• Plot:

Dit is het jaar van de 49e Hongerspelen. 12 meisjes en 12 jongens uit alle districten worden in een arena gegooid. Ze moeten vechten tot de dood. Verliezen betekent de dood, winnen is eeuwige roem en rijkdom. En er is maar 1 winnaar...

Het verhaal begint bij iedereen 1 dag voor de boete. Alle deelnemers worden gevolgd tot hun eind.

Arena:
    Het arena heeft een krachtveld om zich heen. Niemand kan eruit.
    Het is een bos dat rijk is aan dieren en planten, ook giftige planten.
    Aan het bos ligt een kiezelstrand. Als je daarop loopt kan iedereen je horen in de nacht. Het water is koud en niet helder. Je kunt het ook niet drinken. Het water is vaak rustig, maar als het hard waait kan het veranderen in een moordenaar.Het weer is vaak bewolkt met een niet al te warme maar vochtige dag. 's Nachts kan het vriezen.

RPG informatie:
    [*tekst hier*] betekent dat je niet in je rol zit.
    Als je in je rol zit gebruik je de naam wie je speelt en doe hem dan[b.][/b .]

- Rollentopic
    - Rollenstory
    - Topic 1
    - Topic 2
    - Topic 3
    - Topic 4
    - Topic 5
    - Topic 6
    - Topic 7
    - Topic 8

Rollen:
    Tributen: (Slachtoffers waar geen naam van een speler achter staat, mogen door iedereen gespeeld worden)
    1: James (LWTomlinson) & Aithne (LWTomlinson)
    2: Jack (TheLibrary) & Jill (TheLibrary)
    3: Percy (Maeleena) & Elaine (Leave)
    4: Meisje, naam onbekend (Witwicky)
    5: Cathal (Maeleena) & Alyda (Parsel)
    6: Liam (RapunzelHale) & Aria (kiara2)
    7: Ardina (Karli)
    8: Samuel (Fae) & Shenley (Parsel)
    9: Saverio (Fayan) & Cassie (Fae)
    10: Nicole (suchikouchia)
    11: Tariq (Parsel) & Raechell (Aguamenti)
    12: Felan (Fauvism) & Primrose (CrispsPink)

Mentoren:
    2: Pascal (Aguamenti)
    3: Kayleigh (Leave)
    4: Saph (Maeleena)
    11: Amycus (Parsel)
    12: Seamus (CrispsPink)

Stylisten:
    Fayan (Fayan): district 3 & 12
    Maeleena (Maeleena): district 5 & 7
    Aralys (Fauvism): district 1 & 11
    Evan (TheLibrary): district 2
    Saffier (Fae): district 9
    Arina (CrispsPink): district 8

Anders:
    Duardo (Parsel)
    Caesar (Fayan)

Koppels
    Percy x Elaine
    Cathal x Alyda
    Felan x Weetnognietwie
    Fayan x Saph (tot Felan's ongenoegen)
    James x Aithne

Mensen die meewerken aan het plan van Saph & Fayan
    - Saph
    - Fayan
    - Amycus
    - Arina

Voor de mensen die er een tijdje niet geweest zijn, komt hieronder zo even te staan waar iedereen is.

And... last but not least:
    Ondanks dat dit al ons derde vierde vijfde zesde zevende achtste negende topic is, kun je altijd nog inspringen (: We don't bite, we just playfully nibble. :3
    Maeleena schreef:
    [Oops :'D *in love with this whole RPG and ALL the people in it* Niet mijn fout (joehoe)(wbw)]

[ topic verplaatst door een moderator ]

[ bericht aangepast op 22 okt 2011 - 14:57 ]

there is a certain beauty in setting the world on fire and watching from the center of the flames.

Saph
    'Is je energie nu al op?' vraag ik plagerig. 'Dat zijn we niet van je gewend.' Maar ik strijk nog steeds loom mijn hand door zijn roze lokken. Het vroege opstaan en de warme zon maken me ook slaperig.

Welcome to Night Vale. All Hail the Glow Cloud. All Hail Perfect, Beautiful Carlos.

Primrose
    "Nee echt het spijt me. Het spijt me dat ik je een klootzak noemde.Ik denk dat ik nog iets moet doen voordat ik mijn dood tegemoet ga." Zeg ik
    Ik loop naar Felan toe en druk een kus op zijn lippen.
    "Je kan me gek noemen, maar ik beschouw het als een compliment." Zeg ik
    Ik loop weg en vraag me af wat hij nu wel niet van me zou vinden.

You gave me forever within the numbered days and I am grateful.

Caesar
    "Zeg het eens, Cassie," roep ik enthousiast, hopend dat het niet iets ergs is wat de bewakers tot ontploffing kan brengen.

Normaal is het gemiddelde van alle afwijkingen

Aithne
    "Jij hebt zeker ook een mening over district 1, dat we allemaal beroeps zijn? nou ik ben geen beroeps" mompel ik en speel met de ketting die ik om heb hangen

You keep breathing, that doesn’t mean you’re alive - TABLO (Tommorrow)

Amycus Calcia
    Bedenkelijk volgde ze Primrose met haar ogen, toen die de kamer veliet. Afwachtend sloeg ze haar benen over elkaar, en keek naar Felan.

-

Fayan - Stylist
    "Ik wil best wel weer gaan stuiteren, hoor, als je dat liever hebt," zeg ik geeuwend. Mijn ogen vallen dicht en mijn hand ligt nu stil in zijn nek. Langzaam val ik in slaap.

[Ik moet zo even douchen dus vandaar (cat)]

[Okay (cat) Saph wacht wel tot hij wakker word (wbw)]

Welcome to Night Vale. All Hail the Glow Cloud. All Hail Perfect, Beautiful Carlos.

Saverio - 9
    "Maar... District 1 is dat toch altijd?" Ik word rood. "Sorry dat ik me hiermee bemoei. Ik... ik moet even weg." en ik ga mijn kamer weer in. Nu ik haar kende, zou ik haar sowieso al niets meer aan kunnen doen.

[ en trouwens, ik meot toch dat hoofdstukje voor die kus afmaken, en dan schrijven voor Hel's wedstrijd - volgt wel mee, maar werkt dus]

[CrispsPink: O.O Ik dacht dat Primrose al weggelopen was... *fail*]

Felan
    Ik hief mijn hoofd op. Godzijdank zaten er geen traansporen op mijn wangen; dat zou nog erger geweest zijn.
    "Hoe weet je mijn na- Primrose?" Voordat ik besefte wat ze aan het doen was werd ik al door haar op mijn lippen gekust, en was ze verdwenen. Gedesoriënteerd greep ik de bankleuning weer vast, en zag met een rood hoofd hoe Amycus ook nog steeds naast me zat. Het werd me allemaal even te veel, en ik zakte als een lappenpop tegen de leuning aan.

there is a certain beauty in setting the world on fire and watching from the center of the flames.

[Ik wacht nog even tot ik weer kan antwoorden met Caesar en dan ga ik (cat)]

[Ik ben even weg, ik ben over ongeveer 20 minuten terug]

[ bericht aangepast op 22 okt 2011 - 15:03 ]

You keep breathing, that doesn’t mean you’re alive - TABLO (Tommorrow)

Maeleena schreef:
    [ en trouwens, ik meot toch dat hoofdstukje voor die kus afmaken, en dan schrijven voor Hel's wedstrijd - volgt wel mee, maar werkt dus]

["Werkt"... dit doet me denken aan het feit dat ik twee uur geleden al verder wilde gaan met mijn kunstverslag. D:]

[ erg he, hoeveel tijd dit in beslag neemt? :'D *loves it*

Daar ging mijn plan om een klein rolletje als Stylist te zijn...]

[hahaha, X'D]

You gave me forever within the numbered days and I am grateful.