• RPG informatie:
    [*tekst hier*] betekent dat je niet in je rol zit.
    Als je in je rol zit gebruik je de naam wie je speelt en doe hem dan dikgedrukt.

    Plot:
    Dit is het jaar van de 49e Hongerspelen. 12 meisjes en 12 jongens uit alle districten worden in een arena gegooid. Ze moeten vechten tot de dood. Verliezen betekent de dood, winnen is eeuwige roem en rijkdom. En er is maar 1 winnaar.

    - Rollentopic
    - Rollenstory
    - Topic 1
    - Topic 2
    - Topic 3
    - Topic 4
    - Topic 5
    - Topic 6
    - Topic 7
    - Topic 8
    - Topic 9
    - Topic 10
    - Topic 11

    Rollen:

    Tributen:
    1: James (LWTomlinson) & Aithne (LWTomlinson)
    2: Jack (TheLibrary) & Jill (TheLibrary)
    3: Percy (Maeleena) & Elaine (Leave)
    4: -
    5: Cathal (Maeleena) & Alyda (Amycus)
    6: Nero (Amycus) & Skylar (Leave)
    7: Brianna (Reinakonijna)
    8: Samuel (Fae) & Shenley (Amycus)
    9: Saverio (Fayan) & Cassie (Fae)
    10: Nicole (suchikouchia)
    11: Tariq (Amycus) & Raechell (Aguamenti)
    12: Felan (Fauvism) & Primrose (CrispsPink)

    Mentoren:
    1: Aiden (LWTomlinson)
    2: Pascal (Aguamenti)
    3: Kayleigh (Leave)
    4: Saph (Maeleena)
    5: -
    6: -
    7: -
    8: -
    9: -
    10: -
    11: Amycus (Amycus)
    12: Seamus (CrispsPink)

    Stylisten:
    Fayan (Fayan): district 3 & 12
    Maeleena (Maeleena): district 5 & 7
    Aralys (Fauvism): district 1 & 11
    Evan (TheLibrary): district 2
    Saffier (Fae): district 9
    Arina (CrispsPink): district 8

    Anders:
    Duardo (Amycus)
    Caesar (Fayan)
    Lughnasadh (Fauvism)


    Arena:
    Het arena heeft een krachtveld om zich heen. Niemand kan eruit.
    Het is een bos dat rijk is aan dieren en planten, ook giftige planten.
    Aan het bos ligt een kiezelstrand. Als je daarop loopt kan iedereen je horen in de nacht. Het water is koud en niet helder. Je kunt het ook niet drinken. Het water is vaak rustig, maar als het hard waait kan het veranderen in een moordenaar.Het weer is vaak bewolkt met een niet al te warme maar vochtige dag. 's Nachts kan het vriezen.

    Koppels:
    Percy x Elaine
    Cathal x Alyda
    Fayan x Saph
    James x Aithne


    Deelnemers aan het plan van Saph & Fayan:
    - Saph
    - Fayan
    - Amycus
    - Arina
    - Duardo

    __

    Je kan altijd inspringen, we don't bite hard


    [ topic verplaatst door een moderator ]

    [ bericht aangepast op 22 okt 2011 - 20:27 ]


    -

    Adylia
    Ik draai me om in een reflex. Mijn ogen scherp gericht op het meisje voor me. Is er tegenwoordig geen privacey meer? Een tikkeltje verveeld sta ik weer op, en loop ik langs het meisje richting de trappen. Dan maar naar afdeling twaalf.


    Feel the fire, but do not succumb to it.

    Lughnasadh
    Ik duwde hem verder naar voren door de gang, waar hij werd opgevangen door mijn helpers. Plotseling overviel vermoeidheid me. Ik zakte tegen de muur van de gang aan en voelde de ruwe stenen onder mijn vingers. Het schuurde; ik zag bloed door het kleine beetje licht dat nog naar binnen viel door het openstaande luik. Mijn God... Langzamerhand kwam ik weer een beetje tot mijn positieven, en begon te trillen toen ik besefte wat ik zojuist gedaan had.
    Ze hadden me nooit écht goed kunnen vormen, bij het Capitool. Ik was altijd degene geweest die na het werk spijt voelde. Maar ik was de beste met wapens, dus hadden ze mij gestuurd...
    Ik hoorde de voetstappen van de groep langzaam wegsterven terwijl ik flauwviel, recht onder de opening van het luik.


    there is a certain beauty in setting the world on fire and watching from the center of the flames.

    [Moet Saph haar vinden, Valeria, of niet? 8D]


    Welcome to Night Vale. All Hail the Glow Cloud. All Hail Perfect, Beautiful Carlos.

    Fayan - Stylist
    Ik werd naar een stel helpers geduwd, maar zag toen dat de vrouw met het mes van flauwgevallen en als een idioot begon ik te rennen. Ik kon niet meer naar boven, want het was te hoog, maar ik kon wel vooruit. Ik wist niet waar ik heenging, maar ik hoopte dat ik kon ontsnappen.


    Normaal is het gemiddelde van alle afwijkingen

    Felan
    Weer hoorde ik een klopje op de deur. Een pijnlijke herinnering kwam boven. Primrose die aanklopte op de dag vóor de boete... Toen was alles nog normaal geweest tussen ons.
    "Niet welkom!" brulde ik, en rolde demonstratief met mijn rug richting de deur.


    there is a certain beauty in setting the world on fire and watching from the center of the flames.

    [(Fae)]
    Cassie
    Ik volg Saph en zie meteen het mes liggen. Oh god. 'Saph,' zeg ik. 'Saph, hij leeft nog.'


    Thou shallt not stir one foot to seek a foe.

    Maeleena schreef:
    [Moet Saph haar vinden, Valeria, of niet? 8D]


    [Laat Saph dat maar beslissen. o3o]


    there is a certain beauty in setting the world on fire and watching from the center of the flames.

    Fayan schreef:
    Fayan - Stylist
    Ik werd naar een stel helpers geduwd, maar zag toen dat de vrouw met het mes van flauwgevallen en als een idioot begon ik te rennen. Ik kon niet meer naar boven, want het was te hoog, maar ik kon wel vooruit. Ik wist niet waar ik heenging, maar ik hoopte dat ik kon ontsnappen.


    [Ah sheez, nu kun je niet verder. Moet ik nog een duf minirolletje maken die je daar tegenkomt en die je weer naar een veilige plek brengt, of red je het zelf wel? (:]


    there is a certain beauty in setting the world on fire and watching from the center of the flames.

    Saph
    Ik werk een wazige blik op Cassie.
    'Hij kan niet weg zijn,' fluister ik. ik val op mijn knieeën voor eht mes. Het duurt een paar minuten, maar dan vallen mijn ogen op het luik. Een luik. Fayan...


    Welcome to Night Vale. All Hail the Glow Cloud. All Hail Perfect, Beautiful Carlos.

    [Maar, nu kan ik dus niet meer verder met Fayan tot hij gered wordt? (cat)]


    Normaal is het gemiddelde van alle afwijkingen

    Jill

    Het meisje komt langs me lopen met een geïriteerde blik. Ik draai me om en zie haar weer weg gaan.
    "Wacht!", schreeuw ik bijna. "Ik...eh... ik", ik zucht. Wat was ik toch dom bezig. "Laat maar", mompel ik er dan achteraan.


    "No matter how gifted you are, you alone cannot change the world" -L.

    [Brb]


    there is a certain beauty in setting the world on fire and watching from the center of the flames.

    Primrose
    Ik loop weer weg en laat mezelf vallen op de grond. Ik heb een klein mesje bij me en als ik nou eens een ader raak met die mes, dan ben ik dood. Hmmm...dood het woord klinkt als muziek in mijn oren maar ik begin te twijfelen als ik denk aan Ginevra.


    You gave me forever within the numbered days and I am grateful.

    Saph
    'Fayan?!' roep ik. ik doe eht luik verder open. zou hij daar zijn? Mijn blik valt op een bewusteloze vrouw. 'Fayan?!' Het kan me nu neit schelen, ik meot Fayan vinden.


    Welcome to Night Vale. All Hail the Glow Cloud. All Hail Perfect, Beautiful Carlos.

    Adylia
    Ik bekeek de gang van District twaalf. Een meisje klopte aan de deur, en er kwam een brul terug als afwijzing. Ik kreeg bijna medelijden. ''Gaat het wel?'' Glimlachte ik bezorgd naar het meisje.


    Feel the fire, but do not succumb to it.