• Zo ja, volgen jullie dat via de top 5, The Spotlight, of iets anders?
    Zo nee, wat doen jullie dan op Q:D

    Ben gwn benieuwd. xD


    I will be.

    Ik kijk soms bij 'stories promoten' hier op het forum. Maar ik lees niet veel stories.
    Verder plaats ik mijn eigen verhalen en gedichten en hang ik op het forum rond. :Y)

    [ bericht aangepast op 23 okt 2011 - 0:14 ]


    I can't even think straight.

    Ik heb een aantal abo's en ik heb die verhalen ontdekt door het forum, waar nogal eens gepromoot wordt (:


    Normaal is het gemiddelde van alle afwijkingen

    Alleen van vrienden, en dan moet ik ze ook echt leuk vinden.

    De stories in de top 5 vind ik echt vreselijk.


    If the compass breaks then follow your heart and I hope it leads you right back into my arms.

    Ik ben bèta-reader, ik lees daarom elke dag verhalen. :'D


    "Well, well. Look who we've got here!"

    neh, ik zit hier voor de verhalen van de almachtige meesteres der meesterschrijfsters (vanwege haar hoofd vol goddelijke verhalen vergat ze vaak even te melden als ze wat geschreven had) en nu zit ik ook op het forum en schrijf zelf een beetje aan een verhaal. Maar ik lees niet hier


    quidquid excusatio prandium pro

    Ik lees altijd op Q :3. Maar ik doe het via de zoekfunctie, en stories van vriendinnen.


    I hope heaven needs you more than I do now.

    Ik lees heel veel stories, schrijf stories en hang rond op het forum (:


    I'm the one who gripped you tight and raised you from perdition.

    Ik volg nu eigelijk maar vier verhalen hier. Ik ben er gewoon geen tijd voor. Of niet genoeg zin. Dus kijk ik ook niet naar Top Stories of dergelijke zaken.
    Ik zit hier vooral om zelf te schrijven, te praten met vrienden en het forum.


    Have you ever had sex with a piece of fruit? Was it a melon? [Nathan Young]

    Roux schreef:
    Ik ben bèta-reader, ik lees daarom elke dag verhalen. :'D


    Oké, maar die volg je toch niet allemaal? :'D

    Ik volg een paar verhalen, maar de meeste daarvan worden maar heel zelden bijgewerkt. Ik schrijf zelf vooral heel veel en ik zit op het forum, en sinds een paar dagen doe ik dus ook betawerk. (:


    "Just words." "But good words. That's where ideas begin." - Star Trek, The Wrath of Khan

    Square schreef:
    (...)

    Oké, maar die volg je toch niet allemaal? :'D

    Ik volg een paar verhalen, maar de meeste daarvan worden maar heel zelden bijgewerkt. Ik schrijf zelf vooral heel veel en ik zit op het forum, en sinds een paar dagen doe ik dus ook betawerk. (:

    Nee, maar ik lees ze wel. ^^
    Verder volg ik alle verhalen van Wingapo en verder vind ik Nox ook een hele goede schrijfster en collega. (bloos)
    Die volg ik wel. :Y)


    "Well, well. Look who we've got here!"

    Doncaster schreef:
    Ik lees heel veel stories, schrijf stories en hang rond op het forum (:


    Op weg naar een mindset met enkel positieve emoties.

    Roux schreef:
    (...)
    Nee, maar ik lees ze wel. ^^
    Verder volg ik alle verhalen van Wingapo en verder vind ik Nox ook een hele goede schrijfster en collega. (bloos)
    Die volg ik wel. :Y)


    En bedankt he (no_chears)

    Ik lees eigenlijk vrij weinig op Q, en zit met een mega writersblock dus schrijf nog minder :/
    Ik volg momenteel een verhaal van Roux, Square, Applejack, af en toe een van Wingapo (die mag ik altijd bètareaden dus lees eigenlijk ook zo goed als alles van haar xD) en af en toe een werkje van Cumberbatch, zijn goede schrijvers allemaal ^^

    RainbowDash schreef:
    neh, ik zit hier voor de verhalen van de almachtige meesteres der meesterschrijfsters (vanwege haar hoofd vol goddelijke verhalen vergat ze vaak even te melden als ze wat geschreven had) en nu zit ik ook op het forum en schrijf zelf een beetje aan een verhaal. Maar ik lees niet hier


    Wat, lees je mijn verhalen? ;D



    OT: Heel weinig maar, omdat ik niet graag lees. Per toeval kom ik toch wel eens iets goeds tegen en dan volg ik hem.


    Bloedspetters besmeuren de muren van de ruïnes, van iets wat men ooit een beschaving noemde maar al lang is vernietigt.

    Dehumanized schreef:
    (...)

    Wat, lees je mijn verhalen? ;D



    OT: Heel weinig maar, omdat ik niet graag lees. Per toeval kom ik toch wel eens iets goeds tegen en dan volg ik hem.


    Wtf xD Hoe kom je erbij dat ik jouw verhalen lees? Ik bedoel natuurlijk Applejack :Y)


    Ik hou niet van lezen op internet, en de laatste tijd hou ik sowieso niet meer zoveel van lezen, maar zij schrijft goed en ik wil meestal ook weten wat mijn vrienden allemaal brouwen :D


    quidquid excusatio prandium pro

    Ik ben eigenlijk echt een faalhaas. Ik lees geen enkele stories, maak geen quizzen etc etc. Ik vind de mensen hier gewoon leuk, daarom ben ik hier vooral. c:


    your eyes are like stars in the night.