• RPG informatie:
    [*tekst hier*] betekent dat je niet in je rol zit.
    Als je in je rol zit gebruik je de naam wie je speelt en doe hem dan dikgedrukt.

    Plot:
    Dit is het jaar van de 49e Hongerspelen. 12 meisjes en 12 jongens uit alle districten worden in een arena gegooid. Ze moeten vechten tot de dood. Verliezen betekent de dood, winnen is eeuwige roem en rijkdom. En er is maar 1 winnaar.

    - Rollentopic
    - Rollenstory
    - Topic 1
    - Topic 2
    - Topic 3
    - Topic 4
    - Topic 5
    - Topic 6

    Rollen:
    Tributen: (Slachtoffers waar geen naam van een speler achter staat, mogen door iedereen gespeeld worden)
    1: James (LWTomlinson) & Aithne (LWTomlinson)
    2: Jack (TheLibrary) & Jill (TheLibrary)
    3: Percy (Maeleena) & Elaine (Leave)
    4: Meisje, naam onbekend (Witwicky)
    5: Cathal (Maeleena) & Alyda (Parsel)
    6: Liam (RapunzelHale) & Aria (kiara2)
    7: Ardina (Karli)
    8: Shenley (Parsel) & Samuel (Fae)
    9: Cassie (Fae)
    10: Nicole (suchikouchia)
    11: Tariq (Parsel) & Raechell (Aguamenti)
    12: Felan (Fauvism) & Primrose (CrispsPink)

    Mentoren:
    2: Pascal (Aguamenti)
    3: Kayleigh (Leave)
    8: Saph (Maeleena)
    11: Amycus (Parsel)
    12: Seamus (CrispsPink)

    Stylisten:
    Fayan (Fayan): district 3 & 12
    Maeleena (Maeleena): district 5 & 7
    Aralys (Fauvism): district 1 & 11
    Evan (TheLibrary): district 2
    Saffier (Fae): district 9
    Arina (CrispsPink): district 8

    Koppels:
    Percy x Elaine
    Cathal x Alyda
    Fayan x Saph
    James x Aithne


    Arena:
    Het arena heeft een krachtveld om zich heen. Niemand kan eruit.
    Het is een bos dat rijk is aan dieren en planten, ook giftige planten.
    Aan het bos ligt een kiezelstrand. Als je daarop loopt kan iedereen je horen in de nacht. Het water is koud en niet helder. Je kunt het ook niet drinken. Het water is vaak rustig, maar als het hard waait kan het veranderen in een moordenaar.Het weer is vaak bewolkt met een niet al te warme maar vochtige dag. 's Nachts kan het vriezen.

    Deelnemers aan het plan van Saph & Fayan:
    - Saph
    - Fayan
    - Amycus
    - Arina

    __

    Je kan altijd inspringen, we don't bite hard


    [ topic verplaatst door een moderator ]

    [ bericht aangepast op 22 okt 2011 - 0:04 ]


    -

    Seamus
    Ik loop naar de plek waar ik mensen zie staan en zeg: "Hallo."
    Ik vraag me af of die liefdesverklaring van Primrose nep is of dat ze echt gevoelens heeft voor Felan, maar het klinkt zo echt.


    Arina
    Ik loop naar Fayan toe en hoor hem praten met Saph en iemand die ik nog nooit heb ontmoet. Er komt een andere man bij staan die 'hallo' zegt maar ik reageer niet.
    "Fayan." Zeg ik


    You gave me forever within the numbered days and I am grateful.

    Saph
    Ik knikte, maar half bezorgd om de teleurstelling in Amucus' stem. ik keek richting Fayan. 'heb jij nog iets toetevoegen?'


    Welcome to Night Vale. All Hail the Glow Cloud. All Hail Perfect, Beautiful Carlos.

    Caesar
    "Wat voor plannen heb je in je hoofd? Wat is het eerste wat je gaat doen, zodra je van je plaat af mag?" vraag ik nieuwsgierig en wenk de camera's dichterbij.


    Normaal is het gemiddelde van alle afwijkingen

    Cathal
    'Oh, wat een makkelijke vragen stel je vandaag,' grap ik. 'Ik blijf bij mijn district genote, Alyda.' antwoord ik meer serieus. 'Ik wijd mijn kans in de spelen om haar te beschermen.'


    Welcome to Night Vale. All Hail the Glow Cloud. All Hail Perfect, Beautiful Carlos.

    Fayan - Stylist
    Ik was net op mijn nagel aan het kauwen en schudde met mijn vinger nog in mijn mond mijn hoofd. Nee hoor. Niets zinvols in elk geval.
    Ineens hoorde ik mijn naam.
    "Ja?" Ik zag Arina staan.


    Normaal is het gemiddelde van alle afwijkingen

    Amycus Calcius
    De twee die zich bij hen toevoegden, had ze niet gesproken. De mentor van District 12 kende ze niet, dus had ze geen idee wat zijn ideeën over het Capitool waren.
    Ze zei dan ook niks tegen de twee, pas toen ze hen voelde kijken knikte ze stijfjes.


    -

    Caesar
    "Ik heb zo het idee dat dit de meest romantische Spelen wordt in jaren! Hoe denk je daarover, dat er nu zoveel stelletjes zijn en iedereen elkaar wilt beschermen?"


    Normaal is het gemiddelde van alle afwijkingen

    Cathal
    'Ik denk,' antwoord ik met een glimlach richting de camera's. 'Dat het Capitool heel wat verrasingen kan verwachten dit jaar.


    Welcome to Night Vale. All Hail the Glow Cloud. All Hail Perfect, Beautiful Carlos.

    Arina
    "Ik heb de helft van jullie gesprek gehoord en ik doe mee." Zeg ik vastbesloten
    Niemand gaat me nog van mening veranderen.


    You gave me forever within the numbered days and I am grateful.

    [Al 293 postst.
    Wie opent de volgende?]

    Amycus Calcia
    Verbaasd trok ze haar wenkbrauwen op, en keek vanuit haar ooghoeken naar de stylist. 'Dat is mooi.'


    -

    Caesar
    "En ik denk, dat ik aan het beeld vastgeplakt zal zitten. Wil je nog wat kwijt aan je familie?"


    Normaal is het gemiddelde van alle afwijkingen

    Fayan - Stylist
    Hé! Dan was ik niet meer de enige stylist. Mooi zo, want ik was me er al veel te goed van bewust dat ik uit het Capitool kwam en zij ertegen waren. Ik voelde me toch een beetje ongemakkelijk bij Amycus in de buurt. Ze was zo... zo intimiderend.


    Normaal is het gemiddelde van alle afwijkingen

    Saph
    Ik val stil als er steeds meer mensen bij ons komen staan. Deze plaats was veel fijner toen hij er alleen met Fayan was geweest, maar eht plan lijkt nu eidnelijk samen te komen.

    Cathal
    Daar denk ik niet lang over na. 'Nee,' antwoord ik glimlachend. 'Was dat alles, Caesar?'

    [ bericht aangepast op 22 okt 2011 - 0:04 ]


    Welcome to Night Vale. All Hail the Glow Cloud. All Hail Perfect, Beautiful Carlos.

    Arina
    De vrouw die 'dat is mooi'-zegt heb ik nog nooit gesproken dus zeg ik: "Jou heb ik nog nooit gesproken, Arina stylist van District 8." Zeg ik


    You gave me forever within the numbered days and I am grateful.

    Caesar
    De zoemer gaat. "Ja, dat was alles. Succes, Cathal."


    Dit topic is gesloten omdat het maximum van 300 berichten is bereikt


    Normaal is het gemiddelde van alle afwijkingen