• Het is het jaar 2063 en de opwarming van de aarde eist zijn tol. In de vorm van allesverzengende droogseizoenen en extreme monsoenmaanden, neemt moeder Aarde wraak op degenen die haar zo hebben aangetast. Bovendien blijft de wereldbevolking door gaan met pieken, maar het voedsel en water raakt op. Te midden van deze chaos, ziet de regering geen andere uitweg dan de bevolkingsgroei af te kappen door enkele metropolissen te bombarderen.

    Waar er eigenlijk niets dan puin over hoorde te blijven, lijken enkele mensen de ramp te hebben overleefd. Afgesloten van de rest van de wereld, zonder bereik en zonder benzine, raken deze overlevenden onder de impressie dat zij de laatste overblijvende mensen op aarde zijn. Gefrustreerd en wanhopig raken ze vast in een cirkel van chaos en plunderingen, die misschien nog meer levens eisen. Wanneer ook enkele gestrande vakantiegangers in de ruines van de stad belanden, staat de boel helemaal op stelten.

    Written by Cumberbatch


    Meedoen?
    Rol (Overlever uit Redmon, of persoon die er strandt.)
    Volledige Naam:
    Geslacht:
    Leeftijd: (Liefst geen kinderen van 7, tenzij er om gevraagd wordt, dat het bijvoorbeeld iemands zusje is.)
    Uiterlijk: (Foto is leuk, niet verplicht)
    Karakter:
    Extra:

    Personages (kort):
    Overlever uit Redmond.
    Emily June Cruz - 21 - Endure
    Janice Esther Parsen - 18 - xJennii
    Katherine (Kat/Kath/Katy) Misha Carter - 22 -Progeny
    Ayame Natsumi Kaede - 17 - Randomness
    Deanna June Goodheart - 20 -RainBowDay

    Cole halliwel - 20 - kiara2
    Laurence Suffolk - 25 - Sid
    Aiden Sicks - 24 - Inkheart
    Jim Fisher - 19 - Bear
    Ethan Joseph Sicks - Progeny
    Joel ‘Joe’ Marcus Hayes - 22 - Cumberbatch
    Jack Alexander Hayes - 26 - Cumberbatch


    Gestrand persoon.
    Anna-May Parker - 17 - Maitresse
    Janine 'Jainy' Amély Fride - 17 - Pariah

    Naam - Leeftijd - Speler

    [ bericht aangepast op 25 dec 2011 - 17:12 ]


    In the end the only person we love is ourselves, that's why we choose to love someone who can please us the most.

    ik wil wel, straks vul ik wel wat in.

    Weten jullie trouwens nog wat goede regels? ^^


    In the end the only person we love is ourselves, that's why we choose to love someone who can please us the most.

    -langere posts,
    -geen personen van andere spelen,
    -geen super personage,
    -geen ruzie dingen als het niet in de RPG hoort.
    zoiets??

    [ bericht aangepast op 16 dec 2011 - 17:09 ]

    Dit klinkt nog steeds heel gaaf, ik vul zo even een rol in :D


    Trust me. I'm the doctor

    Misschien vul ik wel twee broers in c: Ik heb twee acteurs gevonden die wel wat weg hebben van elkaar, en ever since wil ik een duo van twee broers creeëren :Y)


    Frankly my dear, I don't give a damn.

    Cumberbatch schreef:
    Misschien vul ik wel twee broers in c: Ik heb twee acteurs gevonden die wel wat weg hebben van elkaar, en ever since wil ik een duo van twee broers creeëren :Y)


    Klinkt zeer nice 8D


    In the end the only person we love is ourselves, that's why we choose to love someone who can please us the most.

    Een personage van dezelfde geboortedag als ik, lol, dus ook hetzelfde sterrenbeeld en daar heb ik haar karakter op gebasseerd =D


    Overlevende Redmond
    Volledige Naam: Emily June Cruz.
    Geslacht: Vrouw
    Leeftijd: 21, geboren op 14 mei.
    Uiterlijk: Picture. Emily is een jonge vrouw van normale lengte met een normaal tot slank neigend postuur. Ze heeft halflange, rode haren en haar ogen zijn groen met een paar bruine spikkels erin. Haar huid is vrij normaal van kleur, gewoon blank en dat blijft ook zo, want snel bruin wordt ze niet. Emily is een jonge vrouw die veel geeft om haar uiterlijk, al zal ze zich daar minder zorgen om moeten gaan maken na de ramp, aangezien er wel ergere dingen zijn om je zorgen over te maken.
    Karakter: Emily is degelijke dame, ze heeft manieren en ziet er graag goed/verzorgd uit. Het is een echte levensgenieter, maar als ze serieus moet zijn heeft ze dat wel door en is ze dat ook. Ze is erg betrouwbaar, wat haar tot een goede vriendin maakt. Je moet wel uitkijken dat je haar als vriend(in) niet kwetst, want ze is behoorlijk gevoelig en zet zich niet erg snel over ruzies en andere kleine dingetjes heen. Haar doorzettingsvermogen is wel erg groot en als ze haar tanden eenmaal ergens in heeft gezet, laat ze ook niet meer los. Wel is ze materialistisch ingesteld, het geeft haar vaak een goed gevoel dingen te hebben en kan ze flink balen met het feit dat ze iets niet kan krijgen of simpelweg niet heeft. Als laatste heeft ze soms niet al te snuggere opmerkingen, terwijl ze over het algemeen genomen best pienter is en zich ook prima alleen kan redden, al vindt ze het gezelliger om met anderen te zijn.
    Voor en na de ramp: Voor de ramp woonde Emily in een leuk huisje, samen met haar vriendin en hun hondje Chico. Ze had een prima leven, het ging goed met haar studie, ze had leuke vrienden, een goede band met haar ouders en een fijn huisje. Hobby’s had ze genoeg en ze verveelde zich nooit, simpelweg, een voor haar perfect leventje. Tot de grote ramp. Ze herinnert zich er niks meer van, het enige wat ze weet was dat ze wakker werd onder een laag puin. Ze had verscheidene schaafwonden en blauwe plekken, maar voor de rest viel de schade reuze mee. Al gauw kwam ze erachter dat de stad waarschijnlijk gebombardeerd moest zijn en dat ze de enige overlevende was. Eerst was ze erg geschrokken, maar al gauw besloot ze haar bestand op nul te zetten en te zorgen voor de primaire levensbehoeftes. Een slaapplaats had ze snel gevonden, een van de gebouwen waar nog het meest van over was. Eten was lastiger te vinden, het meeste dat ze vond was al aan het rotten, toch slaagde ze erin wat eetbaars te verzamelen en tijdens haar zoektocht vond ze ook een pistool en een aantal messen waarmee ze zichzelf kon verdedigen. Water was een ander verhaal, omdat alle leidingen afgesloten waren moest ze het doen met flesjes lauw water die ze aantrof bij de restanten van supermarkten.
    Extra: Ze redt zich redelijk goed, maar denkt dat zij de enige overlevende is en ze is dan ook nog geen anderen tegen gekomen. Ze vermoedt dat het eindelijk zover is gekomen dat de mensheid zichzelf vernield heeft. Bang en verdrietig zijn vrij standaard emoties bij haar tijdens deze gebeurtenis, maar ze probeert niet te lang stil te staan bij wat er gebeurd is en misschien nog gaat gebeuren. Ze leeft nu met te dag, probeert te blijven leven en daar houdt het dan ook op.

    [ bericht aangepast op 16 dec 2011 - 20:08 ]


    In the end the only person we love is ourselves, that's why we choose to love someone who can please us the most.

    No shit, verjaar jij op 14 mei?

    IK OOK ;D


    Frankly my dear, I don't give a damn.

    Cumberbatch schreef:
    No shit, verjaar jij op 14 mei?

    IK OOK ;D


    Seriously? Awesome!


    In the end the only person we love is ourselves, that's why we choose to love someone who can please us the most.

    Endure schreef:
    (...)

    Seriously? Awesome!

    Ja echt ;D


    Frankly my dear, I don't give a damn.

    Rol: persoon die er strandt.)
    Volledige Naam: Anna-May Parker
    Geslacht: Vrouwelijk
    Leeftijd: 17
    Uiterlijk:

    Anna-May is 1m70, erg slank gebouwd en heeft lange bruine lokken die wild golven rond haar fijne gezicht. Ze heeft donkergroene ogen waar je vaak pretlichtjes in ziet verschijnen. Ze heeft redelijk lichte huid en een mysterieus iets over zich.
    Karakter: Anna-May is een redelijk verlegen iemand. Ze weet nooit echt hoe ze onbekende mensen moet aanspreken zonder vreemd over te komen. Als ze zenuwachtig is, gaat ze ratelen en dan is er kop noch staart aan haar uitleg te maken. Anna-May wordt graag Anna genoemd, maar Anna-May mag ook. Voor haar maakt het niet echt uit. Anna is een gevoelig iemand, maar laat zich door niemand niet doen. Als ze slechtgezind is, kan ze bot of sarcastisch uit de hoek komen, maar daar heeft ze snel weer spijt van. Als je iets in haar weg legt, zal ze je waarschijnlijk niet zo snel vergeven. Het ligt niet in haar aard om mensen te vergeven, ze zint eerder op wraak. Anna is een zeer trots persoon en zal daarom niet snel om hulp vragen, alleen als er echt geen andere optie is. Anna heeft een zwak voor jongens. Ze wordt erg snel verliefd.
    Extra: Anna-May weet niets meer over haar verleden. Vlak nadat ze was aangespoeld, is ze gestruikeld over een rotsblok waardoor ze lelijk ten val kwam. Haar geheugen is ze hierdoor grotendeels kwijtgespeeld.


    Forget the risk and take the fall...If it's what you want, it's worth it all.

    Rol: Persoon die er strandt.
    Geslacht: Vrouwelijk.
    Volledige naam: Janine 'Jainy' Amély Fride
    Leeftijd: 17, ze verjaart op 08-09.
    Uiterlijk:


    Janine is van nature erg mooi. Ze heeft blond haar, blauwe ogen, en ze is ongeveer 1,68 groot. In verhouding zijn haar benen nét iets te lang, maar zelf vindt ze dit wel mooi, en is ze er ook tevreden mee. Haar haren zijn halflang, en steil. Haar huid is van nature ook een beetje gebruind, maar niet extreem.
    Janine's ogen staan alleen bijna altijd afstandelijk, alsof je ze zich afsluit voor iedereen.
    Karakter: Janine is een beetje een verwaand meisje. Ze is gewend alles te krijgen wat ze wil, aangezien ze een rijke ouders heeft. Stranden op een onbekende plek, is daarom ook niet het beste wat haar kon overkomen. Ook kan ze nogal asociaal zijn, maar vooral waneer ze iemand niet waardeert. Ze is erg kritisch tegenover zichzelf en anderen, dus je moet er veel voor doen wil je bij haar in gunst komen.
    Extra: Van beroep is Janine model, ze is daardoor erg veeleisend geraakt van anderen mensen, en ze verwacht verzorgd te worden door anderen.


    It is better to reign in hell than to serve in heaven.

    Hooray, hij is er ^-^
    Ik join morgen of overmorgen :3
    Of wacht.. Het is al na middernacht.. Dus ik join vandaag of morgen :')

    Eigenlijk heb ik wel een paar vraagjes :Y)
    Als de hele stad in puin ligt door de bommen, hoe kunnen ze dan winkels overvallen?
    En als ze geen benzine of auto's meer hebben, hoe kunnen ze dan zonder rijbewijs rondrijden?
    Als ze dan toch een rijbewijs hebben, waarom rijden ze dan niet gewoon naar buiten om te controleren of er wel nog mensen zijn?
    I was just wondering ;x


    Frankly my dear, I don't give a damn.

    Overlevende Redmond

    Volledige Naam: Janice Esther Parsen
    Geslacht: Vrouw
    Leeftijd: 18, geboren op 27 augustus
    Uiterlijk: Klik.
    Janice Esther heeft blond bruin achtig haar. Ze heeft een slank tot normaal postuur. Iedereen herkent haar bijna door haar opvallende ogen.
    Karakter: Janice Esther is een heel spontaan meisje. Ze houdt er niet van om alleen te zijn, en is graag met andere mensen om zich heen. Ze is erg sociaal ingesteld. Haar ouders heeft ze verloren door de ramp in Redmond inclusief haar zusje. Ze vind het vreselijk, en rouwt nog elke dag om hen. Het is een heel wonder dat zij de ramp overleeft heeft. Het wordt voor haar steeds moeilijk met de dag, en ze weet niet hoe ze het moet redden. Alles raakt langzaam op, en een uitweg is er niet meer.. Ze vraagt zich af hoe ver ze moet gaan om te overleven.
    Extra: Voor de ramp leefde Janice in huis bij haar ouders en zusje. Ze woonde in een groot vrijstaand huis, met veel bos er omheen. Ze had alles wat ze maar wilde. Na de ramp was het huis compleet ingestort en bleef er niks over dan puin, scherven, en her en der wat stukjes van voorwerpen. Ze wist te schuilen in de kelder voordat het huis in stortte, en daarom weet ze nog precies hoe het scenario was gegaan. Tegenwoordig slaapt ze in haar kelder, die het wonder boven wonder nog wel heel heeft gehouden..

    [ bericht aangepast op 17 dec 2011 - 11:04 ]