• RPG informatie:
    [*tekst hier*] betekent dat je niet in je rol zit.
    Als je in je rol zit gebruik je de naam wie je speelt en doe hem dan dikgedrukt.

Plot:
    Dit is het jaar van de 49e Hongerspelen. 12 meisjes en 12 jongens uit alle districten worden in een arena gegooid. Ze moeten vechten tot de dood. Verliezen betekent de dood, winnen is eeuwige roem en rijkdom. En er is maar 1 winnaar.

- Rollentopic
    - Rollenstory
    - Topic 1
    - Topic 2
    - Topic 3
    - Topic 4
    - Topic 5
    - Topic 6
    - Topic 7
    - Topic 8
    - Topic 9
    - Topic 10
    - Topic 11

Rollen:

Tributen:
    1: James (LWTomlinson) & Aithne (LWTomlinson)
    2: Jack (TheLibrary) & Jill (TheLibrary)
    3: Percy (Maeleena) & Elaine (Leave)
    4: -
    5: Cathal (Maeleena) & Alyda (Amycus)
    6: Nero (Amycus) & Skylar (Leave)
    7: Brianna (Reinakonijna)
    8: Samuel (Fae) & Shenley (Amycus)
    9: Saverio (Fayan) & Cassie (Fae)
    10: Nicole (suchikouchia)
    11: Tariq (Amycus) & Raechell (Aguamenti)
    12: Felan (Fauvism) & Primrose (CrispsPink)

Mentoren:
    1: Aiden (LWTomlinson)
    2: Pascal (Aguamenti)
    3: Kayleigh (Leave)
    4: Saph (Maeleena)
    5: -
    6: -
    7: -
    8: -
    9: -
    10: -
    11: Amycus (Amycus)
    12: Seamus (CrispsPink)

Stylisten:
    Fayan (Fayan): district 3 & 12
    Maeleena (Maeleena): district 5 & 7
    Aralys (Fauvism): district 1 & 11
    Evan (TheLibrary): district 2
    Saffier (Fae): district 9
    Arina (CrispsPink): district 8

Anders:
    Duardo (Amycus)
    Caesar (Fayan)
    Lughnasadh (Fauvism)

Arena:
    Het arena heeft een krachtveld om zich heen. Niemand kan eruit.
    Het is een bos dat rijk is aan dieren en planten, ook giftige planten.
    Aan het bos ligt een kiezelstrand. Als je daarop loopt kan iedereen je horen in de nacht. Het water is koud en niet helder. Je kunt het ook niet drinken. Het water is vaak rustig, maar als het hard waait kan het veranderen in een moordenaar.Het weer is vaak bewolkt met een niet al te warme maar vochtige dag. 's Nachts kan het vriezen.

Koppels:
    Percy x Elaine
    Cathal x Alyda
    Fayan x Saph
    James x Aithne

Deelnemers aan het plan van Saph & Fayan:
    - Saph
    - Fayan
    - Amycus
    - Arina
    - Duardo

__

Je kan altijd inspringen, we don't bite hard

[ topic verplaatst door een moderator ]

[ bericht aangepast op 22 okt 2011 - 20:27 ]

-

[Nee, ik wil neit dat eht stil valt met Fayan. Ren naar Saph! :'D]

Welcome to Night Vale. All Hail the Glow Cloud. All Hail Perfect, Beautiful Carlos.

Primrose
    "Nee." Antwoord ik zachtjes
    My life sucks.

You gave me forever within the numbered days and I am grateful.

Fayan - Stylist
    Ik rende eindeloos door, er leek maar geen einde aan de gang te kopen.
    Tranen stroomden over mijn wangen en ik had het gevoel dat ik achtervolgd werd, waardoor ik bijna hysterisch werd.
    Mijn keel bloedde nog steeds een beetje en dat werd vermengd met mijn tranen, waardoor de spetters die op de grond kwamen lichtrood gekleurd waren.

Normaal is het gemiddelde van alle afwijkingen

Jill

Ik liep naar de rand toe. Misschien was even rust nu ook wel goed. Plotseling hoorde ik allemaal kabaal van beneden komen. Overal kwam herrie vandaan, het viel me nu pas op. Ook al was het daar al de hele tijd. Ik sprintte nieuwsgierig de trappen af, om te zien waar het geluid vandaan kwam.

"No matter how gifted you are, you alone cannot change the world" -L.

[(Fae)]
    Cassie
    Ik loop achter Saph aan. 'Saph, wacht even. Als we nu gaan, gooit een of ander persoon gewoon het luik achter ons dicht en dan zitten we vast. We moeten echt even iemand laten weten waar we zijn,' zeg ik. 'En Fayan leeft nog. Er is niet genoeg bloed, en er zijn geen sporen dat iemand hem gesleept heeft. Hij kan nog zelf lopen.' Mijn blik gaat naar de onbekende man. Ik vertik het om hier achter te blijven en het is wel duidelijk dat Saph niet gaat blijven staan, dus...

Thou shallt not stir one foot to seek a foe.

Adylia
    Ik pak het mes van haar af, en sla mijn armen om haar heen. Ik ken het meisje niet, maar ze ziet er niet gelukkig uit. ‘‘Het komt wel goed.’’ Sus ik zacht. Het vertrouwelijke kwam omdat ik een soort moeder voor mijn zusjes was, aan hen te danken dat ik zo zacht in karakter was.

Feel the fire, but do not succumb to it.

Aithne
    "Vast wel" zeg ik met een glimlach en kijk in zijn ogen ze zijn erg mooi.
    Ik grinnik bij de gedachten dat het hem is gelukt om me de hele dag niet aan James te laten denken.

James
    "Ik wil niet winnen" mompel ik mijn leven is niks waard zonder Aithne.
    "Ik ga Prim zoeken" mompel ik en loop weg.

You keep breathing, that doesn’t mean you’re alive - TABLO (Tommorrow)

Saph
    Mijn hart ging als een gek tekeer, maar ik sprong toch door eht leuk. ik hoorde verschillende voetstappen, er zouden wel mensen van het Capitool zijn. op goed geluk nam ik een richting. Fayan, waar ben je? Hij moest hier ergens zijn. Capitool of niet, ik roep toch zijn naam.
    'Fayan!?'

Welcome to Night Vale. All Hail the Glow Cloud. All Hail Perfect, Beautiful Carlos.

Fayan - Stylist
    Ik wist niet of ik nu uren of seconden gerend hadden, maar het werd nu meer struikelen en uiteindelijk knalde ik hard neer op de grond en werd het zwart voor mijn ogen.

Primrose
    Ze doet me denken aan Ginevra, die me altijd troostte maar ik ben niet een persoon die je voor de gek kan houden want ik weet verdomd goed dat het niet goed zal komen.
    "Het komt niet goed." Mompel ik

You gave me forever within the numbered days and I am grateful.

Jill

Het kabaal sterft langzaam weg, ik heb nog steeds geen idee waar het vandaan kwam. Na een tijdje dwaal ik weer doelloos door de gangen heen.

"No matter how gifted you are, you alone cannot change the world" -L.

Brianna
    O god, mijn hyperheid ebde weg. Als er veel gebeurde waar ik niks aan kon doen werd ik altijd heel erg moe. En dit keer, dit keer viel ik flauw.

Thou shallt not stir one foot to seek a foe.

Lughnasadh
    Langzaam ontwaakte ik uit iets dat een eeuwige slaap leek.
    Vlakbij me stond een jongen. Was het Fayan? Nee, het was die ander...
    Ik wierp een woedende blik op zijn naar me toe gerichte rug, maar kon het niet meer over mijn hart verkrijgen ook hem iets aan te doen. Vandaag was al rood genoeg van al het bloed en de slechte woorden...

there is a certain beauty in setting the world on fire and watching from the center of the flames.

[OHMYGOD NO D: Dat is Saph D: My god, Saph, REN D:]

Saph
    Hoe ver gingen deze tunnels? Waar gingen ze heen? Rende ik in rondjes?
    ik kwam weer uit bij eht luik, Fayan had ik neit gevonden. Ik greep de vrouw, die inmiddels bij bewust zijn was, bij haar kraag.
    'Waar is Fayan?' vroeg ik, mijn stem neit meer dan een kwade fluistering. Ik had eht mes met Fayan's bloed in mijn hand.