• RPG informatie:
    [*tekst hier*] betekent dat je niet in je rol zit.
    Als je in je rol zit gebruik je de naam wie je speelt en doe hem dan dikgedrukt.

    Plot:
    Dit is het jaar van de 49e Hongerspelen. 12 meisjes en 12 jongens uit alle districten worden in een arena gegooid. Ze moeten vechten tot de dood. Verliezen betekent de dood, winnen is eeuwige roem en rijkdom. En er is maar 1 winnaar.

    - Rollentopic
    - Rollenstory
    - Topic 1
    - Topic 2
    - Topic 3
    - Topic 4
    - Topic 5
    - Topic 6
    - Topic 7
    - Topic 8
    - Topic 9
    - Topic 10
    - Topic 11

    Rollen:

    Tributen:
    1: James (LWTomlinson) & Aithne (LWTomlinson)
    2: Jack (TheLibrary) & Jill (TheLibrary)
    3: Percy (Maeleena) & Elaine (Leave)
    4: -
    5: Cathal (Maeleena) & Alyda (Amycus)
    6: Nero (Amycus) & Skylar (Leave)
    7: Brianna (Reinakonijna)
    8: Samuel (Fae) & Shenley (Amycus)
    9: Saverio (Fayan) & Cassie (Fae)
    10: Nicole (suchikouchia)
    11: Tariq (Amycus) & Raechell (Aguamenti)
    12: Felan (Fauvism) & Primrose (CrispsPink)

    Mentoren:
    1: Aiden (LWTomlinson)
    2: Pascal (Aguamenti)
    3: Kayleigh (Leave)
    4: Saph (Maeleena)
    5: -
    6: -
    7: -
    8: -
    9: -
    10: -
    11: Amycus (Amycus)
    12: Seamus (CrispsPink)

    Stylisten:
    Fayan (Fayan): district 3 & 12
    Maeleena (Maeleena): district 5 & 7
    Aralys (Fauvism): district 1 & 11
    Evan (TheLibrary): district 2
    Saffier (Fae): district 9
    Arina (CrispsPink): district 8

    Anders:
    Duardo (Amycus)
    Caesar (Fayan)
    Lughnasadh (Fauvism)


    Arena:
    Het arena heeft een krachtveld om zich heen. Niemand kan eruit.
    Het is een bos dat rijk is aan dieren en planten, ook giftige planten.
    Aan het bos ligt een kiezelstrand. Als je daarop loopt kan iedereen je horen in de nacht. Het water is koud en niet helder. Je kunt het ook niet drinken. Het water is vaak rustig, maar als het hard waait kan het veranderen in een moordenaar.Het weer is vaak bewolkt met een niet al te warme maar vochtige dag. 's Nachts kan het vriezen.

    Koppels:
    Percy x Elaine
    Cathal x Alyda
    Fayan x Saph
    James x Aithne


    Deelnemers aan het plan van Saph & Fayan:
    - Saph
    - Fayan
    - Amycus
    - Arina
    - Duardo

    __

    Je kan altijd inspringen, we don't bite hard


    [ topic verplaatst door een moderator ]

    [ bericht aangepast op 22 okt 2011 - 20:27 ]


    -

    [*O*]


    Normaal is het gemiddelde van alle afwijkingen

    Felan
    De muur was plotseling weer het interessantste object in de hele ruimte geworden. Plotseling voelde ik me heel erg leeg.


    there is a certain beauty in setting the world on fire and watching from the center of the flames.

    Saph
    'Fayan?!' roep ik, eenmaal op zijn verdieping aan gekomen. 'Fayan, waar ben je?!'


    Welcome to Night Vale. All Hail the Glow Cloud. All Hail Perfect, Beautiful Carlos.

    [@Brianna vroige topic welke Prim? Die van dit RPG of de echte Prim vande originele Hongerspelen?]


    You gave me forever within the numbered days and I am grateful.

    [Abo]


    Welcome to Night Vale. All Hail the Glow Cloud. All Hail Perfect, Beautiful Carlos.

    Fayan - Stylist
    In de verte hoorde ik iemand mijn naam roepen. Saph.
    Nee! Hij moest hier weg! Straks hoorde dat enge wijf hem ook en dan en dan en dan... ik was inmiddels lijkbleek geworden.


    Normaal is het gemiddelde van alle afwijkingen

    Lughnasadh
    "Ik geloof namelijk-" - het mes prikte nu in zijn huid - "dat je ook met iemand gepraat hebt." Mijn lippen krulden om. Dit was het belangrijkste deel van het hele plan.


    there is a certain beauty in setting the world on fire and watching from the center of the flames.

    Amycus Calcia
    De neiging om hem te zoenen groeide plotseling heel erg, en zodra ze dat doorhad rukte ze haar blik los. Een schamper geluidje ontsnapte aan haar. Hoe kon één jongen die ze nog nooit had ontmoet haar plotseling zo veranderen? Hoe kon ze iemand willen zoenen die ze niet eens echt kende?


    -

    Brianna
    Ik was automatisch op de 7'e verdieping gaan rondrennen omdat daar nou eenmaal mijn kamer was, toen ik bedacht dat dat helemaal niet handig was. Wat moest hij hier nou? Ik rende met de trap (ik had nogsteeds een hekel aan liften) naar de eetzaal.


    Thou shallt not stir one foot to seek a foe.

    Fayan - Stylist
    Ik kon mijn tranen niet meer inhouden, het mes deed pijn en ze kon elk moment mijn strot doorscheuren.
    "Ik heb met niemand gepraat," mijn stem klonk gesmoord door de tranen.


    Normaal is het gemiddelde van alle afwijkingen

    Saph
    'Fayan?!' Ik gooide zijn deur open, maar daar was hij niet. Wat had Prim nou gezegd? God, ik kon niet nadenken.
    'Fayan, waar ben je?!' riep ik paniekerig.


    Welcome to Night Vale. All Hail the Glow Cloud. All Hail Perfect, Beautiful Carlos.

    Felan
    Het lege gevoel werd nog groter toen ze van me wegkeek. In mijn hoofd vervloekte ik Primrose tot allerlei dingen waarvan mijn moeder nooit zou weten dat ik de betekenis ervan kende. "Hmm," zei ik enkel.

    [ bericht aangepast op 22 okt 2011 - 20:32 ]


    there is a certain beauty in setting the world on fire and watching from the center of the flames.

    Primrose
    "Hij is in de badkamer." Zeg ik
    Ik ren naar de badkamer en wil de deur intrappen als ik stemmen hoor.


    You gave me forever within the numbered days and I am grateful.

    [(Fae)]
    Cassie
    Ik begin op willekeurige deuren te bonzen en keihard 'FAYAN!' te roepen. Iedereen op deze hele verdieping, en die hieronder waarschijnlijk ook, zou ons nu toch wel moeten horen.


    Thou shallt not stir one foot to seek a foe.

    Lughnasadh
    "Leugenaar," siste ik, en drukte het laatste stukje door met het mes. Ik voelde de weerbarstigheid daar waar de punt door zijn huid drong.

    [ bericht aangepast op 22 okt 2011 - 20:32 ]


    there is a certain beauty in setting the world on fire and watching from the center of the flames.