• Plot:


    Dit is het jaar van de 49e Hongerspelen. 12 meisjes en 12 jongens uit alle districten worden in een arena gegooid. Ze moeten vechten tot de dood. Verliezen betekent de dood, winnen is eeuwige roem en rijkdom. En er is maar 1 winnaar...

    Het verhaal begint bij iedereen 1 dag voor de boete. Alle deelnemers worden gevolgd tot hun eind.

    Arena:
    Het arena heeft een krachtveld om zich heen. Niemand kan eruit.
    Het is een bos dat rijk is aan dieren en planten, ook giftige planten.
    Aan het bos ligt een kiezelstrand. Als je daarop loopt kan iedereen je horen in de nacht. Het water is koud en niet helder. Je kunt het ook niet drinken. Het water is vaak rustig, maar als het hard waait kan het veranderen in een moordenaar.Het weer is vaak bewolkt met een niet al te warme maar vochtige dag. 's Nachts kan het vriezen.



    RPG informatie:
    [*tekst hier*] betekent dat je niet in je rol zit.
    Als je in je rol zit gebruik je de naam wie je speelt en doe hem dan[b.][/b .]

    Rollentopic
    Rollenstory
    Topic 1
    Topic 2
    Topic 3
    Topic 4
    Topic 5
    Topic 6
    Topic 7
    Topic 8
    Topic 9
    Topic 10
    Topic 11
    Topic 12
    Topic 13
    Topic 14
    Topic 15
    Topic 16


    Rollen:
    Tributen: (Slachtoffers waar geen naam van een speler achter staat, mogen door iedereen gespeeld worden)
    1: James (LWTomlinson) & Aithne (LWTomlinson)
    2: Jack (TheLibrary) & Jill (TheLibrary)
    3: Percy (Maeleena) & Elaine (Leave)
    4: Quill (Haice) & Adylia (Leave)
    5: Cathal (Maeleena) & Alyda (Amycus)
    6: Nero (Amycus) & Skylar (Leave)
    7: Brianna (Brianna)
    8: Samuel (Fae) & Shenley (Amycus)
    9: Saverio (Fayan) & Cassie (Fae)
    10: Chiara (Amycus)
    11: Tariq (Amycus) & Raechell (Aguamenti)
    12: Felan (Fauvism) & Primrose (CrispsPink)

    Mentoren:
    1: Aiden (LWTomlinson)
    2: Pascal (Aguamenti)
    3: Kayleigh (Leave)
    4: Saph (Maeleena)
    5: -
    6: -
    7: Dulca (Roux)
    8: -
    9: -
    10: -
    11: Amycus (Amycus)
    12: Seamus (CrispsPink)

    Stylisten:
    Fayan (Fayan): district 3 & 12
    Maeleena (Maeleena): district 5 & 7
    Aralys (Fauvism): district 1 & 11
    Evan (TheLibrary): district 2
    Saffier (Fae): district 9
    Arina (CrispsPink): district 8

    Anders:
    Duardo (Amycus)
    Caesar (Fayan)
    Lughnasadh (Fauvism)
    Diayh (Maeleena)


    Koppels
    Percy x Elaine
    Cathal x Alyda
    Fayan x Saph
    Saverio x Adylia


    Mensen die meewerken aan het plan van Saph & Fayan
    - Saph
    - Fayan
    - Amycus
    - Arina
    - Duardo



    You can always join, we don't bite hard


    [ topic verplaatst door een moderator ]

    [ bericht aangepast op 23 okt 2011 - 18:45 ]


    You gave me forever within the numbered days and I am grateful.

    [Wat zal er nou toch allemaal gaan gebeuren (wbw)]


    Normaal is het gemiddelde van alle afwijkingen

    Saph
    Trillend en snikkend kruip ik tegen de muur aan. Mijn ogen zijn dicht, ik kan het niet aanzien. Die hongerige blik, het vuur in zijn ogen.
    'Nee, nee,' snik ik bang. 'a-alsjeblieft, Fayan, l-luister naar me!'


    Welcome to Night Vale. All Hail the Glow Cloud. All Hail Perfect, Beautiful Carlos.

    Chiara Cinxia
    Opeens was hij dichtbij, veels te dichtbij. Zijn adem streek over haar gezicht toen hij wat zei. Opeens - voor ze erg in had - haalde ze uit. De klap van haar hand tegen zijn wang klonk luid in de lege ruimte, en de rode afdruk op zijn gezicht vertelde haar dat het zeker pijn deed. Maar hij leek niet onder de indruk, eerder verbaasd, misschien hooguit geschrokken.


    -

    Skylar
    ‘‘Ik vond mezelf hopeloos. Dat ik dat allemaal heb geschreven, geloof me, je zou het eng vinden als je ze allemaal zou hebben gekregen. Ik was hopeloos verliefd op een jongen die ik maar één keer had gezien.’’ Grinnikte ik, en schudde mijn hoofd even.


    Feel the fire, but do not succumb to it.

    [Ik heb nog een rol bedacht, de mannelijke tribuut voor district 7 namelijk!]


    "Well, well. Look who we've got here!"

    [*hoopt heel hard dat dit de nawerking is van saph's spuitje*]


    Thou shallt not stir one foot to seek a foe.

    [FAYAN, NOT EATING SAPH. IS NOT TASTY. I REPEAT: NOT TASTY (cat)]


    -

    [yay! nu heb ik een mentor, styliste EN medetribuut ^^]


    Thou shallt not stir one foot to seek a foe.

    Cassie - District 9
    Mijn tranen waren op. Terwijl mijn adem langzaam iets minder schokkerig werd, sloeg ik de dekens naar achteren en fatsoeneerde mijn roodbehuilde ogen. 'Nog maar een paar dagen,' mompel ik. 'Je bent al bijna dood.'


    Our Father who art in Heaven. Our Father who art buried in the yard.

    Fayan - Stylist
    Ik sluip naar hem toe, het gesnik negerend. Ik hoorde zijn hart bonken en dat deed me watertanden.
    Ik greep hem bij zijn voet vast en trok hem onderuit, zodat hij plat op zijn rug lag en ik zette mijn voet op zijn borst, zodat hij niet weg kon zonder zijn eigen ribben te breken.
    Mijn nagel drukte zich in het vlees van zijn buik, helemaal door tot aan zijn hals. Het was geen diepe wond, maar genoeg om bloed te laten vloeien. Ik hield ervan om met mijn eten te spelen.


    Normaal is het gemiddelde van alle afwijkingen

    Nero Orazio
    'Best schattig, toch?' vroeg hij, een flauwe grijns verscheen op zijn gezicht.


    -

    Dulca
    Ik grijnsde tegen mijn spiegelbeeld, dat automatisch mijn werkelijke uiterlijk weerspiegelde.
    Met een afgewend hoofd ging ik op zoek naar het formulier waarop stond hoe die twee kinderen ook alweer heetten.
    Ik legde mijn vinger op de twee namen. Adam en Brianna. Ha! En ik had nog wel een Adam en Eva verwacht!


    "Well, well. Look who we've got here!"

    Brianna schreef:
    [*hoopt heel hard dat dit de nawerking is van saph's spuitje*]

    *helpt haar hopen*


    Our Father who art in Heaven. Our Father who art buried in the yard.

    Daiyh
    Perplexed keek ik haar aan. had ze me nu net serieus geslagen? Okay, dacht ik, terwijl ik geïrriteerd mijn hand tegen mijn rode wang wreef. Klein inschattingsfoutje, Daiyh. Kan gebeuren.
    'Moest dat echt?' vroeg ik, mijn eerdere grijns al weer snel terug. Ik had erger meegemaakt.


    Welcome to Night Vale. All Hail the Glow Cloud. All Hail Perfect, Beautiful Carlos.

    [*ziet Fayan voor zich met plastic slagtanden en kattenoren op zijn hoofd, spelend met Saph* (cat)]


    -