• Plot:


    Dit is het jaar van de 49e Hongerspelen. 12 meisjes en 12 jongens uit alle districten worden in een arena gegooid. Ze moeten vechten tot de dood. Verliezen betekent de dood, winnen is eeuwige roem en rijkdom. En er is maar 1 winnaar...

    Het verhaal begint bij iedereen 1 dag voor de boete. Alle deelnemers worden gevolgd tot hun eind.

    Arena:
    Het arena heeft een krachtveld om zich heen. Niemand kan eruit.
    Het is een bos dat rijk is aan dieren en planten, ook giftige planten.
    Aan het bos ligt een kiezelstrand. Als je daarop loopt kan iedereen je horen in de nacht. Het water is koud en niet helder. Je kunt het ook niet drinken. Het water is vaak rustig, maar als het hard waait kan het veranderen in een moordenaar.Het weer is vaak bewolkt met een niet al te warme maar vochtige dag. 's Nachts kan het vriezen.



    RPG informatie:
    [*tekst hier*] betekent dat je niet in je rol zit.
    Als je in je rol zit gebruik je de naam wie je speelt en doe hem dan[b.][/b .]

    - Rollentopic
    - Rollenstory
    - Topic 1
    - Topic 2
    - Topic 3
    - Topic 4
    - Topic 5
    - Topic 6
    - Topic 7
    - Topic 8

    Rollen:
    Tributen: (Slachtoffers waar geen naam van een speler achter staat, mogen door iedereen gespeeld worden)
    1: James (LWTomlinson) & Aithne (LWTomlinson)
    2: Jack (TheLibrary) & Jill (TheLibrary)
    3: Percy (Maeleena) & Elaine (Leave)
    4: Meisje, naam onbekend (Witwicky)
    5: Cathal (Maeleena) & Alyda (Parsel)
    6: Liam (RapunzelHale) & Aria (kiara2)
    7: Ardina (Karli)
    8: Samuel (Fae) & Shenley (Parsel)
    9: Saverio (Fayan) & Cassie (Fae)
    10: Nicole (suchikouchia)
    11: Tariq (Parsel) & Raechell (Aguamenti)
    12: Felan (Fauvism) & Primrose (CrispsPink)

    Mentoren:
    2: Pascal (Aguamenti)
    3: Kayleigh (Leave)
    4: Saph (Maeleena)
    11: Amycus (Parsel)
    12: Seamus (CrispsPink)

    Stylisten:
    Fayan (Fayan): district 3 & 12
    Maeleena (Maeleena): district 5 & 7
    Aralys (Fauvism): district 1 & 11
    Evan (TheLibrary): district 2
    Saffier (Fae): district 9
    Arina (CrispsPink): district 8

    Anders:
    Duardo (Parsel)
    Caesar (Fayan)

    Koppels
    Percy x Elaine
    Cathal x Alyda
    Felan x Weetnognietwie
    Fayan x Saph (tot Felan's ongenoegen)
    James x Aithne

    Mensen die meewerken aan het plan van Saph & Fayan
    - Saph
    - Fayan
    - Amycus
    - Arina


    Voor de mensen die er een tijdje niet geweest zijn, komt hieronder zo even te staan waar iedereen is.

    And... last but not least:
    Ondanks dat dit al ons derde vierde vijfde zesde zevende achtste negende topic is, kun je altijd nog inspringen (: We don't bite, we just playfully nibble. :3
    Maeleena schreef:
    [Oops :'D *in love with this whole RPG and ALL the people in it* Niet mijn fout (joehoe)(wbw)]



    [ topic verplaatst door een moderator ]

    [ bericht aangepast op 22 okt 2011 - 14:57 ]


    there is a certain beauty in setting the world on fire and watching from the center of the flames.

    Fauvism schreef:
    (...)

    [Me too. 8D]

    [Ik sla door tijdens mijn interview :D]


    Our Father who art in Heaven. Our Father who art buried in the yard.

    Fauvism schreef:
    (...)

    [Me too. 8D]

    [ bericht aangepast op 22 okt 2011 - 14:45 ]


    -

    Caesar
    "Klopt, maar ik weet van tevoren niet welke tribuut er gaat winnen, natuurlijk, dat is altijd spannend!" probeer ik met een lach.

    Saverio - 9
    "Ja, en jij dan?" vraag ik. Ik wil eigenlijk niet doorvragen, maar het is zo onbeleefd om weg te lopen.


    Normaal is het gemiddelde van alle afwijkingen

    Reachell
    Ik lag nog steeds op het dak.Ik maakte nergens druk over en genoot van mijn Laatste dagen. Het leek net of ik terug was in District 11.Uiteindelijk viel ik in slaap. Ik droomde dat ik terug was in District 11 en dat ik naar de straalde zon keek.Er vlogen ook Spotgaaien.


    “You want weapons? We’re in a library! Books! The best weapons in the world!” ~The Doctor

    Aithne
    "District 1" antwoord ik aan zijn ogen te zien wilt hij weg "Als je weg wilt, moet je gewoon gaan hoor" zeg ik en kijk nu in zijn ogen.


    You keep breathing, that doesn’t mean you’re alive - TABLO (Tommorrow)

    Saverio - 9
    Ik wilde heel graag weg, maar zei dat niet, want dat klonk zo gemeen en ik kon echt niet gemeen zijn.
    "Nee hoor, ik wil niet weg." loog ik. Aithne kwam uit District 1, dus dan was ze heel gevaarlijk, waarschijnlijk een Beroeps.


    Normaal is het gemiddelde van alle afwijkingen

    Cassie - District 9
    'Spannend. Precies, daar heb ik het dus over. Wij gaan hartstikke dood en jullie vinden het spannend.' Mijn toon is rustig, ik constateer alleen nog feiten.


    Our Father who art in Heaven. Our Father who art buried in the yard.

    [Back! *O* Veel gemist? *is de halve draad kwijt*]

    Saph
    Ik gaap en hou Fayan wat steviger tegen me aan. Ik ben te lui om mijn plan van privacy echt uit te voeren. dan meot ik Fayabn loslaten, en daar heb ik geen zin in.


    Welcome to Night Vale. All Hail the Glow Cloud. All Hail Perfect, Beautiful Carlos.

    [*gooit een glas water naar Fauvsm*
    react? :'D]


    -

    Felan
    Ik wist niet hoe het kon gebeuren. Was het de vermoeidheid; de ruzie met Primrose; het feit dat de jonge vrouw niet naar me luisterde? Maar mijn kille houding leek van me af te glijden zoals je kleding uitdoet; hoewel ik het verloren kledingstuk nergens meer kon vinden.
    Met een diepe zucht krulde ik op op de bank en drukte mijn hoofd in het kussen, terwijl ik iets half verstaanbaars mompelde in de trant van "Laat maar of "Het maakt toch allemaal niet meer uit".

    [ bericht aangepast op 22 okt 2011 - 14:53 ]


    there is a certain beauty in setting the world on fire and watching from the center of the flames.

    Parsel schreef:
    [*gooit een glas water naar Fauvsm*
    react? :'D]


    [*wordt nat* D:
    En kijk even hierboven. ^]

    [ bericht aangepast op 22 okt 2011 - 14:54 ]


    there is a certain beauty in setting the world on fire and watching from the center of the flames.

    [Maeleena: Euh, ik sla door tijdens mijn interview? Ik schaam me heel erg, maar stiekem ben ik niet heel goed aan het opletten.]


    Our Father who art in Heaven. Our Father who art buried in the yard.

    Caesar
    "Maar jij vind het toch zeker ook spannend? Of ben je niet zenuwachtig?" De bewakers liepen onrustig heen en weer, ze gingen het interview zo aflassen, vreesde ik.

    Fayan - Stylist
    Ik druk een kusje in Saph's nek. "Ik zou zo kunnen slapen," mompel ik.


    Normaal is het gemiddelde van alle afwijkingen

    Amycus Calcia
    Verbaasd ging ze voorzichtig staan, haar blik gleed even over hem heen. Was dit een grap? Bedenkelijk ging ze naast hem op de bank zitten, haar hand legde ze op zijn schouder.
    'Felan?' Haar stem klonk opeens zo anders. Niet koud, fel. Eerder warm, en bezorgd. Ze kon zichzelf wel voor haar kop slaan toen ze dat hoorde.


    -

    Cassie - District 9
    Ik kijk hem ongelofelijk aan. Hij moet echt knettergek zijn, besef ik. 'Weet je wat ik wel eens zou willen zien?'


    Our Father who art in Heaven. Our Father who art buried in the yard.