• Plot:


    Dit is het jaar van de 49e Hongerspelen. 12 meisjes en 12 jongens uit alle districten worden in een arena gegooid. Ze moeten vechten tot de dood. Verliezen betekent de dood, winnen is eeuwige roem en rijkdom. En er is maar 1 winnaar...

    Het verhaal begint bij iedereen 1 dag voor de boete. Alle deelnemers worden gevolgd tot hun eind.

    Arena:
    Het arena heeft een krachtveld om zich heen. Niemand kan eruit.
    Het is een bos dat rijk is aan dieren en planten, ook giftige planten.
    Aan het bos ligt een kiezelstrand. Als je daarop loopt kan iedereen je horen in de nacht. Het water is koud en niet helder. Je kunt het ook niet drinken. Het water is vaak rustig, maar als het hard waait kan het veranderen in een moordenaar.Het weer is vaak bewolkt met een niet al te warme maar vochtige dag. 's Nachts kan het vriezen.



    RPG informatie:
    [*tekst hier*] betekent dat je niet in je rol zit.
    Als je in je rol zit gebruik je de naam wie je speelt en doe hem dan[b.][/b .]

    - Rollentopic
    - Rollenstory
    - Topic 1
    - Topic 2
    - Topic 3
    - Topic 4
    - Topic 5
    - Topic 6
    - Topic 7
    - Topic 8

    Rollen:
    Tributen: (Slachtoffers waar geen naam van een speler achter staat, mogen door iedereen gespeeld worden)
    1: James (LWTomlinson) & Aithne (LWTomlinson)
    2: Jack (TheLibrary) & Jill (TheLibrary)
    3: Percy (Maeleena) & Elaine (Leave)
    4: Meisje, naam onbekend (Witwicky)
    5: Cathal (Maeleena) & Alyda (Parsel)
    6: Liam (RapunzelHale) & Aria (kiara2)
    7: Ardina (Karli)
    8: Samuel (Fae) & Shenley (Parsel)
    9: Saverio (Fayan) & Cassie (Fae)
    10: Nicole (suchikouchia)
    11: Tariq (Parsel) & Raechell (Aguamenti)
    12: Felan (Fauvism) & Primrose (CrispsPink)

    Mentoren:
    2: Pascal (Aguamenti)
    3: Kayleigh (Leave)
    4: Saph (Maeleena)
    11: Amycus (Parsel)
    12: Seamus (CrispsPink)

    Stylisten:
    Fayan (Fayan): district 3 & 12
    Maeleena (Maeleena): district 5 & 7
    Aralys (Fauvism): district 1 & 11
    Evan (TheLibrary): district 2
    Saffier (Fae): district 9
    Arina (CrispsPink): district 8

    Anders:
    Duardo (Parsel)
    Caesar (Fayan)

    Koppels
    Percy x Elaine
    Cathal x Alyda
    Felan x Weetnognietwie
    Fayan x Saph (tot Felan's ongenoegen)
    James x Aithne

    Mensen die meewerken aan het plan van Saph & Fayan
    - Saph
    - Fayan
    - Amycus
    - Arina


    Voor de mensen die er een tijdje niet geweest zijn, komt hieronder zo even te staan waar iedereen is.

    And... last but not least:
    Ondanks dat dit al ons derde vierde vijfde zesde zevende achtste negende topic is, kun je altijd nog inspringen (: We don't bite, we just playfully nibble. :3
    Maeleena schreef:
    [Oops :'D *in love with this whole RPG and ALL the people in it* Niet mijn fout (joehoe)(wbw)]



    [ topic verplaatst door een moderator ]

    [ bericht aangepast op 22 okt 2011 - 14:57 ]


    there is a certain beauty in setting the world on fire and watching from the center of the flames.

    [Ik bedenk me net hoe stom dat klinkt.
    Hoe "heet" jij? (cat)]


    -

    [Lalala. Kan Caesar vragen waarom Dario bijna geen kind meer is? Daar heb ik stiekem al een heel stukje mee bedacht en nu krijg ik het mijn hoofd niet meer uit...:$]


    Our Father who art in Heaven. Our Father who art buried in the yard.

    Reachell
    'Klopt, wat een chaos is het hier!. Ik vlugt wel meerdere keren naar het dak.Ik geniet nog van de zon nu het nog kan'


    “You want weapons? We’re in a library! Books! The best weapons in the world!” ~The Doctor

    [Okeuh]

    Caesar
    "Je zei net dat Dario al bijna geen kind meer is, maar ik vind twaalf nog wel erg jong, hoor! Kun je dat iets nader toelichten?"


    Normaal is het gemiddelde van alle afwijkingen

    Tariq Timaeus
    Hij knikte bedenkelijk, en keerde zijn gezicht richting de zon. De stralen verwarmden zijn gezicht, en hij kon een tevreden zucht niet onderdrukken.


    -

    Fayan - Stylist
    Alsjeblieft, blijf allemaal aan de andere kant. Ik zat zo lekker zo, ik wilde zolang mogelijk van mijn tijd met Saph genieten.
    Ik verborg mijn gezicht in zijn hals en probeerde naar de gesprekken te luisteren.


    Normaal is het gemiddelde van alle afwijkingen

    wait a minute. (cat)

    [ bericht aangepast op 22 okt 2011 - 14:29 ]


    Welcome to Night Vale. All Hail the Glow Cloud. All Hail Perfect, Beautiful Carlos.

    [Is er iemand die niets te doen heeft en Saverio wil tegenkomen? (cat)]


    Normaal is het gemiddelde van alle afwijkingen

    [Yay!]
    Cassie - District 9
    'Angst maakt snel volwassen.' Ik steek mijn kin in de lucht en kijk hem aan, daag hem uit om door te vragen. Het paste niet in mijn planning, maar ik was ineens helemaal klaar met deze façades.


    Our Father who art in Heaven. Our Father who art buried in the yard.

    Caesar
    Het publiek werd opnieuw doodstil. "Angst?" vroeg ik geïnteresseerd.


    Normaal is het gemiddelde van alle afwijkingen

    Fayan schreef:
    [Is er iemand die niets te doen heeft en Saverio wil tegenkomen? (cat)]

    [Als je zegt waar hij is, kom ik hem tegen]


    You keep breathing, that doesn’t mean you’re alive - TABLO (Tommorrow)

    [Jaa, als mijn zoemer gaat ga ik naar mijn kamer hoor. Je was toch op verdieping 9 aan het rondzwerven?]


    Our Father who art in Heaven. Our Father who art buried in the yard.

    Saph
    Stilletjes speelde ik met een lok van Fayan's roze haar. ik kon de blikken van de mensen thuis al zien, als ik Fayan mee naar huis zou brengen. Ik glimlachte. Dat zou een zicht zijn.


    Welcome to Night Vale. All Hail the Glow Cloud. All Hail Perfect, Beautiful Carlos.

    Amycus Calcia
    Dit was zo'n gesprek waar ze niet bij hoorde te zijn. Maar ze kon nu onmogelijk onopvallend weglopen, en daarbij was Primrose toch tegen Felan aan het schreeuwen terwijl ze wist dat ze niet alleen waren.


    -

    [Ja, hij is op verdieping 9 aan het ijsberen *O*]


    Normaal is het gemiddelde van alle afwijkingen