• *O**O* Tiende topic! Cheerleaders for everyone! *O**O*

Plot:

Dit is het jaar van de 49e Hongerspelen. 12 meisjes en 12 jongens uit alle districten worden in een arena gegooid. Ze moeten vechten tot de dood. Verliezen betekent de dood, winnen is eeuwige roem en rijkdom. En er is maar 1 winnaar...

Het verhaal begint bij iedereen 1 dag voor de boete. Alle deelnemers worden gevolgd tot hun eind.

Arena:
    Het arena heeft een krachtveld om zich heen. Niemand kan eruit.
    Het is een bos dat rijk is aan dieren en planten, ook giftige planten.
    Aan het bos ligt een kiezelstrand. Als je daarop loopt kan iedereen je horen in de nacht. Het water is koud en niet helder. Je kunt het ook niet drinken. Het water is vaak rustig, maar als het hard waait kan het veranderen in een moordenaar.Het weer is vaak bewolkt met een niet al te warme maar vochtige dag. 's Nachts kan het vriezen.

RPG informatie:
    [*tekst hier*] betekent dat je niet in je rol zit.
    Als je in je rol zit gebruik je de naam wie je speelt en doe hem dan[b.][/b .]

- Rollentopic
    - Rollenstory
    - Topic 1
    - Topic 2
    - Topic 3
    - Topic 4
    - Topic 5
    - Topic 6
    - Topic 7
    - Topic 8
    - Topic 9

Rollen:
    Tributen: (Slachtoffers waar geen naam van een speler achter staat, mogen door iedereen gespeeld worden)
    1: James (LWTomlinson) & Aithne (LWTomlinson)
    2: Jack (TheLibrary) & Jill (TheLibrary)
    3: Percy (Maeleena) & Elaine (Leave)
    4: -
    5: Cathal (Maeleena) & Alyda (Parsel)
    6: Nero (Parsel) & Skylar (Leave)
    7: Brianna (Reinakonijna)
    8: Samuel (Fae) & Shenley (Parsel)
    9: Saverio (Fayan) & Cassie (Fae)
    10: -
    11: Tariq (Parsel) & Raechell (Aguamenti)
    12: Felan (Fauvism) & Primrose (CrispsPink)

Mentoren:
    1: Aiden (LWTomlinson)
    2: Pascal (Aguamenti)
    3: Kayleigh (Leave)
    4: Saph (Maeleena)
    5: -
    6: -
    7: -
    8: -
    9: -
    10: -
    11: Amycus (Parsel)
    12: Seamus (CrispsPink)

Stylisten:
    Fayan (Fayan): district 3 & 12
    Maeleena (Maeleena): district 5 & 7
    Aralys (Fauvism): district 1 & 11
    Evan (TheLibrary): district 2
    Saffier (Fae): district 9
    Arina (CrispsPink): district 8

Anders:
    Duardo (Parsel)
    Caesar (Fayan)

Koppels
    Percy x Elaine
    Cathal x Alyda
    Felan x Weetnognietwie
    Fayan x Saph (tot Felan's ongenoegen)
    James x Aithne

Mensen die meewerken aan het plan van Saph & Fayan
    - Saph
    - Fayan
    - Amycus
    - Arina

Voor de mensen die er een tijdje niet geweest zijn, komt hieronder zo even te staan waar iedereen is.

And... last but not least:
    Ondanks dat dit al ons derde vierde vijfde zesde zevende achtste negende tiende topic is, kun je altijd nog inspringen (: We don't bite, we just playfully nibble. :3
    Maeleena schreef:
    [Oops :'D *in love with this whole RPG and ALL the people in it* Niet mijn fout (joehoe)(wbw)]

[ topic verplaatst door een moderator ]

[ bericht aangepast op 22 okt 2011 - 17:42 ]

there is a certain beauty in setting the world on fire and watching from the center of the flames.

[Ik heb zin om 'n Avox te maken]

You gave me forever within the numbered days and I am grateful.

Saph
    Slaperig opende ik mijn ogen weer. Hoelang zaten we hier al? Uren? slaperig gaf ik Fayan een kusje op zijn neus.
    'Fayan?'

Welcome to Night Vale. All Hail the Glow Cloud. All Hail Perfect, Beautiful Carlos.

[ also, Skylar: Cathal is not intimidated. :'D He's too nice for that]

Welcome to Night Vale. All Hail the Glow Cloud. All Hail Perfect, Beautiful Carlos.

Reachell
    'Wat zo laat al !.'Ik voelde mijn maag knorren.
    'Ik bestel wel wat eten in mijn kamer en ik ga ff douche.'Ik voelde aan mijn haar en haalde er een klein takje uit

“You want weapons? We’re in a library! Books! The best weapons in the world!” ~The Doctor

Skylar
    Ik glimlach. ‘‘Mijn eerste indruk klopt vrijwel altijd. Ik heb een hoge mensenkennis, gezien mijn opvoeding.’’ Ik negeerde zijn eerste vraag, daar zou hij namelijk ongetwijfeld tussenhoren. Een babyface zonder charmes. Lief, maar niet bruikbaar. Ik glimlachte, zei gedag, en liep richting de liften. Nu eens op zoek naar een echte man, of een bruikbare vriendin. Was alles hier zo liefkozig en zoet? Nee toch. Ze hadden hier in ieder geval een slechte keus qua vrouwen. Want doh, wie ziet mij nou niet? Ik grinnikte, en drukte op een van de knopjes.

Feel the fire, but do not succumb to it.

Primrose
    Ik loop naar de lift en druk op 12. Eenmaal op verdieping 12 loop ik naar mijn kamer en rechtstreeks naar de douche. Ik kleed me uit en stap onder de douche. Ik ga mijn haren maar eens wassen. Ik maak mijn haren nat(heet water natuurlijk, want ik neem maar eens de kans om onder een hete douche te staan. Ik kies een willekeurige shampoo uit en als ik onder de douche uitstap, begin ik mijn haren te drogen. Ik besluit om deze keer maar eens wat anders dan groen-kleurige kleding te dragen en pak een blauwe blouse uit de kast en een simpele spijkerbroek. Natuurlijk kies ik er weer voor om leren laarzen te dragen. Ik loop weer naar mijn kamer en bestel daar stoofpot.

[ bericht aangepast op 22 okt 2011 - 16:21 ]

You gave me forever within the numbered days and I am grateful.

Fayan - Stylist
    Ik voelde vaag iets op mijn neus en hoorde toen mijn naam. "Eén minuutje nog," mompelde ik zonder mijn ogen open te doen. Ik lag tegen een perfect gevormd kussen aan en de zon scheen op mijn huid door het raam. Waarom zou ik wakker willen worden? Ik had geen zin in de eindeloze stroom klanten van vandaag.

Normaal is het gemiddelde van alle afwijkingen

[ (cat) Okay, ik snap dat ze Cathal neit aardig vind maar *wijst naar de foto* hij is GEEN babyface XD]

[Skylar is arrogant en ongrijpbaar. En onbereikbaar voor Cathal. (cat). Dus niet zo jammeren babyface]

[ bericht aangepast op 22 okt 2011 - 16:18 ]

Feel the fire, but do not succumb to it.

Saph
    ik lachte zachtjes en haalde mijn hand door zijn haar. Het lag wel helemaal in de war nu, maar hij zag er zo veel schattiger uit.
    'Slaapkop,' mompel ik, terwijl ik hem een kusje op zijn lippen geef.

[En dat ruggengraatding klopt ook niet =3
    Ik weet het niet van de rest maar: maar mijn personages hebben meer dan een ruggengraat.
    Nou ja, behalve Shenley -_-]

-

James
    Nog steeds denk ik naar over wie ik kan verblijden met mijn gezelschap.
    Neuriënd loop ik veder "waar is iedereen" mompel ik en loop weer veder.
    Niemand te vinden, ik loop naar de liften en druk op een knopje ik zie wel waar ik uit kom, ik kan Aithne even niet in mijn hoofd gebruiken

You keep breathing, that doesn’t mean you’re alive - TABLO (Tommorrow)

[IK KAN GEEN SEXY FOTO VINDEN O.O]

-

Fayan - Stylist
    Mijn ogen vlogen open, want ik er was er serieus van overtuigd dat het mijn moeder was die me kwam wekken, maar van wie kwam die kus dan?!
    Ineens zag ik Saph. Ohja! Ik was helemaal niet thuis, ik was het op het dak en mijn kussen was geen kussen, dat was Saph. Veel beter dan elk kussen.

Normaal is het gemiddelde van alle afwijkingen

Reachell
    Prim liep naar de lift en ik naar mijn kamer.In mijn kamer nam ik meteen een warme douche.Ik waste mijn haren en droogte ze met een soort Föhn . Ik maakte gelijk een vlecht van. Ik pakte nieuwe kleren (de andere waren een beetje groen geworden.). Ik drukte op een nestel knopje voor eten.Ik koos een gebaken ei.Er werd op de deur gelokt en ik deed hem open. 'Bedankt'Ik nam de ei aan. Met met en vork begon ik te eten. ik rammelde

“You want weapons? We’re in a library! Books! The best weapons in the world!” ~The Doctor