W8, WAAROM ingodsnaam, ik snap niet waarom je ouders jou geen cadeau's meer geven, zij raakt hem tog kwijt... Of snappen je ouders niet dat zij hem op hun neus hoort te hebben EN NIET JIJ.
“Laughter is timeless. Imagination has no age. And dreams are forever.”
WeasleyTwins schreef:
W8, WAAROM ingodsnaam, ik snap niet waarom je ouders jou geen cadeau's meer geven, zij raakt hem tog kwijt... Of snappen je ouders niet dat zij hem op hun neus hoort te hebben EN NIET JIJ.
Ze raakt hem bij jou kwijt? Waarom zet ze haar bril dan ook af? Die hoor je gewoon op te hebben. En dat ze dan niet meer met JOU praat vind ik ook belachelijk. ZIJ is degene die haar bril niet meer kan vinden. Sorry hoor, ik vind het echt bullshit! En dat je daarom geen kado krijgt vind ik ook belachelijk!
"I didn’t trip, I was just testing the gravity, and it still works"
Negligible schreef:
Dat noem je nu dus géén vriendin. Serieus, zij verliest haar bril ergens, beweert dat die bij jou moet liggen, dus mogen jullie betalen. Waar slaat dat nu weer op. Jou ouders zouden echt moeten weigeren om dat te betalen, het is hun verantwoordelijkheid niet. Wat een gezever
I hope you drown in all the cum you fucking swallow, to get yourself to the top.
Echt belachelijk. Dit kunnen ze echt niet zomaar aan jullie vragen! ... Echt onzin. ~ Zoals iedereen al zegt: betaal die bril gewoon niet, dat is echt niet jouw verantwoordelijkheid en ook niet die van je ouders.