• Plot:


    Dit is het jaar van de 49e Hongerspelen. 12 meisjes en 12 jongens uit alle districten worden in een arena gegooid. Ze moeten vechten tot de dood. Verliezen betekent de dood, winnen is eeuwige roem en rijkdom. En er is maar 1 winnaar...

    Het verhaal begint bij iedereen 1 dag voor de boete. Alle deelnemers worden gevolgd tot hun eind.

    Arena:
    Het arena heeft een krachtveld om zich heen. Niemand kan eruit.
    Het is een bos dat rijk is aan dieren en planten, ook giftige planten.
    Aan het bos ligt een kiezelstrand. Als je daarop loopt kan iedereen je horen in de nacht. Het water is koud en niet helder. Je kunt het ook niet drinken. Het water is vaak rustig, maar als het hard waait kan het veranderen in een moordenaar.Het weer is vaak bewolkt met een niet al te warme maar vochtige dag. 's Nachts kan het vriezen.



    RPG informatie:
    [*tekst hier*] betekent dat je niet in je rol zit.
    Als je in je rol zit gebruik je de naam wie je speelt en doe hem dan[b.][/b .]

    - Rollentopic
    - Rollenstory
    - Topic 1
    - Topic 2
    - Topic 3
    - Topic 4
    - Topic 5
    - Topic 6
    - Topic 7
    - Topic 8

    Rollen:
    Tributen: (Slachtoffers waar geen naam van een speler achter staat, mogen door iedereen gespeeld worden)
    1: James (LWTomlinson) & Aithne (LWTomlinson)
    2: Jack (TheLibrary) & Jill (TheLibrary)
    3: Percy (Maeleena) & Elaine (Leave)
    4: Meisje, naam onbekend (Witwicky)
    5: Cathal (Maeleena) & Alyda (Parsel)
    6: Liam (RapunzelHale) & Aria (kiara2)
    7: Ardina (Karli)
    8: Samuel (Fae) & Shenley (Parsel)
    9: Saverio (Fayan) & Cassie (Fae)
    10: Nicole (suchikouchia)
    11: Tariq (Parsel) & Raechell (Aguamenti)
    12: Felan (Fauvism) & Primrose (CrispsPink)

    Mentoren:
    2: Pascal (Aguamenti)
    3: Kayleigh (Leave)
    4: Saph (Maeleena)
    11: Amycus (Parsel)
    12: Seamus (CrispsPink)

    Stylisten:
    Fayan (Fayan): district 3 & 12
    Maeleena (Maeleena): district 5 & 7
    Aralys (Fauvism): district 1 & 11
    Evan (TheLibrary): district 2
    Saffier (Fae): district 9
    Arina (CrispsPink): district 8

    Anders:
    Duardo (Parsel)
    Caesar (Fayan)

    Koppels
    Percy x Elaine
    Cathal x Alyda
    Felan x Weetnognietwie
    Fayan x Saph (tot Felan's ongenoegen)
    James x Aithne

    Mensen die meewerken aan het plan van Saph & Fayan
    - Saph
    - Fayan
    - Amycus
    - Arina


    Voor de mensen die er een tijdje niet geweest zijn, komt hieronder zo even te staan waar iedereen is.

    And... last but not least:
    Ondanks dat dit al ons derde vierde vijfde zesde zevende achtste negende topic is, kun je altijd nog inspringen (: We don't bite, we just playfully nibble. :3
    Maeleena schreef:
    [Oops :'D *in love with this whole RPG and ALL the people in it* Niet mijn fout (joehoe)(wbw)]



    [ topic verplaatst door een moderator ]

    [ bericht aangepast op 22 okt 2011 - 14:57 ]


    there is a certain beauty in setting the world on fire and watching from the center of the flames.

    [*port CrispsPink met een stok* Posten! Nu! >_>]


    there is a certain beauty in setting the world on fire and watching from the center of the flames.

    Primrose
    Ik edraai me om klaar om weg te lopen,het is misschien iets dan een lafaard doet maar ik gun hem niet de lol om mij nog een keer te zien huilen.
    "Weet je wat, Felan laat maar zitten blijf leven en geniet van de roem als je de Spelen wint, want ik ga met plezier dood." Zeg ik zonder hem een blik te gunnen


    You gave me forever within the numbered days and I am grateful.

    Fayan - Stylist
    Met mijn vingers volgde ik de lijnen van zijn kaken naar zijn hals en over zijn borst. Ik bedacht me hoe het zou zijn als ik Saph mee naar huis zou nemen en grijnsde toen. Hij zou gillend gek worden, want mijn hele familie was net als ik. Ze zouden allemaal ontzettend enthousiast zijn over hem en hem meteen opnemen in de familie.


    Normaal is het gemiddelde van alle afwijkingen

    Aithne
    Rustig loop ik het dak af, richting de negende verdieping, nog steeds in gedachten verzonken loop ik tegen een jongen op "Oh uhm sorry" zeg ik blozend en kijk naar mijn schoenen


    You keep breathing, that doesn’t mean you’re alive - TABLO (Tommorrow)

    Fauvism schreef:
    [*port CrispsPink met een stok* Posten! Nu! >_>]




    [Sorry, i will be back in 5/10 minutes omdat ik even wat bezoek moet groeten en de computer dan weer moet opstarten]


    You gave me forever within the numbered days and I am grateful.

    Saverio - 9
    Opeens knalt er iemand tegen me en zie ik dat het een meisje is, waarschijnlijk ook een tribuut.
    "Oh eh, geeft niet, ik moet ook beter uitkijken waar ik loop." verontschuldig ik mezelf en ik kriebel aan mijn oor, wat ik vaker doe, als reflex.

    [ bericht aangepast op 22 okt 2011 - 14:36 ]


    Normaal is het gemiddelde van alle afwijkingen

    Fayan schreef:
    Saverio - 9
    Opeens knalt er iemand tegen me en zie ik dat het een meisje is, waarschijnlijk ook een tribuut.
    "Oh eh, geeft niet, ik moet ook beter uitkijken waar ik loop." verontschuldig ik mezelf en ik haal even een hand door mijn haar. Dat doe ik eigenlijk altijd, het is een soort reflex.

    [Nooh, dat is ook een reflexje van Tariq *O*]


    -

    [ECHT? Wacht, dan pas ik het aan, straks gaan ze teveel op elkaar lijken ofzo XD]


    Normaal is het gemiddelde van alle afwijkingen

    [Zo. Lol. (cat)]


    Normaal is het gemiddelde van alle afwijkingen

    Fayan schreef:
    [ECHT? Wacht, dan pas ik het aan, straks gaan ze teveel op elkaar lijken ofzo XD]

    [Whaha, wat maakt het nou uit dat ze beiden graag aan hun haar zitten :Y)]


    -

    [*Ziet dat zo voor zich, Saph omringt door veel hypere Fayan's* Oh my.... *evil grin*]

    Saph
    Met de lok van Fayan's haar nogsteeds tussen mijn vingers gluur ik naar de andere mensen op het dak.
    'misschie moetenw e een ander plekje opzoeken?' fluister ik onzeker. Niet dat het me iets kon schelen als we gezien worden, integendeel. Maa als Amycus ons zou vinden zou onze privacy voor de rest van de middag wel weg zijn, voorspelde ik.


    Welcome to Night Vale. All Hail the Glow Cloud. All Hail Perfect, Beautiful Carlos.

    Aithne
    "Nee, ik moet gewoon minder lomp zijn" glimlach ik en doe een los hangende pluk haar achter mijn oor "Ik ben Aithne en wat is jou naam" vraag ik nog steeds blozend.


    You keep breathing, that doesn’t mean you’re alive - TABLO (Tommorrow)

    Cassie - District 9
    'Ja, angst ja. Want mijn vader is overleden voor hij Aurora heeft kunnen zien. En twee jaar later hebben de Vredebewakers mijn moeder gedood. En nu plaatsen jullie verdomme het gewicht van een klein meisje, van een léven op de schouders van een jongen van twaalf. Deze stomme Spelen doden elk jaar onschuldige kinderen, veel meer dan de drieëntwintig die in die stomme Arena sterven. Zolang jullie je show maar krijgen. Zonder enige reden worden we allemaal vermóórd, en daar hou ik jullie verantwoordelijk voor.'
    Zo. Ik heb het gezegd. Ik krijg er spijt van, maar voor nu voelt het vreselijk goed.


    Our Father who art in Heaven. Our Father who art buried in the yard.

    Fayan - Stylist
    Ik kijk naar hem omhoog. "Waarheen dan?" fluister ik net zo zachtjes.


    Normaal is het gemiddelde van alle afwijkingen

    [oorkriebelen? (cat)

    -plat-]


    -