• Dat was wel eens even nodig (krul) Ben benieuwd wat jullie vinden (:


    It's going to be difficult, but not impossible.

    Gheghe. Vermakelijk dit soort topics.


    Chaos, panic and disorder. I see my work is done here.

    Chandler schreef:
    (...)

    Lees: topics blijft aanmaken.


    Nou en? Moet je al haar topics lezen dan? :|


    26 - 02 - '16

    Merveilleuse schreef:
    (...)

    Nou en? Moet je al haar topics lezen dan? :|


    Ik probeer te zeggen dat ze zich gewoon eens volwassen moet gedragen want misschien is ze dan best aardig.


    Travel far enough, you'll meet yourself

    Chandler schreef:
    (...)

    Ik probeer te zeggen dat ze zich gewoon eens volwassen moet gedragen want misschien is ze dan best aardig.


    Doe dat dan in een privebericht of gastenboek of whatever i.p.v haar hier af te zeiken.


    26 - 02 - '16

    Chandler schreef:
    (...)

    Ik probeer te zeggen dat ze zich gewoon eens volwassen moet gedragen want misschien is ze dan best aardig.

    Nou alsof jullie je volwassen dragen? Jullie noemen haar kinderachtig enso, dat vind ze niet leuk. En misschien gaat ze daar door topic's maken. En een forum is om topic's aan temaken toch?

    [ bericht aangepast op 21 okt 2011 - 19:54 ]


    It's not because I smile, my life is perfect. It's because I appreciate what life gives to me, and what God has blesse

    Noviello schreef:
    (...)
    Nou alsof jullie je volwassen dragen?

    Voor een zestienjarige tegenover een drieëntwintigjarige: ja.


    "She was fury, she was wrath, she was vengeance."

    Cmon! Als jullie het irritant vinden dat ze meerdere topics maakt, zeg dat dan tegen haar in een privebericht i.p.v haar af te zeiken. Want zo komen jullie ook niet erg volwassen over.


    26 - 02 - '16

    Penguin schreef:
    (...)
    Voor een zestienjarige tegenover een drieëntwintigjarige: ja.

    Nou mijn zus is 19 zij gedraagt haar ook totaal niet als iemand van 19? Mean dus als je 23 jaar bent mag je je niet zo gedragen? Ergens blijf je een kind hoor.

    [ bericht aangepast op 21 okt 2011 - 19:57 ]


    It's not because I smile, my life is perfect. It's because I appreciate what life gives to me, and what God has blesse

    Noviello schreef:
    (...)
    Nou mijn zus is 19 zij gedraagt haar ook totaal niet als iemand van 19? Mean dus als je 23 jaar bent mag je je niet zo gedragen? Ergens blijf je een kind hoor.

    Aye, goed begrepen.


    "She was fury, she was wrath, she was vengeance."

    Penguin schreef:
    (...)
    Aye, goed begrepen.

    Laten we haar gewoon met gerust, laat haar topic's aan maken als zij dat nou wilt. Als jullie niet zo onaardig antwoorden gaat ze vast normaal doen (;


    It's not because I smile, my life is perfect. It's because I appreciate what life gives to me, and what God has blesse

    Noviello schreef:
    (...)
    Laten we haar gewoon met gerust, laat haar topic's aan maken als zij dat nou wilt. Als jullie niet zo onaardig antwoorden gaat ze vast normaal doen (;

    Pff jij komt echt veels te aardig over :'D
    Fine, ik zeg al niks meer. Ik erger me trouwens niet aan haar topics, meestal reageer ik daar ook gewoon normaal in, het zijn andere dingen die hopelijk nu niet meer voorkomen sinds de ingang van een nieuwe regel hiero.


    "She was fury, she was wrath, she was vengeance."

    Penguin schreef:
    (...)
    Pff jij komt echt veels te aardig over :'D
    Fine, ik zeg al niks meer. Ik erger me trouwens niet aan haar topics, meestal reageer ik daar ook gewoon normaal in, het zijn andere dingen die hopelijk nu niet meer voorkomen sinds de ingang van een nieuwe regel hiero.

    Nou kijk dan, daar is dan nu een regel voor. Dan is er daar geen probleem meer voor (;


    It's not because I smile, my life is perfect. It's because I appreciate what life gives to me, and what God has blesse

    Merveilleuse schreef:
    Cmon! Als jullie het irritant vinden dat ze meerdere topics maakt, zeg dat dan tegen haar in een privebericht i.p.v haar af te zeiken. Want zo komen jullie ook niet erg volwassen over.

    Gaat moeilijk als ze steeds inactief gaat (clown)


    -

    Genius schreef:
    (...)
    Gaat moeilijk als ze steeds inactief gaat (clown)

    Oohja wanneer heb je me dan voor het laatst inactief gezien? Ik ben namelijk niet veel meer inactief geweest hoor wbw.


    It's going to be difficult, but not impossible.

    Symbol schreef:
    (...)
    Oohja wanneer heb je me dan voor het laatst inactief gezien? Ik ben namelijk niet veel meer inactief geweest hoor wbw.

    Gister.


    I can't even think straight.