    Maar sowieso vet vreemd dat jullie het dan moeten betalen. Dat kind is d'r bril kwijt geraakt, laat haar het lekker betalen ><


    If I die young, send me away with the words of a lovesong.

    C18 schreef:
    Serieus, betaal die bril niet.


    The happiest people don't have the best of everything, they just make the best of everything.