• *O**O* Tiende topic! Cheerleaders for everyone! *O**O*

Plot:

Dit is het jaar van de 49e Hongerspelen. 12 meisjes en 12 jongens uit alle districten worden in een arena gegooid. Ze moeten vechten tot de dood. Verliezen betekent de dood, winnen is eeuwige roem en rijkdom. En er is maar 1 winnaar...

Het verhaal begint bij iedereen 1 dag voor de boete. Alle deelnemers worden gevolgd tot hun eind.

Arena:
    Het arena heeft een krachtveld om zich heen. Niemand kan eruit.
    Het is een bos dat rijk is aan dieren en planten, ook giftige planten.
    Aan het bos ligt een kiezelstrand. Als je daarop loopt kan iedereen je horen in de nacht. Het water is koud en niet helder. Je kunt het ook niet drinken. Het water is vaak rustig, maar als het hard waait kan het veranderen in een moordenaar.Het weer is vaak bewolkt met een niet al te warme maar vochtige dag. 's Nachts kan het vriezen.

RPG informatie:
    [*tekst hier*] betekent dat je niet in je rol zit.
    Als je in je rol zit gebruik je de naam wie je speelt en doe hem dan[b.][/b .]

- Rollentopic
    - Rollenstory
    - Topic 1
    - Topic 2
    - Topic 3
    - Topic 4
    - Topic 5
    - Topic 6
    - Topic 7
    - Topic 8
    - Topic 9

Rollen:
    Tributen: (Slachtoffers waar geen naam van een speler achter staat, mogen door iedereen gespeeld worden)
    1: James (LWTomlinson) & Aithne (LWTomlinson)
    2: Jack (TheLibrary) & Jill (TheLibrary)
    3: Percy (Maeleena) & Elaine (Leave)
    4: -
    5: Cathal (Maeleena) & Alyda (Parsel)
    6: Nero (Parsel) & Skylar (Leave)
    7: Brianna (Reinakonijna)
    8: Samuel (Fae) & Shenley (Parsel)
    9: Saverio (Fayan) & Cassie (Fae)
    10: -
    11: Tariq (Parsel) & Raechell (Aguamenti)
    12: Felan (Fauvism) & Primrose (CrispsPink)

Mentoren:
    1: Aiden (LWTomlinson)
    2: Pascal (Aguamenti)
    3: Kayleigh (Leave)
    4: Saph (Maeleena)
    5: -
    6: -
    7: -
    8: -
    9: -
    10: -
    11: Amycus (Parsel)
    12: Seamus (CrispsPink)

Stylisten:
    Fayan (Fayan): district 3 & 12
    Maeleena (Maeleena): district 5 & 7
    Aralys (Fauvism): district 1 & 11
    Evan (TheLibrary): district 2
    Saffier (Fae): district 9
    Arina (CrispsPink): district 8

Anders:
    Duardo (Parsel)
    Caesar (Fayan)

Koppels
    Percy x Elaine
    Cathal x Alyda
    Felan x Weetnognietwie
    Fayan x Saph (tot Felan's ongenoegen)
    James x Aithne

Mensen die meewerken aan het plan van Saph & Fayan
    - Saph
    - Fayan
    - Amycus
    - Arina

Voor de mensen die er een tijdje niet geweest zijn, komt hieronder zo even te staan waar iedereen is.

And... last but not least:
    Ondanks dat dit al ons derde vierde vijfde zesde zevende achtste negende tiende topic is, kun je altijd nog inspringen (: We don't bite, we just playfully nibble. :3
    Maeleena schreef:
    [Oops :'D *in love with this whole RPG and ALL the people in it* Niet mijn fout (joehoe)(wbw)]

[ topic verplaatst door een moderator ]

[ bericht aangepast op 22 okt 2011 - 17:42 ]

there is a certain beauty in setting the world on fire and watching from the center of the flames.

[Ik ben een beetje fout vandaag. Een beetje. En ik hou me in. (cat)]

Fayan - Stylist
    "Nou, was gezellig hè, deze ochtend?" Ik schud lachend mijn hoofd, maar ben nu echt klaarwakker. Ik was vanochtend even hyper, maar omdat ik door het dutje van net extra energie heb opgedaan, voel ik een nog hevigere bui aangekomen en ik begin vrolijk te fluiten.

Normaal is het gemiddelde van alle afwijkingen

Leave schreef:
    [Und? Klik]

[Niet echt veel verschil =3

Maar kijk maar even in rollenstory/rollentopic, hij staat er al]

-

[Gezien :9~]

Feel the fire, but do not succumb to it.

Fauvism schreef:
    [Back. *gaat alles doorlezen*]

[Finally (cat)]

-

[It's so cold in here D:]

Saph
    Ik lach, en Fayan begint vrolijk te fluiten. Volgens mij heb ik meer gelachen de laatste dagen dan ik in heel mijn verder leven deed.
    'Ik weet niet, ik vond het wel comfortabel, bij jou slapen,' zeg ik. 'Wat zou je de rest van de middag willen doen?'

Welcome to Night Vale. All Hail the Glow Cloud. All Hail Perfect, Beautiful Carlos.

[ ik ben Fayan's haar aan het verven/schilderen, en ik meot de tafel rennen en schrijven!
    *Rent rond in paniek*]

Welcome to Night Vale. All Hail the Glow Cloud. All Hail Perfect, Beautiful Carlos.

[*wacht op post van Leave :'3*]

-

Parsel schreef:
    (...)
    [Finally (cat)]

[*geen zin om alles te lezen* Is Amycus nog bij Felan?]

there is a certain beauty in setting the world on fire and watching from the center of the flames.

Skylar
    Ik loop een beetje over de gangen van verschillende districten, en begroet voorbijkomende Avox. Zou het erg zijn om nooit meer te kunnen praten? Voor mij wel, dat is het enigste waar ik echt goed in ben. Ik glimlach, en schud mijn hoofd waarna ik verder loop.

Feel the fire, but do not succumb to it.

James
    "Prim heb je nog wat van Felan gehoord, ik heb tijdens mijn tour opgevangen dat jullie ruzie hebben" vraag ik bezorgd.
    Ik zou Prim niet kunnen vermoorden, ik kan niemand vermoorden.
    Nog iets waar in ik op Aiden lijk, ik was er toch echt van overtuigt dat hij Garotl heet maar Aiden is best aardig en erg jong voor een mentor.

You keep breathing, that doesn’t mean you’re alive - TABLO (Tommorrow)

Fauvism schreef:
    (...)

[*geen zin om alles te lezen* Is Amycus nog bij Felan?]

[Ja, nog steeds bij die een post :'3]

-

[Lizz, easy! D: Dat van Fayan's haar hoeft nu toch niet, laat dat liggen :'D]

Fayan - Stylist
    Ik denk diep na met een fronsrimpel tussen mijn wenkbrauwen. "Ik vrees dat we ook nog serieuze dingen moeten gaan doen. En ik zal toch echt weer naar mijn tributen moeten een keer.. en jij naar de jouwe..." Ik laat mijn schouders hangen. "Hebben wij net even onze tijd vergooit."

Primrose
    "Nee, raar genoeg heb ik hem niet meer gezien nadat we ruzie hadden. Nouja wel in mijn gedachten, natuurlijk." Zeg ik
    Ik weet van het plan van de stylisten en mentoren dus maak ik gerust vrienden die ik niet ga vermoorden, misschien vermoordt ik wel de tributen uit District 2, want zij hebben mijn zus vermoordt.

You gave me forever within the numbered days and I am grateful.

Nero Oriazo
    Toen hij eenmaal in de lift stond, keek hij vanuit zijn ooghoeken onwillekeurig naar de glazen wand. Zijn huid was brons gebruind van de vele keren dat hij in het bos was gaan jagen, en om dezelfde reden waren op een aantal plaatsen op zijn lichaam rode krassen te zien. Tegenstribbelde dieren, takken waar hij achter was blijven haken, het litteken op zijn been van die keer dat hij een poging had gedaan zijn kleine zusje te leren speerwerpen.
    De liftdeuren gleden open op een willekeurige etage, en hij liep de gang op. Behalve een aantal Avoxen die hem expres niet aan leken te willen kijken, was het uitgestorven. Tenminste, zo leek het.

-