• Plot:

Dit is het jaar van de 49e Hongerspelen. 12 meisjes en 12 jongens uit alle districten worden in een arena gegooid. Ze moeten vechten tot de dood. Verliezen betekent de dood, winnen is eeuwige roem en rijkdom. En er is maar 1 winnaar...

Het verhaal begint bij iedereen 1 dag voor de boete. Alle deelnemers worden gevolgd tot hun eind.

Arena:
    Het arena heeft een krachtveld om zich heen. Niemand kan eruit.
    Het is een bos dat rijk is aan dieren en planten, ook giftige planten.
    Aan het bos ligt een kiezelstrand. Als je daarop loopt kan iedereen je horen in de nacht. Het water is koud en niet helder. Je kunt het ook niet drinken. Het water is vaak rustig, maar als het hard waait kan het veranderen in een moordenaar.Het weer is vaak bewolkt met een niet al te warme maar vochtige dag. 's Nachts kan het vriezen.

RPG informatie:
    [*tekst hier*] betekent dat je niet in je rol zit.
    Als je in je rol zit gebruik je de naam wie je speelt en doe hem dan[b.][/b .]

- Rollentopic
    - Rollenstory
    - Topic 1
    - Topic 2
    - Topic 3
    - Topic 4
    - Topic 5
    - Topic 6
    - Topic 7
    - Topic 8

Rollen:
    Tributen: (Slachtoffers waar geen naam van een speler achter staat, mogen door iedereen gespeeld worden)
    1: James (LWTomlinson) & Aithne (LWTomlinson)
    2: Jack (TheLibrary) & Jill (TheLibrary)
    3: Percy (Maeleena) & Elaine (Leave)
    4: Meisje, naam onbekend (Witwicky)
    5: Cathal (Maeleena) & Alyda (Parsel)
    6: Liam (RapunzelHale) & Aria (kiara2)
    7: Ardina (Karli)
    8: Samuel (Fae) & Shenley (Parsel)
    9: Saverio (Fayan) & Cassie (Fae)
    10: Nicole (suchikouchia)
    11: Tariq (Parsel) & Raechell (Aguamenti)
    12: Felan (Fauvism) & Primrose (CrispsPink)

Mentoren:
    2: Pascal (Aguamenti)
    3: Kayleigh (Leave)
    4: Saph (Maeleena)
    11: Amycus (Parsel)
    12: Seamus (CrispsPink)

Stylisten:
    Fayan (Fayan): district 3 & 12
    Maeleena (Maeleena): district 5 & 7
    Aralys (Fauvism): district 1 & 11
    Evan (TheLibrary): district 2
    Saffier (Fae): district 9
    Arina (CrispsPink): district 8

Anders:
    Duardo (Parsel)
    Caesar (Fayan)

Koppels
    Percy x Elaine
    Cathal x Alyda
    Felan x Weetnognietwie
    Fayan x Saph (tot Felan's ongenoegen)
    James x Aithne

Mensen die meewerken aan het plan van Saph & Fayan
    - Saph
    - Fayan
    - Amycus
    - Arina

Voor de mensen die er een tijdje niet geweest zijn, komt hieronder zo even te staan waar iedereen is.

And... last but not least:
    Ondanks dat dit al ons derde vierde vijfde zesde zevende achtste negende topic is, kun je altijd nog inspringen (: We don't bite, we just playfully nibble. :3
    Maeleena schreef:
    [Oops :'D *in love with this whole RPG and ALL the people in it* Niet mijn fout (joehoe)(wbw)]

[ topic verplaatst door een moderator ]

[ bericht aangepast op 22 okt 2011 - 14:57 ]

there is a certain beauty in setting the world on fire and watching from the center of the flames.

Fauvism schreef:
    [...en toen kreeg ik een PB van iemand die zich vandaag heeft geregistreerd en nog graag mee wil doen met dit RPG. 8D

En wat nou aardappelneus? *kwijl*]

[O_O
    *gaat in rollentopic kijken*

Ik zie er gewoon een aardappel in :'D]

[ bericht aangepast op 22 okt 2011 - 14:04 ]

-

Cassie - District 9
    Stomme Caesar. 'Aurora kijkt niet. Daar krijgt ze nachtmerries van. Dario kijkt helaas wel... En vanzelfsprekend vecht ik voor ze.' Shit, hij was sneller klaar met het Aurora-onderwerp dan gehoopt.

Our Father who art in Heaven. Our Father who art buried in the yard.

Saph
    Vrij van eht Capitool en de spelen.... Dankzij Fayan kan ik het nu geloven, dat het echt mogelijk is.
    'Zolang jij bij me bent, zal dat wel lukken,' zeg ik zachtjes.

[ bericht aangepast op 22 okt 2011 - 14:05 ]

Welcome to Night Vale. All Hail the Glow Cloud. All Hail Perfect, Beautiful Carlos.

[@Fauvism

Oké, niet bij die foto *jumjum*.
    Hmm. Vast gefotoshopt :Y)]

[ bericht aangepast op 22 okt 2011 - 14:05 ]

-

Felan
    "Liefde moet van twee kanten komen", antwoordde ik als in een automatisme. Het klonk nogal zwakjes nu, maar dit werd me al sinds ik klein was voorgehouden. Nalyua trok zich er tot nog toe niet veel aan, want die had om de week wel een nieuw "vriendje" waar ze samen mee speelde in de achtertuin, en ik had nog maar drie vriendinnetjes gehad, die meer aangetrokken werden door mijn uiterlijk en "mysterieuze innerlijk" dan om het feit dat ze werkelijk "van me hielden". Áls ze al zoiets zeiden, meenden ze het niet echt.

there is a certain beauty in setting the world on fire and watching from the center of the flames.

Amycus Calcia
    Even keek ze verbaasd naar hem. Nog nooit had ze een jongen of man zoiets horen zeggen, en het was meer dan vreemd.
    Opeens zag ze iemand bij de deur staan, en met een ruk stond ze weer op. 'Ow,' mompelde ze toen ze zag dat het Primrose was, en ging weer zitten. Die borden bij plaatsen die verboden waren voor tributen waren ook nutteloos.

-

[Saverio is af, nieuwe Tribuut van 9 meld zich :'D]

Normaal is het gemiddelde van alle afwijkingen

Primrose
    Zijn woorden dringen tot me door en zonder na te denken roep ik: "Hé,Felan even kijken of je deze woorden ook zo stom vindt!"
    "Klootzak! Doe me een plezier en val dood in de Arena, dan hoef ik je niet te vermoorden." Zeg ik net zo leuk
    "En ik dacht echt dat je anders was." Voeg ik eraan toe
    Perfect, nu wil ik zijn antwoord weten

You gave me forever within the numbered days and I am grateful.

Jill

Ik hoorde Jack mijn naam roepen, Pascal had me nodig.
    "Ik zie je wel weer, toch James. Bij de lunch ofzo. Maar ik moet nu gaan, Doei!". Ik liep met Jack mee en ging naar verdieping 2.

[Ik moet gaan mensjes ^^ ik ben er vanaaf 6 uur ofzo weer bye]

"No matter how gifted you are, you alone cannot change the world" -L.

[Oeh, mijn medetribuut is knap:9~]

Our Father who art in Heaven. Our Father who art buried in the yard.

Fayan - Stylist
    Ik vlieg overeind en kijk Saph recht aan in zijn ogen. "Met een beetje geluk zijn we hier volgende week weg, wist je dat? Over drie dagen beginnen de Spelen en als we ze uiterlijk twee dagen daarna wegkrijgen... dan zijn we vrij!"

Caesar
    "Dario? Wie is Dario?" vroeg ik nieuwsgierig.

[Fauvism, wil je Saverio even toevoegen aan de lijst? (bloos)
    En waar zal ik hem nu in proppen?]

[Stiekem ben ik nu heel trots op mijn persoontje(zip)]

You gave me forever within the numbered days and I am grateful.

[*gaat eerst de rollenlijst bijwerken, dan posten. Nog even wachten, Felan-aanbidsters ^vv^*]

Saph
    Een grijns verschijnt op mijn gezicht, voordat ik het kan stoppen.
    'Hoogstens vijf dagen voordat we hier weg zijn,' zeg ik. 'Buiten het bereik van het Capitool.'

Welcome to Night Vale. All Hail the Glow Cloud. All Hail Perfect, Beautiful Carlos.