• Plot:


    Dit is het jaar van de 49e Hongerspelen. 12 meisjes en 12 jongens uit alle districten worden in een arena gegooid. Ze moeten vechten tot de dood. Verliezen betekent de dood, winnen is eeuwige roem en rijkdom. En er is maar 1 winnaar...

    Het verhaal begint bij iedereen 1 dag voor de boete. Alle deelnemers worden gevolgd tot hun eind.

    Arena:
    Het arena heeft een krachtveld om zich heen. Niemand kan eruit.
    Het is een bos dat rijk is aan dieren en planten, ook giftige planten.
    Aan het bos ligt een kiezelstrand. Als je daarop loopt kan iedereen je horen in de nacht. Het water is koud en niet helder. Je kunt het ook niet drinken. Het water is vaak rustig, maar als het hard waait kan het veranderen in een moordenaar.Het weer is vaak bewolkt met een niet al te warme maar vochtige dag. 's Nachts kan het vriezen.



    RPG informatie:
    [*tekst hier*] betekent dat je niet in je rol zit.
    Als je in je rol zit gebruik je de naam wie je speelt en doe hem dan[b.][/b .]

    - Rollentopic
    - Rollenstory
    - Topic 1
    - Topic 2
    - Topic 3
    - Topic 4
    - Topic 5
    - Topic 6
    - Topic 7
    - Topic 8

    Rollen:
    Tributen: (Slachtoffers waar geen naam van een speler achter staat, mogen door iedereen gespeeld worden)
    1: James (LWTomlinson) & Aithne (LWTomlinson)
    2: Jack (TheLibrary) & Jill (TheLibrary)
    3: Percy (Maeleena) & Elaine (Leave)
    4: Meisje, naam onbekend (Witwicky)
    5: Cathal (Maeleena) & Alyda (Parsel)
    6: Liam (RapunzelHale) & Aria (kiara2)
    7: Ardina (Karli)
    8: Samuel (Fae) & Shenley (Parsel)
    9: Saverio (Fayan) & Cassie (Fae)
    10: Nicole (suchikouchia)
    11: Tariq (Parsel) & Raechell (Aguamenti)
    12: Felan (Fauvism) & Primrose (CrispsPink)

    Mentoren:
    2: Pascal (Aguamenti)
    3: Kayleigh (Leave)
    4: Saph (Maeleena)
    11: Amycus (Parsel)
    12: Seamus (CrispsPink)

    Stylisten:
    Fayan (Fayan): district 3 & 12
    Maeleena (Maeleena): district 5 & 7
    Aralys (Fauvism): district 1 & 11
    Evan (TheLibrary): district 2
    Saffier (Fae): district 9
    Arina (CrispsPink): district 8

    Anders:
    Duardo (Parsel)
    Caesar (Fayan)

    Koppels
    Percy x Elaine
    Cathal x Alyda
    Felan x Weetnognietwie
    Fayan x Saph (tot Felan's ongenoegen)
    James x Aithne

    Mensen die meewerken aan het plan van Saph & Fayan
    - Saph
    - Fayan
    - Amycus
    - Arina


    Voor de mensen die er een tijdje niet geweest zijn, komt hieronder zo even te staan waar iedereen is.

    And... last but not least:
    Ondanks dat dit al ons derde vierde vijfde zesde zevende achtste negende topic is, kun je altijd nog inspringen (: We don't bite, we just playfully nibble. :3
    Maeleena schreef:
    [Oops :'D *in love with this whole RPG and ALL the people in it* Niet mijn fout (joehoe)(wbw)]



    [ topic verplaatst door een moderator ]

    [ bericht aangepast op 22 okt 2011 - 14:57 ]


    there is a certain beauty in setting the world on fire and watching from the center of the flames.

    [ Mag ik trouwens even vragen waarom Saph als mentor van district 8 staat, als hij bij Disitrct 4 hoort? (cat) ]

    Saph
    Ik lach en leg mijn hand tegen zijn wang aan. 'Maak je geen zorgen,' antwoord ik. 'Het eten zal misschien wat minder zijn, en het is niet altijd even warm in de huizen... Maar het is er eéén grote familie meestal,'
    Mijn eigen vader niet meegerekend, maar daar begin ik maar niet over. 'Ik denk dat je je er wel thuis zal voelen, uiteindelijk.'


    Welcome to Night Vale. All Hail the Glow Cloud. All Hail Perfect, Beautiful Carlos.

    [ wow, ik moet sneller typen o.o *gaat bijlezen*]


    Welcome to Night Vale. All Hail the Glow Cloud. All Hail Perfect, Beautiful Carlos.

    Reachell
    Ik zag wat mensen het dak op kommen. Ik ging staan. 'Hai!'Riep ik.


    “You want weapons? We’re in a library! Books! The best weapons in the world!” ~The Doctor

    Fayan - Stylist
    "Uiteindelijk? Ik hoop het." Ik zuchtte even en leg mijn hand over de zijne. "Maar ik denk dat ik me bij jou sowieso wel op mijn gemak zal voelen."


    Normaal is het gemiddelde van alle afwijkingen

    Tariq Timaeus
    Hij was verbaasd toen er meerdere mensen op het dak bleken te zijn, hij tilde zijn hand op tegen de felle zon en liep in de richting van Reachell. 'Hee,' was zijn begroeting, waarna hij naast haar ging zitten.


    -

    [Alweer 200 posts *O*]


    -

    Saph
    Ik wil hem gerust stellen als ik iemand achter me hoor.
    'Haai!' roept iemand. Tot zover mijn alleen-tijd met Fayan.


    Welcome to Night Vale. All Hail the Glow Cloud. All Hail Perfect, Beautiful Carlos.

    Maeleena schreef:
    [ Mag ik trouwens even vragen waarom Saph als mentor van district 8 staat, als hij bij Disitrct 4 hoort? (cat) ]

    Saph
    Ik lach en leg mijn hand tegen zijn wang aan. 'Maak je geen zorgen,' antwoord ik. 'Het eten zal misschien wat minder zijn, en het is niet altijd even warm in de huizen... Maar het is er eéén grote familie meestal,'
    Mijn eigen vader niet meegerekend, maar daar begin ik maar niet over. 'Ik denk dat je je er wel thuis zal voelen, uiteindelijk.'


    [Sheeeez, ik wist dat ik districten door elkaar zou gaan halen. (no_chears)]


    there is a certain beauty in setting the world on fire and watching from the center of the flames.

    Fayan - Stylist
    En toen waren we weer niet alleen. Kreunend laat ik mijn hoofd tegen Saph's borst aanhangen.
    "Gaan we weer." mompel ik.


    Normaal is het gemiddelde van alle afwijkingen

    Fauvism schreef:
    (...)

    [Sheeeez, ik wist dat ik districten door elkaar zou gaan halen. (no_chears)]


    [it's okay :'D Ik weet neit wie het zo heeft neergezet (cat) Verrander je het even?]


    Welcome to Night Vale. All Hail the Glow Cloud. All Hail Perfect, Beautiful Carlos.

    Aithne
    Huilend liet in mijn lichaam in de bloemen zakken het was hier erg mooi, ik kan er niet meer tegen, ik heb James nodig, ik heb hier niemand anders iedereen denkt dat ik een beroeps ben.
    Ik wil niet bekend staan als een harteloos monster niemand mag mij, er is niemand om me te redden.


    You keep breathing, that doesn’t mean you’re alive - TABLO (Tommorrow)

    Reachell
    Hij ging naast me zitten. 'Sorry ik ben even je naam vergeten.'


    “You want weapons? We’re in a library! Books! The best weapons in the world!” ~The Doctor

    Tariq Timaeus
    'Geen goede tribuutgenoot,' merkte hij grinnikend op, en streek zijn net iets te lange, donkere haar weg van zijn ogen.
    'Tariq,' zei hij, en keek naar haar om. 'Jij heet Reachell, toch?'

    [ bericht aangepast op 22 okt 2011 - 14:26 ]


    -

    Felan
    "Ik heb niets verkeerd gedaan," wierp ik ertegenin, met de nadruk op het woordje 'ik'. "Ik had geen idee wat jij werkelijk van me vond tot een paar dagen geleden, en helaas is dat niet wederzijds." De woede smeulde en flakkerde in me, maar ik had het onder controle. Het gaf me een machtig gevoel.


    there is a certain beauty in setting the world on fire and watching from the center of the flames.

    Saph
    Ik hield mijn armen stevig om Fayan heen en zuchtte. Als we stil waren zouden ze ons misschien niet zien zitten, dacht ik. Ik hoopte er op.


    Welcome to Night Vale. All Hail the Glow Cloud. All Hail Perfect, Beautiful Carlos.