• *O**O* Tiende topic! Cheerleaders for everyone! *O**O*

Plot:

Dit is het jaar van de 49e Hongerspelen. 12 meisjes en 12 jongens uit alle districten worden in een arena gegooid. Ze moeten vechten tot de dood. Verliezen betekent de dood, winnen is eeuwige roem en rijkdom. En er is maar 1 winnaar...

Het verhaal begint bij iedereen 1 dag voor de boete. Alle deelnemers worden gevolgd tot hun eind.

Arena:
    Het arena heeft een krachtveld om zich heen. Niemand kan eruit.
    Het is een bos dat rijk is aan dieren en planten, ook giftige planten.
    Aan het bos ligt een kiezelstrand. Als je daarop loopt kan iedereen je horen in de nacht. Het water is koud en niet helder. Je kunt het ook niet drinken. Het water is vaak rustig, maar als het hard waait kan het veranderen in een moordenaar.Het weer is vaak bewolkt met een niet al te warme maar vochtige dag. 's Nachts kan het vriezen.

RPG informatie:
    [*tekst hier*] betekent dat je niet in je rol zit.
    Als je in je rol zit gebruik je de naam wie je speelt en doe hem dan[b.][/b .]

- Rollentopic
    - Rollenstory
    - Topic 1
    - Topic 2
    - Topic 3
    - Topic 4
    - Topic 5
    - Topic 6
    - Topic 7
    - Topic 8
    - Topic 9

Rollen:
    Tributen: (Slachtoffers waar geen naam van een speler achter staat, mogen door iedereen gespeeld worden)
    1: James (LWTomlinson) & Aithne (LWTomlinson)
    2: Jack (TheLibrary) & Jill (TheLibrary)
    3: Percy (Maeleena) & Elaine (Leave)
    4: -
    5: Cathal (Maeleena) & Alyda (Parsel)
    6: Nero (Parsel) & Skylar (Leave)
    7: Brianna (Reinakonijna)
    8: Samuel (Fae) & Shenley (Parsel)
    9: Saverio (Fayan) & Cassie (Fae)
    10: -
    11: Tariq (Parsel) & Raechell (Aguamenti)
    12: Felan (Fauvism) & Primrose (CrispsPink)

Mentoren:
    1: Aiden (LWTomlinson)
    2: Pascal (Aguamenti)
    3: Kayleigh (Leave)
    4: Saph (Maeleena)
    5: -
    6: -
    7: -
    8: -
    9: -
    10: -
    11: Amycus (Parsel)
    12: Seamus (CrispsPink)

Stylisten:
    Fayan (Fayan): district 3 & 12
    Maeleena (Maeleena): district 5 & 7
    Aralys (Fauvism): district 1 & 11
    Evan (TheLibrary): district 2
    Saffier (Fae): district 9
    Arina (CrispsPink): district 8

Anders:
    Duardo (Parsel)
    Caesar (Fayan)

Koppels
    Percy x Elaine
    Cathal x Alyda
    Felan x Weetnognietwie
    Fayan x Saph (tot Felan's ongenoegen)
    James x Aithne

Mensen die meewerken aan het plan van Saph & Fayan
    - Saph
    - Fayan
    - Amycus
    - Arina

Voor de mensen die er een tijdje niet geweest zijn, komt hieronder zo even te staan waar iedereen is.

And... last but not least:
    Ondanks dat dit al ons derde vierde vijfde zesde zevende achtste negende tiende topic is, kun je altijd nog inspringen (: We don't bite, we just playfully nibble. :3
    Maeleena schreef:
    [Oops :'D *in love with this whole RPG and ALL the people in it* Niet mijn fout (joehoe)(wbw)]

[ topic verplaatst door een moderator ]

[ bericht aangepast op 22 okt 2011 - 17:42 ]

there is a certain beauty in setting the world on fire and watching from the center of the flames.

[jamaarr...]

Thou shallt not stir one foot to seek a foe.

Saverio - 9
    Aan het eind van één van de gangen staat een deur open en ik herken de eetzaal. Daar werden we op gewezen toen we dit gebouw binnen kwamen en daar mochten we altijd heen, dus ik schiet er nu naar binnen.
    Tot mijn grote opluchting is hij leeg en plof ik neer aan een tafel. Waar zou de rest zijn?

Normaal is het gemiddelde van alle afwijkingen

Parsel schreef:
    (...)
    [Ja, nog steeds bij die een post :'3]

[Welke post? O:]

there is a certain beauty in setting the world on fire and watching from the center of the flames.

Reinakonijna schreef:
    [jamaarr...]

[Ik zeg: doen. *O*]

[ ik neem altijd veel werk tegelijk op me (cat) :'D]

Saph
    Ik zucht en leg mijn hoofd op Fayan's schouder. 'Ik kan anders best mee, naar je tributen,' zei ik hoopvol. Ik kon best wachten tot Fayan klaar was.

Welcome to Night Vale. All Hail the Glow Cloud. All Hail Perfect, Beautiful Carlos.

Fauvism schreef:
    (...)

[Welke post? O:]

[Die ergens in het begin van dit topic staat =3]

-

[Fae weer, reina zegt dus 'jamaar' en ik vind dat ze mee moet doen, dus ik ga nu een rol voor haar bedenken en haar dwingen hem te spelen]
    [Reina: ..... (zit ernaast)]

Amycus Calcia
    Dit leek het perfecte moment voor haar om te gaan. Het was duidelijk dat Felan niet van plan was om die dag nog contact met iemand te zoeken. Toch kon ze zichzelf er niet toe zetten om naar de deur te lopen, en wierp een korte blik op de jongen.

[Deze? Of komt er nog eentje na?]

[Ik merk het 8D]

Fayan - Stylist
    Ik grijns breed. "Ik zou Felan's reactie wel eens willen zien dan!" Ik heb het gevoel dat hij me nu niets meer kan maken. Hoe zou hij mijn humeur nou kunnen bederven? Hij schold me dan wel uit, maar ík had de mooiste jongen van de wereld en hij was alleen. Pfúh.

Normaal is het gemiddelde van alle afwijkingen

Reinakonijna schreef:
    [Fae weer, reina zegt dus 'jamaar' en ik vind dat ze mee moet doen, dus ik ga nu een rol voor haar bedenken en haar dwingen hem te spelen]
    [Reina: ..... (zit ernaast)]

[Dat wordt vast een enthousiaste speler :'D]

-

Fauvism schreef:
    (...)

[Deze? Of komt er nog eentje na?]

[Die, ja]

-

[jaman, wss wel als ik erachter kom dat het leuk is (; ]

James
    Mijn mond vormt zich tot een kleine O, Prim heeft geen zin om hier over te praten ze moet opgevrolijkt worden.
    "Kom we gaan meer tributen zoeken en het gebouw verkennen" zeg en trek haar mee aan haar arm, ik krijg Prim wel vrolijk.

You keep breathing, that doesn’t mean you’re alive - TABLO (Tommorrow)

Fayan schreef:
    [Ik merk het 8D]

Fayan - Stylist
    Ik grijns breed. "Ik zou Felan's reactie wel eens willen zien dan!" Ik heb het gevoel dat hij me nu niets meer kan maken. Hoe zou hij mijn humeur nou kunnen bederven? Hij schold me dan wel uit, maar ík had de mooiste jongen van de wereld en hij was alleen. Pfúh.

[Zeg dat nou maar niet té hard... (wbw)]

Saph
    Ik grijns blij en sta op van het bankje.
    'Dat neem ik maar gewoon als een ja,' antwoorde ik. Ik nam Fayan's hand en hielp hem emet het opstaan van eht bankje, Niet dat het nodig was, ik vond het gewoon leuk.

Welcome to Night Vale. All Hail the Glow Cloud. All Hail Perfect, Beautiful Carlos.