• *O**O* Tiende topic! Cheerleaders for everyone! *O**O*

Plot:

Dit is het jaar van de 49e Hongerspelen. 12 meisjes en 12 jongens uit alle districten worden in een arena gegooid. Ze moeten vechten tot de dood. Verliezen betekent de dood, winnen is eeuwige roem en rijkdom. En er is maar 1 winnaar...

Het verhaal begint bij iedereen 1 dag voor de boete. Alle deelnemers worden gevolgd tot hun eind.

Arena:
    Het arena heeft een krachtveld om zich heen. Niemand kan eruit.
    Het is een bos dat rijk is aan dieren en planten, ook giftige planten.
    Aan het bos ligt een kiezelstrand. Als je daarop loopt kan iedereen je horen in de nacht. Het water is koud en niet helder. Je kunt het ook niet drinken. Het water is vaak rustig, maar als het hard waait kan het veranderen in een moordenaar.Het weer is vaak bewolkt met een niet al te warme maar vochtige dag. 's Nachts kan het vriezen.

RPG informatie:
    [*tekst hier*] betekent dat je niet in je rol zit.
    Als je in je rol zit gebruik je de naam wie je speelt en doe hem dan[b.][/b .]

- Rollentopic
    - Rollenstory
    - Topic 1
    - Topic 2
    - Topic 3
    - Topic 4
    - Topic 5
    - Topic 6
    - Topic 7
    - Topic 8
    - Topic 9

Rollen:
    Tributen: (Slachtoffers waar geen naam van een speler achter staat, mogen door iedereen gespeeld worden)
    1: James (LWTomlinson) & Aithne (LWTomlinson)
    2: Jack (TheLibrary) & Jill (TheLibrary)
    3: Percy (Maeleena) & Elaine (Leave)
    4: -
    5: Cathal (Maeleena) & Alyda (Parsel)
    6: Nero (Parsel) & Skylar (Leave)
    7: Brianna (Reinakonijna)
    8: Samuel (Fae) & Shenley (Parsel)
    9: Saverio (Fayan) & Cassie (Fae)
    10: -
    11: Tariq (Parsel) & Raechell (Aguamenti)
    12: Felan (Fauvism) & Primrose (CrispsPink)

Mentoren:
    1: Aiden (LWTomlinson)
    2: Pascal (Aguamenti)
    3: Kayleigh (Leave)
    4: Saph (Maeleena)
    5: -
    6: -
    7: -
    8: -
    9: -
    10: -
    11: Amycus (Parsel)
    12: Seamus (CrispsPink)

Stylisten:
    Fayan (Fayan): district 3 & 12
    Maeleena (Maeleena): district 5 & 7
    Aralys (Fauvism): district 1 & 11
    Evan (TheLibrary): district 2
    Saffier (Fae): district 9
    Arina (CrispsPink): district 8

Anders:
    Duardo (Parsel)
    Caesar (Fayan)

Koppels
    Percy x Elaine
    Cathal x Alyda
    Felan x Weetnognietwie
    Fayan x Saph (tot Felan's ongenoegen)
    James x Aithne

Mensen die meewerken aan het plan van Saph & Fayan
    - Saph
    - Fayan
    - Amycus
    - Arina

Voor de mensen die er een tijdje niet geweest zijn, komt hieronder zo even te staan waar iedereen is.

And... last but not least:
    Ondanks dat dit al ons derde vierde vijfde zesde zevende achtste negende tiende topic is, kun je altijd nog inspringen (: We don't bite, we just playfully nibble. :3
    Maeleena schreef:
    [Oops :'D *in love with this whole RPG and ALL the people in it* Niet mijn fout (joehoe)(wbw)]

[ topic verplaatst door een moderator ]

[ bericht aangepast op 22 okt 2011 - 17:42 ]

there is a certain beauty in setting the world on fire and watching from the center of the flames.

[Fayan en Saph slapen op eht dak tot Fayan (de user] terug is, en Cathal gaat Skylar gedag zeggen, en, en, er is drama!]

Welcome to Night Vale. All Hail the Glow Cloud. All Hail Perfect, Beautiful Carlos.

Fauvism schreef:
    Felan
    Ik zuchtte weer, en keek naar de muur en de lelijke wanddecoraties waarmee deze bezaaid was, om maar niet in Amycus' ogen te hoeven kijken. Ik wilde sowieso niemand meer aankijken vandaag, omdat ik dan in hun ogen de gevoelens van haat en nijd kon lezen. Primrose was boos op me, Fayan was boos op me, de andere tributen kende ik niet eens bij naam. Het had gewoon allemaal geen zin meer, besloot ik uiteindelijk.

[Primrose isn't mad on Felan, she still loves him]

You gave me forever within the numbered days and I am grateful.

Reachell
    'ow het Intervieuw dat wouw ik nog kijken. '
    Ik Luisterde nu naar Prim."Ik had ruzie met Felan." Beken ze.'Waarover.'
    Ik had echt geen idee hoe lang ik had geslapen..

“You want weapons? We’re in a library! Books! The best weapons in the world!” ~The Doctor

Cathal
    Een jong meisje loopt uiteindelijk langs me, 16, misschien 17 jaar oud.
    'Hey,' zeg ik in een opwelling. Ik had haar niet bij de interviews gezien, dus een tribuut kon ze neit zijn, toch?

Welcome to Night Vale. All Hail the Glow Cloud. All Hail Perfect, Beautiful Carlos.

Amycus Calcia
    Dit leek het perfecte moment voor haar om te gaan. Het was duidelijk dat Felan niet van plan was om die dag nog contact met iemand te zoeken. Toch kon ze zichzelf er niet toe zetten om naar de deur te lopen, en wierp een korte blik op de jongen.

-

[Als die begroeting maar niet te enthousiast gaat, anders komt Alyda haar even de les lezen (wbw)]

-

Maeleena schreef:
    Cathal
    Een jong meisje loopt uiteindelijk langs me, 16, misschien 17 jaar oud.
    'Hey,' zeg ik in een opwelling. Ik had haar niet bij de interviews gezien, dus een tribuut kon ze neit zijn, toch?

[Wie is dat 16/17-jarige meisje?]

[Mwhaha, nee hoor (wbw) He's still head over heels for Alyda <3]

Skylar
    Ik draaide me om toen ik een begroeting hoorde. Ik liet mijn zachtblauwe ogen even over de jongen dwalen. Cathal. ‘Hee.’ Glimlachte ik, en draaide een vinger om een van mijn bruine lokken.

Feel the fire, but do not succumb to it.

CrispsPink schreef:
    (...)

[Wie is dat 16/17-jarige meisje?]

Skylar (wbw) Dat nieuwe tribuut van.. Leave!

Primrose
    "Dat weet ik niet precies. Maar ik heb hem een klootzak genoemdt, gezegdt dat hij kan doodvallen, gezegd dat hij mag verder leven en dat ik met plezier doodga en als klap op de vuurpijl ik heb hem gekust. Dat was het waarschijnlijk wel een beetje." Zeg ik

Cathal
    'Ik ben Cathal,' stel ik mezelf vriendelijk voor. 'Tribuut van District 5. Ik heb je hier nog niet eerder gezien,'

James
    Verveeld loop ik door het training centrum, Aithne ligt te slapen en wilt niet praten.
    Tijd om kennis te maken met de andere tributen.

You keep breathing, that doesn’t mean you’re alive - TABLO (Tommorrow)

Tariq Timaeus
    'Dat is tegenstrijdig,' mompelde hij, en wreef met zijn vingers over de gespannen spieren van zijn nek.
    Eigenlijk moest hij gewoon niks zeggen, hij had nul ervaring met relaties.

-

Skylar
    ‘Ik herkende je van de intervieuws met de lieftallige Caesar.’ Glimlach ik. Het sarcasme droop van mijn onschuldige stemmetje af. ‘Ik ben er ook nog maar net. Mijn trein had vertraging.’ Antwoord ik zoetjes, en laat mijn ogen even door de gang glijden.

Feel the fire, but do not succumb to it.