• Plot:


    Dit is het jaar van de 49e Hongerspelen. 12 meisjes en 12 jongens uit alle districten worden in een arena gegooid. Ze moeten vechten tot de dood. Verliezen betekent de dood, winnen is eeuwige roem en rijkdom. En er is maar 1 winnaar...

    Het verhaal begint bij iedereen 1 dag voor de boete. Alle deelnemers worden gevolgd tot hun eind.

    Arena:
    Het arena heeft een krachtveld om zich heen. Niemand kan eruit.
    Het is een bos dat rijk is aan dieren en planten, ook giftige planten.
    Aan het bos ligt een kiezelstrand. Als je daarop loopt kan iedereen je horen in de nacht. Het water is koud en niet helder. Je kunt het ook niet drinken. Het water is vaak rustig, maar als het hard waait kan het veranderen in een moordenaar.Het weer is vaak bewolkt met een niet al te warme maar vochtige dag. 's Nachts kan het vriezen.



    RPG informatie:
    [*tekst hier*] betekent dat je niet in je rol zit.
    Als je in je rol zit gebruik je de naam wie je speelt en doe hem dan[b.][/b .]

    • Rollentopic
    •Rollenstory
    • Topic 1
    • Topic 2
    •Topic 3
    •Topic 4
    • Topic 5
    • Topic 6
    •Topic 7
    • Topic 8
    • Topic 9
    • Topic 10
    • Topic 11
    • Topic 12
    • Topic 13
    • Topic 14
    • Topic 15
    • Topic 16


    Rollen:
    Tributen: (Slachtoffers waar geen naam van een speler achter staat, mogen door iedereen gespeeld worden)
    1: James (LWTomlinson) & Aithne (LWTomlinson)
    2: Jack (TheLibrary) & Jill (TheLibrary)
    3: Percy (Maeleena) & Elaine (Leave)
    4: Quill (Haice) & Adylia (Leave)
    5: Cathal (Maeleena) & Alyda (Amycus)
    6: Nero (Amycus) & Skylar (Leave)
    7: Brianna (Brianna)
    8: Samuel (Fae) & Shenley (Amycus)
    9: Saverio (Fayan) & Cassie (Fae)
    10: Chiara (Amycus)
    11: Tariq (Amycus) & Raechell (Aguamenti)
    12: Felan (Fauvism) & Primrose (CrispsPink)

    Mentoren:
    1: Aiden (LWTomlinson)
    2: Pascal (Aguamenti)
    3: Kayleigh (Leave)
    4: Saph (Maeleena)
    5: -
    6: -
    7: Dulca (Roux)
    8: -
    9: -
    10: -
    11: Amycus (Amycus)
    12: Seamus (CrispsPink)

    Stylisten:
    Fayan (Fayan): district 3 & 12
    Maeleena (Maeleena): district 5 & 7
    Aralys (Fauvism): district 1 & 11
    Evan (TheLibrary): district 2
    Saffier (Fae): district 9
    Arina (CrispsPink): district 8

    Anders:
    Duardo (Amycus)
    Caesar (Fayan)
    Lughnasadh (Fauvism)
    Diayh (Maeleena)


    Koppels
    Percy x Elaine
    Cathal x Alyda
    Fayan x Saph
    Saverio x Adylia


    Mensen die meewerken aan het plan van Saph & Fayan
    - Saph
    - Fayan
    - Amycus
    - Arina
    - Duardo



    You can always join, we don't bite hard


    [ topic verplaatst door een moderator ]

    [ bericht aangepast op 23 okt 2011 - 18:45 ]


    You gave me forever within the numbered days and I am grateful.

    [TOEN IK ZEI WAT ACTIE TUSSEN SAPH EN FAYAN BEDOELDE IK NIET DAT FAYAN HEM OP MOEST ETEN (no_chears)]


    -

    Saph
    'Fayan1'gil ik angstig. Warm bloed drupte uit mijn nek, maar het was geen fatale wond. Angstig val ik van eht bed af, kruip ik achteruit. Ik kan de snikken niet meer binnen houden, dit kan niet! Niet mijn Fayan, ze kunnen dit neit doen.


    Welcome to Night Vale. All Hail the Glow Cloud. All Hail Perfect, Beautiful Carlos.

    Amycus schreef:
    [TOEN IK ZEI WAT ACTIE TUSSEN SAPH EN FAYAN BEDOELDE IK NIET DAT FAYAN HEM OP MOEST ETEN (no_chears)]


    [-plat-]


    Welcome to Night Vale. All Hail the Glow Cloud. All Hail Perfect, Beautiful Carlos.

    [HAHAHAHA, loooooool X'D]


    Normaal is het gemiddelde van alle afwijkingen

    [Wheheehee. Ik moet nooit meer zo laat gaan slapen :'D]

    Skylar
    Ik haalde mijn schouders losjes op, maar knikte uiteindelijk. ‘‘Ik heb ze vorig jaar allemaal teruggelezen.’’ Grinnik ik zacht. Ik zou willen dat ik ze had verbrand.


    Feel the fire, but do not succumb to it.

    Chiara Cinxia
    Bedenkelijk keek ze naar hem op, zette haar kaken op elkaar. Verdomme, waarom was het zo makkelijk voor hem? Hij moest in ieder geval niet denken dat ze opeens haar ware aard ging tonen, dat weigerde ze. Al helemaal bij hem.


    -

    [ ik wil even zeggen dat ik allemaal heel erg van jullie hou. *lacht zich dood om de geweldige reacties*]


    Welcome to Night Vale. All Hail the Glow Cloud. All Hail Perfect, Beautiful Carlos.

    Nero Oriazo
    'En, wat vond je?' vroeg hij nieuwsgierig, en trok één van zijn benen omhoog. Vervolgens liet hij zijn arm erop leunen, en keek met een lichtelijk schuin hoofd bedenkelijk naar Skylar.


    -

    [*port Valerie*
    Ollaa? Bent u al klaar met alle drukke bezigheden? =3]


    -

    Maeleena schreef:
    [ ik wil even zeggen dat ik allemaal heel erg van jullie hou. *lacht zich dood om de geweldige reacties*]

    [*O*]


    -

    Fayan - Stylist
    Mijn prooi viel van het bed en kroop achteruit. Hij huilde en gilde één of ander woord, Fayan of zo, wist ik veel wat dat nou weer was.
    Ik stond rechtop op het bed en lachte. Mijn prooi zat in de val. Hoe kon hij nou van mij winnen?
    De geur van zijn bloed drong mijn neusgaten in en het vuur brandde feller.
    "Honger... zo'n honger..."
    Langzaam stapte ik van het bed af en pasje voor pasje sloop ik naar mijn prooi. Ik was klaar voor de aanval.


    Normaal is het gemiddelde van alle afwijkingen

    Daiyh
    'niets meer te zeggen, lieverd?' vroeg ik zachtjes. Dit was te makkelijk. 'Oh en geen zorgen trouwens.' ik boog een beetje verder over de tafel heen. 'Camera's weten mij nooit te vinden. Ons geheimpje, mhm?'


    Welcome to Night Vale. All Hail the Glow Cloud. All Hail Perfect, Beautiful Carlos.

    [*leest zeer geïnteresseerd mee o.o*]


    “You want weapons? We’re in a library! Books! The best weapons in the world!” ~The Doctor

    Maeleena schreef:
    [ ik wil even zeggen dat ik allemaal heel erg van jullie hou. *lacht zich dood om de geweldige reacties*]

    [ik hield ook van jou, tot je fayan liet mutileren... D:]


    Thou shallt not stir one foot to seek a foe.

    [Zeg, als Fayan Saph opvreet, ga ik hem slaan... Met mijn styliste ofso. *ziet nu een honkbalknuppelvormige Saffier voor zich*]


    Our Father who art in Heaven. Our Father who art buried in the yard.