• Plot:

Dit is het jaar van de 49e Hongerspelen. 12 meisjes en 12 jongens uit alle districten worden in een arena gegooid. Ze moeten vechten tot de dood. Verliezen betekent de dood, winnen is eeuwige roem en rijkdom. En er is maar 1 winnaar...

Het verhaal begint bij iedereen 1 dag voor de boete. Alle deelnemers worden gevolgd tot hun eind.

Arena:
    Het arena heeft een krachtveld om zich heen. Niemand kan eruit.
    Het is een bos dat rijk is aan dieren en planten, ook giftige planten.
    Aan het bos ligt een kiezelstrand. Als je daarop loopt kan iedereen je horen in de nacht. Het water is koud en niet helder. Je kunt het ook niet drinken. Het water is vaak rustig, maar als het hard waait kan het veranderen in een moordenaar.Het weer is vaak bewolkt met een niet al te warme maar vochtige dag. 's Nachts kan het vriezen.

RPG informatie:
    [*tekst hier*] betekent dat je niet in je rol zit.
    Als je in je rol zit gebruik je de naam wie je speelt en doe hem dan[b.][/b .]

- Rollentopic
    - Rollenstory
    - Topic 1
    - Topic 2
    - Topic 3
    - Topic 4

Rollen:
    Tributen: (Slachtoffers waar geen naam van een speler achter staat, mogen door iedereen gespeeld worden)
    1: James (LWTomlinson) & Aithne (LWTomlinson)
    2: Jack (TheLibrary) & Jill (TheLibrary)
    3: Percy (Maeleena) & Elaine (Leave)
    4: Meisje, naam onbekend (Witwicky)
    5: Cathal (Maeleena) & Alyda (Parsel)
    6: Liam (RapunzelHale) & Aria (kiara2)
    7: Ardina (Karli)
    8: Samuel (Fae) & Shenley (Parsel)
    9: Cassie (Fae)
    10: Nicole (suchikouchia)
    11: Tariq (Parsel) & Raechell (Aguamenti)
    12: Felan (Fauvism) & Primrose (CrispsPink)

Mentoren:
    2: Pascal (Aguamenti)
    3: Kayleigh (Leave)
    8: Saph (Maeleena)
    11: Amycus (Parsel)
    12: Seamus (CrispsPink)

Stylisten:
    Fayan (Fayan): district 3 & 12
    Maeleena (Maeleena): district 5 & 7
    Aralys (Fauvism): district 1 & 11
    Evan (TheLibrary): district 2
    Saffier (Fae): district 9
    Arina (CrispsPink): district 8

Koppels
    Percy x Elaine
    Cathal x Alyda
    Felan x Primrose (nou ja... ooit... als Felan iets minder klootzakkerig doet)
    Fayan x Saph (tot Felan's ongenoegen)

Voor de mensen die er een tijdje niet geweest zijn, komt hieronder zo even te staan waar iedereen is.

And... last but not least:
    Ondanks dat dit al ons derde vierde vijfde topic is, kun je altijd nog inspringen (: We don't bite, we just playfully nibble. :3
    Maeleena schreef:
    [Oops :'D *in love with this whole RPG and ALL the people in it* Niet mijn fout (joehoe)(wbw)]

[ topic verplaatst door een moderator ]

[ bericht aangepast op 21 okt 2011 - 21:08 ]

there is a certain beauty in setting the world on fire and watching from the center of the flames.

[*Wacht geduldig* (wbw*
    Door Fayan ben ik verliefd geworden op dit gehele verhaal. (wbw)
    Every RPG schould have a gay couple]

Welcome to Night Vale. All Hail the Glow Cloud. All Hail Perfect, Beautiful Carlos.

Fayan - Stylist
    Ik zag Felan binnenkomen en mijn gezicht vertrok even van blij naar boos, maar ik zuchtte toen en besloot hem maar te gaan negeren.
    "Zullen we daar zitten?" vroeg ik Saph en ik wees naar de tafel die het verst van Felan af stond.

Normaal is het gemiddelde van alle afwijkingen

Saph
    Ik glimlachte vrolijk en knikte. Avoxen stonde al te wachten om ons te bedienen, iets dat me erg irriteerde. Ik ging zitten en bestelde het eerste dat me te binnenschoot.

[ bericht aangepast op 21 okt 2011 - 14:23 ]

Welcome to Night Vale. All Hail the Glow Cloud. All Hail Perfect, Beautiful Carlos.

Felan
    Fayan leek niet blij me te zien, iets wat geheel wederzijds was, maar toch stak het me ergens dat hij en zijn metgezel een tafel zo ver mogelijk van mij vandaan kozen. De zaken waren nu al niet meer terug te draaien, maar als ik íets vriendelijker tegen hem had gedaan gisteren, was nu misschien allemaal niet zo koel geweest... Zuchtend bestelde ik het bovenste gerecht van de kaart, het kon me niet schelen wat het eigenlijk was.

there is a certain beauty in setting the world on fire and watching from the center of the flames.

Cassie - District 9
    Als ik mijn eten grotendeels op heb besluit ik naar beneden te gaan. Eenmaal daar kom ik erachter dat ik hier ook had kunnen eten, maar nu heb ik even met mijn vriendin kunnen praten. En nu weet ik van de bloemen. De glimlach glijd van mijn gezicht en ik zoek naar Cathal, Raechell of een van de andere tributen die ik genoeg vertrouw om dit te vertellen. Een beetje verloren sta ik in de deuropening.

Our Father who art in Heaven. Our Father who art buried in the yard.

[Ik moet eigenlijk een stukje over Saffier schrijven, maar ze heeft toch geen mannentribuut om te stylen en verder kent ze helemaal niemand... Dusja.]

[Godver... Ik moet naar de winkel >.>
    *Sadistische gedachten over mijn ouders*
    Ben terug in 20/30 minuten. Fayan wait for me! ^^]

Fayan - Stylist
    Terwijl we aten, dacht ik nog steeds aan dat domme mes. Ik en mijn angst voor wapens ook.
    "Zeg, dat mes... hè," begon ik nonchalant. 'Wanneer doe je die weg?"

[I'll wait for you! Come back quickly D: (wbw)]

[Lalala. Ik kom Fayan gezelschap houden, denk ik. Magdat? (A)]

[Jahoor, kom er maar bij *O*]

[Yay! Dan ga ik typen ^^]

Cassie - District 9
    Na een minuut of twee besluit ik naast Fayan te gaan zitten. Ik glimlach naar hem. 'Alles goed?' vraag ik. Hij knikt. 'Hoe heet jij ook alweer?' vraagt hij. 'Cassie, van district 9. Ik heb Saffier als styliste, misschien ken je haar?'

Felan
    "Ach schatje, ben je bang voor een mes?" sneerde ik richting Fayan. Ergens in mij was er wel die stem die schreeuwde om het goed te maken; dat ik dit niet moest doen... Maar hij deed toch ook niet vriendelijk richting mij? Nou dan.

Fayan - Stylist
    "Felan, hou je kop, je ziet toch dat ik met iemand anders aan het praten ben? Heb je geen manieren, of zo?" riep ik terug. De woede laaide weer in me op, maar toen keek ik naar Saph en bedacht me dat ik niet zo bot moest doen tegen Felan. Ik was wel het laatste wat hij zag voor hij de arena in ging.
    Dus ik besloot Felan maar even te laten voor wat hij was, hopend dat hij me niet erger ging afbekken en richtte me tot Cassie.
    "Saffier?" Er ging geen belletje rinkelen. "Nee, maar misschien als ik haar zie wel. Ik ben trouwens Fayan, Stylist van 12 en 3."