• [ bericht aangepast op 20 aug 2016 - 21:06 ]

    W8, WAAROM ingodsnaam, ik snap niet waarom je ouders jou geen cadeau's meer geven, zij raakt hem tog kwijt... Of snappen je ouders niet dat zij hem op hun neus hoort te hebben EN NIET JIJ.


    “Laughter is timeless. Imagination has no age. And dreams are forever.”

    Nightcrawler schreef:
    Zij raakt de bril kwijt bij jou thuis? En dan mag jij betalen en wil ze je niet meer zien? wtf?


    Ex astris, sciencia

    Aguamenti schreef:
    Oke ik zou die bril dus gewoon echt niet betalen (cat)


    -

    WeasleyTwins schreef:
    W8, WAAROM ingodsnaam, ik snap niet waarom je ouders jou geen cadeau's meer geven, zij raakt hem tog kwijt... Of snappen je ouders niet dat zij hem op hun neus hoort te hebben EN NIET JIJ.


    en dit ook


    -

    En dat noemt zich een goede vriendin?

    [ bericht aangepast op 24 okt 2011 - 23:13 ]


    You could be great, you know, it’s all here in your head, and Slytherin will help you on the way to greatness, no doubt

    Ze raakt hem bij jou kwijt? Waarom zet ze haar bril dan ook af? Die hoor je gewoon op te hebben. En dat ze dan niet meer met JOU praat vind ik ook belachelijk. ZIJ is degene die haar bril niet meer kan vinden. Sorry hoor, ik vind het echt bullshit! En dat je daarom geen kado krijgt vind ik ook belachelijk!


    "I didn’t trip, I was just testing the gravity, and it still works"

    Kuyt schreef:
    Wacht.. je zou een paard en een iPod touch krijgen?! O_O


    I wasn't just kissing him, I was telling his lips a secret!

    Negligible schreef:
    Dat noem je nu dus géén vriendin. Serieus, zij verliest haar bril ergens, beweert dat die bij jou moet liggen, dus mogen jullie betalen. Waar slaat dat nu weer op. Jou ouders zouden echt moeten weigeren om dat te betalen, het is hun verantwoordelijkheid niet. Wat een gezever


    I hope you drown in all the cum you fucking swallow, to get yourself to the top.

    Als die vriendin haar bril kwijtraakt, zou zij of haar ouders dat toch moeten betalen?


    Zelfs de kleinste ster schittert in het donker

    Ze had dat ding gewoon moeten verzekeren? :'D


    Let it come and let it be

    Echt belachelijk. Dit kunnen ze echt niet zomaar aan jullie vragen! ... Echt onzin. ~ Zoals iedereen al zegt: betaal die bril gewoon niet, dat is echt niet jouw verantwoordelijkheid en ook niet die van je ouders.


    OTP: won't stop 'till we surrender...

    Nou SUCK, nu ben ik wel benieuwd hoe het is afgelopen... Update? ^^


    "Well, well. Look who we've got here!"

    Roux schreef:
    Nou SUCK, nu ben ik wel benieuwd hoe het is afgelopen... Update? ^^


    Ik mag mijn vriendin alweer zien, :'D Ze is nog wel boos. (joehoe)

    StJimmy schreef:
    Zij raakt haar bril kwijt en jij moet hem betalen? Dat slaat nergens op.


    "Because I'm with you until the end of the line." - Stucky

    SUCK schreef:
    (...)

    Ik mag mijn vriendin alweer zien, :'D Ze is nog wel boos. (joehoe)

    Maar wáárom? Zíj heeft 'm toch verloren? Ik zou eerder boos op haar zijn, omdat ze jouw ouders zo veel laat betalen.


    "Well, well. Look who we've got here!"