• Dat was wel eens even nodig (krul) Ben benieuwd wat jullie vinden (:


    It's going to be difficult, but not impossible.

    Symbol schreef:
    (...)
    Hahaa ik eet wel nog kip & vis (krul)


    dan ben je gewoon vegetariër behalve bij kip (;
    En als je geen vis at dan waas je een veganist ofzoiets. Denk ik.


    Owl you need is love.

    Maeleena schreef:
    (...)

    damn.


    Just what I thought.


    Travel far enough, you'll meet yourself

    Diminuendo schreef:
    (...)

    dan ben je gewoon vegetariër behalve bij kip (;
    En als je geen vis at dan waas je een veganist ofzoiets. Denk ik.

    een veganist eet niks wat van een dier af komt en draagt ook niks wat van een dier afkomt ;P
    dus ook geen leer en wol en kaas en eieren enzo


    Always though that I might be bad. Now I'm sure that it's true, cause I think you're so good & I'm nothing like you

    Ik vind hem echt mooi! En mensen kunnen jullie is niet een keer aardig tegen haar doen ofso? (joehoe)


    It's not because I smile, my life is perfect. It's because I appreciate what life gives to me, and what God has blesse

    Noviello schreef:
    Ik vind hem echt mooi! En mensen kunnen jullie is niet een keer aardig tegen haar doen ofso? (joehoe)


    Niet als iemand constant op inactief gaat bij elk akkefietje en steeds nieuwe accounts aanmaakt.


    Travel far enough, you'll meet yourself

    Chandler schreef:
    (...)

    Niet als iemand constant op inactief gaat bij elk akkefietje en steeds nieuwe accounts aanmaakt.

    Dat is toch haar mening? Misschien is zij wel gevoelig. En wilt ze gewoon een nieuwe start beginnen.


    It's not because I smile, my life is perfect. It's because I appreciate what life gives to me, and what God has blesse

    Mooi profiel, echt erg mooi (:


    26 - 02 - '16

    Noviello schreef:
    (...)
    Dat is toch haar mening? Misschien is zij wel gevoelig. En wilt ze gewoon een nieuwe start beginnen.



    We've heard that one. Tienduizendmiljoen keer (krul)

    Hooligan schreef:
    (...)



    We've heard that one. Tienduizendmiljoen keer (krul)


    Dat heb jij vast geen tienduizendmiljoen keer gehoord. Heb je geteld (nerd)


    26 - 02 - '16

    Hooligan schreef:
    (...)



    We've heard that one. Tienduizendmiljoen keer (krul)

    Sorry maar mening is dat ik jullie zielig vind. 1 tegen weet ik veel hoeveel. Laat haar met gerust oké? dan hebben jullie ook geen last van haar.


    It's not because I smile, my life is perfect. It's because I appreciate what life gives to me, and what God has blesse

    Noviello schreef:
    (...)
    Sorry maar mening is dat ik jullie zielig vind. 1 tegen weet ik veel hoeveel. Laat haar met gerust oké? dan hebben jullie ook geen last van haar.


    Dat dacht ik eerst ook maar als iemand topics blijft aanmaken en steeds naar inactief vlucht wordt het toch aardig vervelend...


    Travel far enough, you'll meet yourself

    Chandler schreef:
    (...)

    Dat dacht ik eerst ook maar als iemand topics blijft aanmaken en steeds naar inactief vlucht wordt het toch aardig vervelend...


    Daar heb jij toch geen last van? :Y)


    26 - 02 - '16

    Noviello schreef:
    (...)
    Sorry maar mening is dat ik jullie zielig vind. 1 tegen weet ik veel hoeveel. Laat haar met gerust oké? dan hebben jullie ook geen last van haar.

    Hahaha nee. Want wat zij doet is gewoon fucking irritant en kinderachtig :W


    -

    Chandler schreef:
    (...)

    Dat dacht ik eerst ook maar als iemand topics blijft aanmaken en steeds naar inactief vlucht wordt het toch aardig vervelend...

    Zeg dat dan op een normale manier tegen haar..


    It's not because I smile, my life is perfect. It's because I appreciate what life gives to me, and what God has blesse

    Merveilleuse schreef:
    (...)

    Daar heb jij toch geen last van? :Y)


    Lees: topics blijft aanmaken.


    Travel far enough, you'll meet yourself