• Nou we waren best wel lang bij elkaar,
    maar vandaag moest hij dus weer naar huis.
    En ik mis hem :|! en hij was ook moe dat hij s'avonds niet meer wil bellen. Hij ligt nu volgensmij te pitten ofzo. Ik verveel me dood want s'avonds dan heb ik hem normaal gesproken om tv mee te kijken ofsuw ik ben al zo een slechte slaper.
    Achja moest ik echt even kwijt wie verveelt zich nog meer of mist zijn/haar lover:(

    ik heb geen lover (nerd)

    Ik mis hem altijd..
    Ik heb nu bijna 17 maanden met hem, en het voelt gewoon als een echte misser in je dag als hij er niet is. Ook al doen we niets samen als we bij elkaar zijn, zelfs dan voelt het gewoon goed dat hij er is.
    Het is best wel vreemd of niet met hem te zijn..


    Life is hard and then we die

    ik mis hem ook (:


    Read this upside down: 370HSSV 0773H

    PUKKELxDING schreef:
    Ik mis hem altijd..
    Ik heb nu bijna 17 maanden met hem, en het voelt gewoon als een echte misser in je dag als hij er niet is. Ook al doen we niets samen als we bij elkaar zijn, zelfs dan voelt het gewoon goed dat hij er is.
    Het is best wel vreemd of niet met hem te zijn..
    Ja ik heb dus ook precies hetzelfde :L echt irri :Y)

    Laat ik maar even niet over mijn lief praten. Ik vraag me af hoe lang het nog gaat duren.


    your eyes are like stars in the night.

    Tsja dat is kut.

    Maar ik heb er nieteens een.


    Everything is quiet, except for all the voices in my head that say your name.

    Ik mis haar echt vreselijk. (En ik ben een meisje trouwens)

    [ bericht aangepast op 6 mei 2010 - 10:35 ]


    behind very angel is a demon

    Ik haat geen busabonnoment hebben, want nu kan ik niet naar mijn vriend toe =\


    'I would rather fight with you, than make love to anyone else.'

    Ik heb geen lover.(krul)


    Smiling but close to tears.

    Ik wil alleen dattie van mij wordt (baby)

    UNCOMMON schreef:
    Ik wil alleen dattie van mij wordt (baby)


    -

    hm, ik denk dat ik hem mis, alleen dan op een andere manier dan ik normaal doe. (Lang verhaal)

    PUKKELxDING schreef:
    Ik mis hem altijd..
    Ik heb nu bijna 17 maanden met hem, en het voelt gewoon als een echte misser in je dag als hij er niet is. Ook al doen we niets samen als we bij elkaar zijn, zelfs dan voelt het gewoon goed dat hij er is.
    Het is best wel vreemd of niet met hem te zijn..


    The same. Behalve het feit dat ik geen 17 maand met de mijne heb (nerd)


    -

    ik mis mijn lover ook, maar hij blijft vanavond slapen dus ik ben erg blij :D


    I solemny swear i am up to no good