• *O**O* Tiende topic! Cheerleaders for everyone! *O**O*


    Plot:


    Dit is het jaar van de 49e Hongerspelen. 12 meisjes en 12 jongens uit alle districten worden in een arena gegooid. Ze moeten vechten tot de dood. Verliezen betekent de dood, winnen is eeuwige roem en rijkdom. En er is maar 1 winnaar...

    Het verhaal begint bij iedereen 1 dag voor de boete. Alle deelnemers worden gevolgd tot hun eind.

    Arena:
    Het arena heeft een krachtveld om zich heen. Niemand kan eruit.
    Het is een bos dat rijk is aan dieren en planten, ook giftige planten.
    Aan het bos ligt een kiezelstrand. Als je daarop loopt kan iedereen je horen in de nacht. Het water is koud en niet helder. Je kunt het ook niet drinken. Het water is vaak rustig, maar als het hard waait kan het veranderen in een moordenaar.Het weer is vaak bewolkt met een niet al te warme maar vochtige dag. 's Nachts kan het vriezen.



    RPG informatie:
    [*tekst hier*] betekent dat je niet in je rol zit.
    Als je in je rol zit gebruik je de naam wie je speelt en doe hem dan[b.][/b .]

    - Rollentopic
    - Rollenstory
    - Topic 1
    - Topic 2
    - Topic 3
    - Topic 4
    - Topic 5
    - Topic 6
    - Topic 7
    - Topic 8
    - Topic 9

    Rollen:
    Tributen: (Slachtoffers waar geen naam van een speler achter staat, mogen door iedereen gespeeld worden)
    1: James (LWTomlinson) & Aithne (LWTomlinson)
    2: Jack (TheLibrary) & Jill (TheLibrary)
    3: Percy (Maeleena) & Elaine (Leave)
    4: -
    5: Cathal (Maeleena) & Alyda (Parsel)
    6: Nero (Parsel) & Skylar (Leave)
    7: Brianna (Reinakonijna)
    8: Samuel (Fae) & Shenley (Parsel)
    9: Saverio (Fayan) & Cassie (Fae)
    10: -
    11: Tariq (Parsel) & Raechell (Aguamenti)
    12: Felan (Fauvism) & Primrose (CrispsPink)

    Mentoren:
    1: Aiden (LWTomlinson)
    2: Pascal (Aguamenti)
    3: Kayleigh (Leave)
    4: Saph (Maeleena)
    5: -
    6: -
    7: -
    8: -
    9: -
    10: -
    11: Amycus (Parsel)
    12: Seamus (CrispsPink)

    Stylisten:
    Fayan (Fayan): district 3 & 12
    Maeleena (Maeleena): district 5 & 7
    Aralys (Fauvism): district 1 & 11
    Evan (TheLibrary): district 2
    Saffier (Fae): district 9
    Arina (CrispsPink): district 8

    Anders:
    Duardo (Parsel)
    Caesar (Fayan)

    Koppels
    Percy x Elaine
    Cathal x Alyda
    Felan x Weetnognietwie
    Fayan x Saph (tot Felan's ongenoegen)
    James x Aithne

    Mensen die meewerken aan het plan van Saph & Fayan
    - Saph
    - Fayan
    - Amycus
    - Arina


    Voor de mensen die er een tijdje niet geweest zijn, komt hieronder zo even te staan waar iedereen is.

    And... last but not least:
    Ondanks dat dit al ons derde vierde vijfde zesde zevende achtste negende tiende topic is, kun je altijd nog inspringen (: We don't bite, we just playfully nibble. :3
    Maeleena schreef:
    [Oops :'D *in love with this whole RPG and ALL the people in it* Niet mijn fout (joehoe)(wbw)]



    [ topic verplaatst door een moderator ]

    [ bericht aangepast op 22 okt 2011 - 17:42 ]


    there is a certain beauty in setting the world on fire and watching from the center of the flames.

    [@Fayan
    Eet smakelijk =3]

    Amycus Calcia
    Een flauwe glimlach sierde haar gezicht even, haar blik schoot van Felan naar de bank. Langzaam ging ze weer zitten. 'Amycus Calcia.'


    -

    [Miauw ^^ Mamma is los]

    Skylar
    Mijn zachtblauwe ogen grepen zich vast aan de jongen die langs me heen wandelde. Was dat? Nee. Dat was Nero niet? Of wel. Onzeker beet ze op haar roze gestifte onderlip. ‘‘Nero?’’ Fluisterde ik zacht, onzeker bijna.. Breekbaar. Ik herinnerde mezelf nog toen ik vijf was, onder het hek door kroop en in het bos gewonde dieren zocht. Ik had Nero ontmoet onder een eik in de lente. Ik had mijn eerste kriebels gekregen en samen hadden we een konijn gered dat hij had neergeschoten. Als vriendschappelijk gebaar had ik hem toch het konijn gegeven. Daarna werd ik binnengehouden, en kon ik nooit meer terug naar hem. Ik wist zijn naam, maar hij die van mij niet.


    Feel the fire, but do not succumb to it.

    James
    "Prim, waar zijn de meeste tributen meestal" vraag ik en glimlach nog breder.
    Prim kijkt nog steeds bedroeft, Aithne is nu vast door Aiden de kamer uitgegooid.
    Aithne, ik mis haar steeds meer.

    [Heeft iemand Aiden al gezien, de knappe mentor van district 1?]


    You keep breathing, that doesn’t mean you’re alive - TABLO (Tommorrow)

    Nero Oriazo
    Toen hij zijn naam hoorde, draaide hij zich met een ruk om naar het meisje. Verbaasd onderzocht hij haar gezicht, maar hij kon zo snel niet bedenken waar hij haar van zou kunnen kennen. Enigzins ongemakkelijk schraapte hij zijn keel, zijn wenkbrauwen krulden zich tot een frons.
    'Pardon?' klonk zijn zware stem, en hij bracht onwillekeurig een hand naar de achterkant van zijn hals terwijl hij haar nog steeds onderzoekend aankeek.


    -

    [Nee]
    Primrose
    "Het dak." Antwoord ik meteen
    Het kan niet anders, dat is de plek waar de oren van het Capitool onze woorden niet kunnen horen. Ik denk aan Felan toen hij werd teruggekaatst door het krachtveld. Felan, die altijd mijn hart weet te breken.


    You gave me forever within the numbered days and I am grateful.

    Felan
    Ik keek enigszins verward. "Amycus? Dat is toch een mannennaam?" flapte ik eruit. Ik had geen idee waar het vandaan kwam. Mijn humeur leek ongeveer even veranderlijk als dat van mijn pre-puberende zusje te zijn geworden, terwijl ik vroeger altijd door mensen als "standvastig en stabiel" beschreven werd... Ik had geen idee hoe het kwam. Was het de naderende dood die me deze nieuwe karaktertrekken gaf?


    there is a certain beauty in setting the world on fire and watching from the center of the flames.

    Skylar
    Mijn hoop vervloog, en ik liet mijn hand zakken. ‘‘Nee, laat maar.’’ Fluisterde ik zacht, en sloeg mijn ogen neer. Ik kon ook niet verwachten dat hij míj zou herkennen. Al voelde ik me enigzins gekwetst. Niemand zou mij behoren te vergeten, maar ik was vijf. Hij hooguit zeven, acht of negen. Het was lang geleden en bovendien ben ik daarna nooit meer teruggekomen. Ik wilde wel, maar ik moest helpen mensen te verzorgen.


    Feel the fire, but do not succumb to it.

    Amycus Calcia
    Onwillekeurig trok ze één van haar wenkbrauwen omhoog. 'Zie ik eruit als een man?' vroeg ze, en sloeg haar benen over elkaar.
    Hij moest eens weten dat de kans per seconde groeide dat hij dit zou overleven. Tenminste, als ze er op tijd achter kon komen of hij hen zou verlinken of niet.


    -

    Reachell
    Ik verveelde me een beetje op mijn kamer.ik pakte mijn tas die ik mee nam van thuis. Ik deed hem open en zag dat mijn boek er in lag. Hoe is die hier gekomen?Misschien heeft 1 van mijn ouders hem erin gestopt.Ik deed hem open en begon te lezen. Dit kan nog van pas komen.


    “You want weapons? We’re in a library! Books! The best weapons in the world!” ~The Doctor

    nummer 2

    [ bericht aangepast op 22 okt 2011 - 17:06 ]


    “You want weapons? We’re in a library! Books! The best weapons in the world!” ~The Doctor

    wow 3 x o.o
    Nieuwe record!

    [ bericht aangepast op 22 okt 2011 - 17:06 ]


    “You want weapons? We’re in a library! Books! The best weapons in the world!” ~The Doctor

    Nero Oriazo
    Hij schudde koppig zijn hoofd, en sloeg zijn gespierde armen over elkaar. Nogmaals bekeek hij haar, deze keer letterlijk van top tot teen.
    'Hoe heet je?' vroeg hij. Misschien deed haar naam een belletje rinkelen.


    -

    [@Aguamenti: Lekker bezig. O:]


    there is a certain beauty in setting the world on fire and watching from the center of the flames.

    James
    "Dan gaan we naar het dak" is mijn simpele antwoord en loop verder, Aithne heeft er wel eens over gehad.
    "Weet je Prim wij zitten met het zelfde probleem, degene waar wij van houden, haten ons al haat Felan jou niet niemand kan jou haten" mompel ik en steek mijn handen in de zakken van mijn vest


    You keep breathing, that doesn’t mean you’re alive - TABLO (Tommorrow)

    (even op de iPod van Reina, haha. Maar wij stelen dan dus district 7?


    Our Father who art in Heaven. Our Father who art buried in the yard.