• *O**O* Tiende topic! Cheerleaders for everyone! *O**O*

Plot:

Dit is het jaar van de 49e Hongerspelen. 12 meisjes en 12 jongens uit alle districten worden in een arena gegooid. Ze moeten vechten tot de dood. Verliezen betekent de dood, winnen is eeuwige roem en rijkdom. En er is maar 1 winnaar...

Het verhaal begint bij iedereen 1 dag voor de boete. Alle deelnemers worden gevolgd tot hun eind.

Arena:
    Het arena heeft een krachtveld om zich heen. Niemand kan eruit.
    Het is een bos dat rijk is aan dieren en planten, ook giftige planten.
    Aan het bos ligt een kiezelstrand. Als je daarop loopt kan iedereen je horen in de nacht. Het water is koud en niet helder. Je kunt het ook niet drinken. Het water is vaak rustig, maar als het hard waait kan het veranderen in een moordenaar.Het weer is vaak bewolkt met een niet al te warme maar vochtige dag. 's Nachts kan het vriezen.

RPG informatie:
    [*tekst hier*] betekent dat je niet in je rol zit.
    Als je in je rol zit gebruik je de naam wie je speelt en doe hem dan[b.][/b .]

- Rollentopic
    - Rollenstory
    - Topic 1
    - Topic 2
    - Topic 3
    - Topic 4
    - Topic 5
    - Topic 6
    - Topic 7
    - Topic 8
    - Topic 9

Rollen:
    Tributen: (Slachtoffers waar geen naam van een speler achter staat, mogen door iedereen gespeeld worden)
    1: James (LWTomlinson) & Aithne (LWTomlinson)
    2: Jack (TheLibrary) & Jill (TheLibrary)
    3: Percy (Maeleena) & Elaine (Leave)
    4: -
    5: Cathal (Maeleena) & Alyda (Parsel)
    6: Nero (Parsel) & Skylar (Leave)
    7: Brianna (Reinakonijna)
    8: Samuel (Fae) & Shenley (Parsel)
    9: Saverio (Fayan) & Cassie (Fae)
    10: -
    11: Tariq (Parsel) & Raechell (Aguamenti)
    12: Felan (Fauvism) & Primrose (CrispsPink)

Mentoren:
    1: Aiden (LWTomlinson)
    2: Pascal (Aguamenti)
    3: Kayleigh (Leave)
    4: Saph (Maeleena)
    5: -
    6: -
    7: -
    8: -
    9: -
    10: -
    11: Amycus (Parsel)
    12: Seamus (CrispsPink)

Stylisten:
    Fayan (Fayan): district 3 & 12
    Maeleena (Maeleena): district 5 & 7
    Aralys (Fauvism): district 1 & 11
    Evan (TheLibrary): district 2
    Saffier (Fae): district 9
    Arina (CrispsPink): district 8

Anders:
    Duardo (Parsel)
    Caesar (Fayan)

Koppels
    Percy x Elaine
    Cathal x Alyda
    Felan x Weetnognietwie
    Fayan x Saph (tot Felan's ongenoegen)
    James x Aithne

Mensen die meewerken aan het plan van Saph & Fayan
    - Saph
    - Fayan
    - Amycus
    - Arina

Voor de mensen die er een tijdje niet geweest zijn, komt hieronder zo even te staan waar iedereen is.

And... last but not least:
    Ondanks dat dit al ons derde vierde vijfde zesde zevende achtste negende tiende topic is, kun je altijd nog inspringen (: We don't bite, we just playfully nibble. :3
    Maeleena schreef:
    [Oops :'D *in love with this whole RPG and ALL the people in it* Niet mijn fout (joehoe)(wbw)]

[ topic verplaatst door een moderator ]

[ bericht aangepast op 22 okt 2011 - 17:42 ]

there is a certain beauty in setting the world on fire and watching from the center of the flames.

Skylar
    Ik zucht diep, en draai mijn vinger om een lok. Het was een standaard pose die ik mezelf in de loop der jaren heb aangeleerd. Een verveelde zucht glijd over mijn lippen. Ik vond alleen zijn altijd verschrikkelijk, behalve als ik alleen mocht zijn met de dieren die ik verzorgde in het bos nabij ons District.

Feel the fire, but do not succumb to it.

Fauvism schreef:
    (...)

[Zeg dat nou maar niet té hard... (wbw)]

[(wbw)]

-

[Uhoh. Hah, ik wil nu echt weten hoe Felan gaat reageren 8D]

Fayan - Stylist
    "Gaan we nu vast naar de twaalfde verdieping dan?" vroeg ik hem. Ik besefte dat die verdieping een grote teringzooi was -compleet mijn schuld- en dat ik dat ook nog moest opruimen. En ik moest nog zoveel...

Normaal is het gemiddelde van alle afwijkingen

[If she wants him, moet ze zelf beginnen :'D]

Nero Oriazo
    Opeens vonden zijn groenblauwe ogen een meisje, haar lichtbruine haren hingen in onrustige slagen langs haar gezicht. Nee, lelijk was ze zeer zeker niet.
    Hij was alleen weer niet zo sociaal, en met een knikje liep hij langs haar heen.

-

[*wacht geduldug*]

-

Saph
    Ik knikte en liep met Fayan de twee trappen af. Toen we daar aankwamen keek ik verbaasd de verdieping rond.
    'Ik zie mezelf er nog voor aan om over alle spullen te struikelen,' mompel ik.

Welcome to Night Vale. All Hail the Glow Cloud. All Hail Perfect, Beautiful Carlos.

Primrose
    James trekt me mee aan mijn arm en ik hoop maar dat het aardige tributen zijn.
    "Ja, maar...mij best omdat jij het bent James." Zeg ik
    James verzint vast qel iets om me vrolijk te krijgen, dus glimlach ik maar.

You gave me forever within the numbered days and I am grateful.

[Ik ga eten want ik heb nog niets gehad en serieus ik sterf. Het zou me trouwens niet verbazen dat als ik terugkom we alweer bij topic 11 zijn. (cat)]

Normaal is het gemiddelde van alle afwijkingen

[ Nu *Hangt aan je been* Nou, okay dan. (cat) ik moet toch zo zelf eten XD]

Welcome to Night Vale. All Hail the Glow Cloud. All Hail Perfect, Beautiful Carlos.

[Laat het eten je smaken! ]

You gave me forever within the numbered days and I am grateful.

Felan
    Het verbaasde me dat ze nog niet verdwenen was. Blijkbaar was het prettiger om samen met mij in één ruimte te zitten dan ik zelf had gedacht. Een flauwe grijns deed mijn lippen omkrullen voor ik weer achterover leunde in de kussens.
    Plotseling schoot hem iets te binnen.
    "Ik weet dat het echt héel dom klinkt," begon hij. Verdriet klonk door in zijn stem. "Maar ik weet niet eens hoe je heet..."

there is a certain beauty in setting the world on fire and watching from the center of the flames.

[Mogen wij district 7 inpikken? Want die heb ik hier eig nog nooit gezien...]

Thou shallt not stir one foot to seek a foe.

[@Fayan: Eet smakelijk! :'D]

[@Reinakonijna: Wat mij betreft mag het ^^]

[ omdat ik nu neits te doen heb ga ik schrijven <3 En daarna eten ^^
    but I'm still stalking the topic (wbw) dus ik lees gewoon mee]