• *O**O* Tiende topic! Cheerleaders for everyone! *O**O*

Plot:

Dit is het jaar van de 49e Hongerspelen. 12 meisjes en 12 jongens uit alle districten worden in een arena gegooid. Ze moeten vechten tot de dood. Verliezen betekent de dood, winnen is eeuwige roem en rijkdom. En er is maar 1 winnaar...

Het verhaal begint bij iedereen 1 dag voor de boete. Alle deelnemers worden gevolgd tot hun eind.

Arena:
    Het arena heeft een krachtveld om zich heen. Niemand kan eruit.
    Het is een bos dat rijk is aan dieren en planten, ook giftige planten.
    Aan het bos ligt een kiezelstrand. Als je daarop loopt kan iedereen je horen in de nacht. Het water is koud en niet helder. Je kunt het ook niet drinken. Het water is vaak rustig, maar als het hard waait kan het veranderen in een moordenaar.Het weer is vaak bewolkt met een niet al te warme maar vochtige dag. 's Nachts kan het vriezen.

RPG informatie:
    [*tekst hier*] betekent dat je niet in je rol zit.
    Als je in je rol zit gebruik je de naam wie je speelt en doe hem dan[b.][/b .]

- Rollentopic
    - Rollenstory
    - Topic 1
    - Topic 2
    - Topic 3
    - Topic 4
    - Topic 5
    - Topic 6
    - Topic 7
    - Topic 8
    - Topic 9

Rollen:
    Tributen: (Slachtoffers waar geen naam van een speler achter staat, mogen door iedereen gespeeld worden)
    1: James (LWTomlinson) & Aithne (LWTomlinson)
    2: Jack (TheLibrary) & Jill (TheLibrary)
    3: Percy (Maeleena) & Elaine (Leave)
    4: -
    5: Cathal (Maeleena) & Alyda (Parsel)
    6: Nero (Parsel) & Skylar (Leave)
    7: Brianna (Reinakonijna)
    8: Samuel (Fae) & Shenley (Parsel)
    9: Saverio (Fayan) & Cassie (Fae)
    10: -
    11: Tariq (Parsel) & Raechell (Aguamenti)
    12: Felan (Fauvism) & Primrose (CrispsPink)

Mentoren:
    1: Aiden (LWTomlinson)
    2: Pascal (Aguamenti)
    3: Kayleigh (Leave)
    4: Saph (Maeleena)
    5: -
    6: -
    7: -
    8: -
    9: -
    10: -
    11: Amycus (Parsel)
    12: Seamus (CrispsPink)

Stylisten:
    Fayan (Fayan): district 3 & 12
    Maeleena (Maeleena): district 5 & 7
    Aralys (Fauvism): district 1 & 11
    Evan (TheLibrary): district 2
    Saffier (Fae): district 9
    Arina (CrispsPink): district 8

Anders:
    Duardo (Parsel)
    Caesar (Fayan)

Koppels
    Percy x Elaine
    Cathal x Alyda
    Felan x Weetnognietwie
    Fayan x Saph (tot Felan's ongenoegen)
    James x Aithne

Mensen die meewerken aan het plan van Saph & Fayan
    - Saph
    - Fayan
    - Amycus
    - Arina

Voor de mensen die er een tijdje niet geweest zijn, komt hieronder zo even te staan waar iedereen is.

And... last but not least:
    Ondanks dat dit al ons derde vierde vijfde zesde zevende achtste negende tiende topic is, kun je altijd nog inspringen (: We don't bite, we just playfully nibble. :3
    Maeleena schreef:
    [Oops :'D *in love with this whole RPG and ALL the people in it* Niet mijn fout (joehoe)(wbw)]

[ topic verplaatst door een moderator ]

[ bericht aangepast op 22 okt 2011 - 17:42 ]

there is a certain beauty in setting the world on fire and watching from the center of the flames.

Fauvism schreef:
    (...)

[D: byeeee!]

-

[*zwaait*
    Dan gaat Cassie morgen wel gepest worden door bewakers, ofso...]

Our Father who art in Heaven. Our Father who art buried in the yard.

Primrose
    Als ik ergens op de gangen rondloop, bots ik tegen een jongen op.
    "Vredebewaker?" Vraag ik angstig
    O wacht waarom ben ik nu opeens bang voor een vredebewaker, ikkan elke dag een kogel door mijn hoofd krijgen omdat ik jaag op Capitoolgrond.

You gave me forever within the numbered days and I am grateful.

[Voeg Duardo even toe aan het plannengroepje :'D]

-

Tariq Timaeus
    Hij haalde even een hand door zijn donkere haar, een grijns verscheen op zijn gezicht. 'Nee, zie ik er zo uit dan?'

-

Parsel schreef:
    Amycus Calcia
    'Dat zullen er niet bijzonder veel zijn, nee,' klonk haar stem, verrassend zacht en helder.
    De kleding die ze droeg onthulde net genoeg aan de vormen van haar lichaam. Het waren van die kledingstukken die ze had gekocht na het winnen van de Spelen. Ze had gehoopt dat het haar weer blij zou maken als ze besefte dat ze voor het eerst in haar leven voor zichzelf kon zorgen - en goed ook. Dat had ze echter mis.
    Op dat moment wist ze ook niet wat het beste was. Haar blik gleed naar de deur, en daarna bleef die weer twijfelend bij Felan hangen.

[ahum ':W]

-

url=http://www.quizlet.nl/chapters/592841/the-hunger-games--rpg--fayan-x-saph/]En toen was ik eindelijk klaar *O*[/url

[ bericht aangepast op 22 okt 2011 - 15:34 ]

Welcome to Night Vale. All Hail the Glow Cloud. All Hail Perfect, Beautiful Carlos.

Primrose
    "Nee maar ik moet het haast vragen als ik niet onverwacht een kogel door mijn kop wil." Antwoord ik
    De jongen ziet er best interessant uit, maar Felan dan? Het is niet erg want Felan kiest waarschijnlijk toch voor die mentor uit District 11

Maeleena schreef:
    url=http://www.quizlet.nl/chapters/592841/the-hunger-games--rpg--fayan-x-saph/]En toen was ik eindelijk klaar *O*[/url

[Oew, sexy (wbw)

*gaat lezen, ookal heb ik het live meegemaakt*]

-

Tariq Timaeus
    'Ik ben niet zo eng, hoor.' Hij bekeek haar even, en schraapte zijn keel. 'Tariq, District 11.'

-

Reachell
    Ik opende ogen en keek recht in de zon. Ik was in slaap gevallen.Ik stond rustig op en ging naar de lift. Ik had even een douche nodig. Ik drukte numer 11 in en ging weer naar beneden.

“You want weapons? We’re in a library! Books! The best weapons in the world!” ~The Doctor

Primrose
    Tariq, interessante naam denk ik.
    "Prim,District 12. En voordat je begint over Felan, ja ik vind hem nog steeds leuk." Zeg ik

[*Volgt alle gesprekken* Primrose is obsessed. o.o]

Welcome to Night Vale. All Hail the Glow Cloud. All Hail Perfect, Beautiful Carlos.

Maeleena schreef:
    [*Volgt alle gesprekken* Primrose is obsessed. o.o]

[Huh wat???*Valt bijna in slaap*]

Reachell
    Ik stapte de lift uit.Ik zag Tariq en Prim staan.'Hai'zei ik tegen hun. en liep naar ze toe. 'heb ik niets gemist toen ik boven op het dak in slaap viel?'

“You want weapons? We’re in a library! Books! The best weapons in the world!” ~The Doctor