• Hallo, dit is de eerste RPG die ik open op Quizlet. Ik hoop dat jullie hem leuk vinden.

    Verhaal
    Een groepje tieners spreken af op een weiland aan de rand van de stad. Daar gaan ze een spel doen. Truth or Dare, oftewel Doen of Waarheid. Ze geven opdrachten aan elkaar en delen de waarheid. In het begin zijn de opdrachten normaal, zoals kusjes geven en zand happen, maar dan worden ze steeds gekker...

    Uitleg Truth or Dare:
    Eén iemand begint en mag een persoon aanwijzen. De aangewezen persoon kiest uit 'Truth' (waarheid) of 'Dare'(doen). Als 'Truth' wordt gekozen, stelt de beginnende persoon een vraag die eerlijk beantwoord moet worden door de aangewezen persoon. Als 'Dare' wordt gekozen, verzint de beginnende persoon een opdracht die de aangewezen persoon moet uitvoeren. Als de aangewezen persoon de vraag heeft beantwoord of de opdracht heeft uitgevoerd mag die weer iemand anders aanwijzen en zo gaat het door. Maar die aangewezen persoon mag niet de beginnende persoon gelijk weer kiezen (om wraak te nemen bijvoorbeeld).
    Iedereen heeft één weiger die hij/zij kan inzetten.


    Omgeving:
    Het speelt zich af op een weiland aan de rand van de stad. Naast het weiland ligt een bos. Aan de bosrand staat het huis van de boer.



    Personen:
    - Alive bij Diapal
    - Vince bij Spyclon
    - Alex bij Renoster
    - Alice bij BeSlytherinn
    - Lyra bij CallyJunior
    - Moon bij Midna
    - Cassie bij Lovingstyles



    Regels:
    - Geen seksuele berichtjes plaatsen.
    - Geen onzinnige berichtjes plaatsen.
    - Niet schelden (in het verhaal mag wel).
    - Graag ABN schrijven (met hoofdletters en leestekens).
    - 1 persoontje per gebruiker.
    - Truth or Dare spelen is niet leuk met heel veel mensen, dus ik laat maar 7 personen toe. Als dit topic te populair word en er meer dan 7 mensen mee willen doen, open ik er nog één.
    - Hou de balans evenwichtig tussen de jongens en de meiden, dus niet 5 meiden en 2 jongens.
    - Alle tieners zijn ongeveer leeftijdsgenoten, iedere persoon moet dus tussen de 15 en 18 jaar oud zijn.
    - Als je een paar dagen niet gereageerd hebt, gooi ik je eruit en maak je plaats voor iemand anders.

    Samenvatting tot nu toe:
    00:58
    De groep zit al weer bij het kamp en er zijn verschillende opdrachten gegeven. Zo heeft Cassie Alive in het donker gezoend, maar moest Vince Alex of Alive zoenen, waardoor hij zijn weiger inzette.

    Stand tot nu toe:
    Alive: |||| |
    Moon: ||||
    Vince: |||| |
    Alex: |||| |
    Cassie: ||||
    Alice: ||||

    [ bericht aangepast op 27 jan 2012 - 20:04 ]


    Snel, red deze man van de haai! ~~~~~~~~^~~\o/~~~~~~

    [Yeee ;D even me laatste berichtje van vorige topic neerzetten]

    Moon Kaboor

    'Je hoeft niet te blozen hoor,' zei hij. 'Ik bloos helemaal niet!' zei ik en werd nog rooier. 'Wie hou ik voor de gek,' mompelde ik en deed me broek uit. 'Dus je vind die anderen niet zo aardig?' vroeg hij. 'Van de jongens? Laten we even kijken. Alive heeft me laten denken aan een rot moment. Alive heeft ervoor zorgt dat ik me moest uitkleden waar iedereen bij was. Alex kwam eraan zetten met die idiote idee,' zei ik en zuchtte. 'Alex laat me weer uitkleden. Hij heeft geluk dat het nu bij een leuk iemand is,' zei ik, toen ik nadacht over wat ik zei werd ik weer rood. Ik legde me kleren over een struikje heen en keek Vince aan. Daar stond ik dan, voor de tweede keer in me ondergoed. Ik sloeg mijn armen om me heen. 'Mag ik je kleren? Het is koud,' mompelde ik.


    Always though that I might be bad. Now I'm sure that it's true, cause I think you're so good & I'm nothing like you

    Alive

    Moon zegt dat ze het geen harde opdracht vind en loopt dan met Vince naar de bosjes. Ik vraag me af waarom ze het niet erg vind, maar denk dat ik het al weet.


    Snel, red deze man van de haai! ~~~~~~~~^~~\o/~~~~~~

    Cassie
    Ik zit een beetje doelloos te wachten totdat Moon en Vince de bosjes uitkomen met elkaars kleren aan. Ik leg me hoofd in mijn nek en kijk naar de sterren.


    To the stars who listen — and the dreams that are answered

    Alex
    Ik wacht ontspannen op Moon en Vince.


    Tonight I plan on only drinking 3 beers... in dog beers. // Eric Cartman.

    Vince

    Ik grijns breed naar haar als ze zegt dat ze Alive en Alex allebei niet aardig vindt en dat ze mij wel leuk vindt. 'Mag ik je kleren? Het is koud,' mompelt ze dan. Ik geef haar alvast de broek, sokken en schoenen die ik al uit had gedaan en trek snel mijn andere kleren ook uit. 'Alsjeblieft,' zeg ik terwijl ik haar mijn kleren geef en haar kleren aanneem.


    I only miss you when I'm breathing

    Moon Kaboor

    Vince gaf aan mij zijn broek, sokken en schoenen alvast. 'Alsjeblieft,' zei hij. Ik knikte dankbaar en trok ze aan. 'Maar, nu heb jij nog steeds niet mijn vraag beantwoord,' zei ik en ik keek hem vragend aan. 'Ik heb jou vraag beantwoord'. Ik trok de rest van zijn kleren aan. Het rook naar hem, logisch. Mijn buik begon rare dingen te doen. Misschien nog van dat verdorde blaadje?


    Always though that I might be bad. Now I'm sure that it's true, cause I think you're so good & I'm nothing like you

    Vince

    Ik kijk haar even aan terwijl ik me aankleed met haar kleren, hmm ze roken best wel lekker en waren nog warm van haar lichaam. 'Nee, inderdaad nog niet.' zeg ik, 'Ik denk dat het twee of drie weken geleden was, of misschien iets meer of minder.'


    I only miss you when I'm breathing

    Moon Kaboor

    'Ik denk dat het twee of drie weken geleden was, of misschien iets meer of minder,' zei hij. Ik knikte. 'Ok,' zei ik. Mijn gedachte werkte weer over uren en er kwamen als maar meer vragen bij. Had hij al een vriendin of gaat hij zo maar met iemand naar bed? Ik zuchtte. 'Zullen we weer terug gaan?' vroeg ik aan hem. Wie zou ik eigenlijk straks kiezen?


    Always though that I might be bad. Now I'm sure that it's true, cause I think you're so good & I'm nothing like you

    Vince

    'Is goed,' zeg ik als ik me in de voor mij veel te krappe kleren heb gehesen. 'Kom,' zeg ik als ik de bosjes weer naar buiten ga en alsof er niks is gebeurd ga ik weer op de boomstam zitten. Ik probeer een beetje de schaduw op te zoeken zodat mijn rode gezicht en blote enkels en polsen niet echt opvielen.

    [ bericht aangepast op 25 jan 2012 - 18:51 ]


    I only miss you when I'm breathing

    Cassie
    Ik kijk even op als ik zie dat Moon en Vince er aankomen lopen. Ik bijt even op me lip maar kan me lach dan niet meer inhouden.


    To the stars who listen — and the dreams that are answered

    Alice

    Ik zie net als Cassie Moon en Vince aankomen lopen en net als zij kan in mijn lach niet meer inhouden


    If we hug a little tighter, our hearts will be a little closer

    Moon Kaboor

    'Is goed,' zei hij en we liepen weer terug. Vince ging een beetje in de schaduw zitten en ik ging weer naast Cassie zitten. 'Cass? kan ik je zo spreken?' vroeg ik. Ik wist niet of ik zijn antwoord mocht vertellen aan haar, maar ik had voor het eerst hulp nodig.

    -Is de persoon van Alice er? want dan kies ik haar wel..-
    -Ze is er dus Xd-

    [ bericht aangepast op 25 jan 2012 - 18:55 ]


    Always though that I might be bad. Now I'm sure that it's true, cause I think you're so good & I'm nothing like you

    ik ben er


    If we hug a little tighter, our hearts will be a little closer

    Cassie
    'Cass? kan ik je zo spreken?' vraagt Moon. Ik kijk even op en glimlach, 'tuurlijk, geen probleem. Wie is eigenlijk de volgende?'


    To the stars who listen — and the dreams that are answered

    Moon Kaboor

    Ze glimlachte naar me. 'tuurlijk, geen probleem. Wie is eigenlijk de volgende?' zei ze. 'Dank je,' zei ik zachtjes tegen haar. Ik keek de kring rond. 'Alice, Truth or Dare?'


    Always though that I might be bad. Now I'm sure that it's true, cause I think you're so good & I'm nothing like you