• RPG informatie:
    [*tekst hier*] betekent dat je niet in je rol zit.
    Als je in je rol zit gebruik je de naam wie je speelt en doe hem dan dikgedrukt.

    Plot:
    Dit is het jaar van de 49e Hongerspelen. 12 meisjes en 12 jongens uit alle districten worden in een arena gegooid. Ze moeten vechten tot de dood. Verliezen betekent de dood, winnen is eeuwige roem en rijkdom. En er is maar 1 winnaar.

    - Rollentopic
    - Rollenstory
    - Topic 1
    - Topic 2
    - Topic 3
    - Topic 4
    - Topic 5
    - Topic 6
    - Topic 7
    - Topic 8
    - Topic 9
    - Topic 10
    - Topic 11

    Rollen:

    Tributen:
    1: James (LWTomlinson) & Aithne (LWTomlinson)
    2: Jack (TheLibrary) & Jill (TheLibrary)
    3: Percy (Maeleena) & Elaine (Leave)
    4: -
    5: Cathal (Maeleena) & Alyda (Amycus)
    6: Nero (Amycus) & Skylar (Leave)
    7: Brianna (Reinakonijna)
    8: Samuel (Fae) & Shenley (Amycus)
    9: Saverio (Fayan) & Cassie (Fae)
    10: Nicole (suchikouchia)
    11: Tariq (Amycus) & Raechell (Aguamenti)
    12: Felan (Fauvism) & Primrose (CrispsPink)

    Mentoren:
    1: Aiden (LWTomlinson)
    2: Pascal (Aguamenti)
    3: Kayleigh (Leave)
    4: Saph (Maeleena)
    5: -
    6: -
    7: -
    8: -
    9: -
    10: -
    11: Amycus (Amycus)
    12: Seamus (CrispsPink)

    Stylisten:
    Fayan (Fayan): district 3 & 12
    Maeleena (Maeleena): district 5 & 7
    Aralys (Fauvism): district 1 & 11
    Evan (TheLibrary): district 2
    Saffier (Fae): district 9
    Arina (CrispsPink): district 8

    Anders:
    Duardo (Amycus)
    Caesar (Fayan)
    Lughnasadh (Fauvism)


    Arena:
    Het arena heeft een krachtveld om zich heen. Niemand kan eruit.
    Het is een bos dat rijk is aan dieren en planten, ook giftige planten.
    Aan het bos ligt een kiezelstrand. Als je daarop loopt kan iedereen je horen in de nacht. Het water is koud en niet helder. Je kunt het ook niet drinken. Het water is vaak rustig, maar als het hard waait kan het veranderen in een moordenaar.Het weer is vaak bewolkt met een niet al te warme maar vochtige dag. 's Nachts kan het vriezen.

    Koppels:
    Percy x Elaine
    Cathal x Alyda
    Fayan x Saph
    James x Aithne


    Deelnemers aan het plan van Saph & Fayan:
    - Saph
    - Fayan
    - Amycus
    - Arina
    - Duardo

    __

    Je kan altijd inspringen, we don't bite hard


    [ topic verplaatst door een moderator ]

    [ bericht aangepast op 22 okt 2011 - 20:27 ]


    -

    [Neem de tijd]


    You gave me forever within the numbered days and I am grateful.

    Lughnasadh
    Onverwacht trok ik het mes terug en liep naar een plek in de hoek van de badkamer. Ik tikte met mijn voet op een tegel die net iets anders was gekleurd dan de anderen, en er klapte een luik open.
    "Meekomen," commandeerde ik, en zwaaide het mes voor zijn gezicht heen en weer.

    [Felan komt zo]


    there is a certain beauty in setting the world on fire and watching from the center of the flames.

    [Alright ;d]

    Adylia
    Ik zucht diep, en ga uiteindelijk maar naar het dak. Het is leeg, en nu kan ik rustig nadenken. Mijn blauwgroene ogen glijden over de mensen beneden, en dan naar de lucht. Ik mis mijn ouders verschrikkelijk, en ik moet winnen. Voor mijn zusjes.


    Feel the fire, but do not succumb to it.

    [Hoe kan ik nu hysterisch gaan gillen zodat Saph me hoort dan? D:]

    Fayan - Stylist
    Ik wankelde richting de deur. "N-nee..." Ik wilde niet mee.


    Normaal is het gemiddelde van alle afwijkingen

    Felan
    Een klopje op de deur liet me opschrikken. "Wie is daar?" riep ik, als in een automatisme, maar in plaats van een antwoord werd de deur geopend en kwam er een Avox binnen. Ik zuchtte opgelucht, nam de gevouwen brief aan die ze bij zich had en stuurde haar weer weg, zonder ook maar enige interesse van wat erin stond. Ik smeet hem naast me neer en kreukte hem toen ik er met mijn elleboog bovenop ging liggen en verzonk in een vreemde dagdroom waarin Amycus een hoofdrol speelde.


    there is a certain beauty in setting the world on fire and watching from the center of the flames.

    [ wachten tot ze eht mes weer naar je nek brengt :'D]


    Welcome to Night Vale. All Hail the Glow Cloud. All Hail Perfect, Beautiful Carlos.

    Saph
    Stilletjes begon ik aan het slot te werken. Gelukkig had ik wat trucjes geleerd om gesloten sloten te openen. Hou nog even vol, fayan...


    Welcome to Night Vale. All Hail the Glow Cloud. All Hail Perfect, Beautiful Carlos.

    [Gewoon keihard gaan gillen. Nu! Hup!]

    Lughnasadh
    "Je hebt me toch wel gehoord..." In een reflex schoot ik vooruit, greep hem bij zijn arm en trok hem mee het luik in. Het mes viel verloren op de grond, maar dat zou ik nu toch niet meer nodig hebben. Aan de punt ervan kleefde een klein beetje van zijn bloed. Onder de grond wachtten mijn helpers.


    there is a certain beauty in setting the world on fire and watching from the center of the flames.

    Jill

    Ik denk dat het dak mijn lievelingsplek wordt, aangezien ik toch niks beters te doen heb. Het is een er rustgevende plek, en ik raak er ontspannen van.
    Het dak is leeg, op een meisje na. Ik ken haar niet zo goed, het enige wat ik van haar weet is dat ze uit district 4 komt.

    [Ik was een beetje hyper XD srry]


    "No matter how gifted you are, you alone cannot change the world" -L.

    Brianna
    "Jij zou vast nogwel kunnen winnen." zeg ik vertwijfeld.


    Thou shallt not stir one foot to seek a foe.

    Fayan - Stylist
    Opeens greep ze me vast bij mijn arm en gooide me half het luik in. Doodsbang begon ik te gillen, vooral toen ik zag dat er beneden nog meer mensen stonden.


    Normaal is het gemiddelde van alle afwijkingen

    Primrose
    Ik begin me te vervelen en loop weg uit mijn kamer. Ik klop op de deur van Felan's kamer en verwacht niet dat hij opendoet of wat dan ook.


    You gave me forever within the numbered days and I am grateful.

    Aithne
    "Saverio bedankt, ik voel me veilig bij jou" mompel ik.
    Ik voel me echt veilig als Saverio in de buurt is en dat heb ik niet bij veel mensen


    You keep breathing, that doesn’t mean you’re alive - TABLO (Tommorrow)

    Saph
    Toen Fayan's geschreeuw mijn oren bereikte beukte ik de deur open.
    'Fayan?!' riep ik in paniek. Maar de badkamer was leeg. Fayan was weg. als verdooft staarde ik naar het bebloedde mes op de grond.
    'Oh god..'fluisterde ik. 'Fayan...'

    [ bericht aangepast op 22 okt 2011 - 21:55 ]


    Welcome to Night Vale. All Hail the Glow Cloud. All Hail Perfect, Beautiful Carlos.

    Saverio - 9
    "Ik hoop dat ik dat in de arena ook voor je kan doen," zucht ik. Zou ze niet bang zijn dat ik een mes in haar rug stak? Niet dat ik dat ooit zou doen, bij niemand niet, maar ik vertrouwde de overige tributen niet.
    Aithne wel... ze leek zo lief, niet iemand die je afmaakte als je sliep.


    Normaal is het gemiddelde van alle afwijkingen