• Serieus, ze maken de hele tijd ontzettend veel geluid!
    De buren mogen dan wel twee kleine kinderen hebben, maar ze een beetje in bedwang houden kan geen kwaad, toch?!
    Élke avond / ochtend horen we ze. Gestommel, geschreeuw, gehuil.
    Die vader kan er trouwens ook wat van: die geeft hen het voorbeeld. Hij praat het hardst van allemaal, stampt misschien nog wel harder dan zijn kinderen.
    Eén keer schreeuwden ze zelfs nog rond een uur of één!
    Mijn ouders vinden dat ik er zelf maar naar toe moet lopen, als ik last van ze heb. Maar zie je mij al voor hun deur staan? "Hallo, kan het wat zachter, de komende jaren totdat ik het huis uit ben?"

    Edit 27 okt: Ja, nu gaan ze echt te ver! Ze stampen en stommelen zo, dat de grond onder mijn voeten trilt!
    Afgelopen weekend volgens mij, gingen ze tegen elkaar schreeuwen om drie uur 's nachts. We konden ze gewoon verstaan, alsof ze in dezelfde kamer stonden: 'Geef mijn mobiel terug!'

    Wie ergert zich nog meer aan zijn / haar buren?

    [ bericht aangepast op 27 okt 2011 - 18:11 ]


    OTP: won't stop 'till we surrender...

    Ik. Om precies dezelfde reden als bij jou.


    Normaal is het gemiddelde van alle afwijkingen

    Wij hebben van die oudjes langs ons, dus geen problemen mee. Al denk ik dat ze eerder last van mij hebben, met mijn muziek.

    Das kut. Maar ik heb geen last van onze buren.


    "I didn’t trip, I was just testing the gravity, and it still works"

    Moak schreef:
    Wij hebben van die oudjes langs ons, dus geen problemen mee. Al denk ik dat ze eerder last van mij hebben, met mijn muziek.


    Just the same


    Firm believer of all that is magic

    Oh, mijn buurmeisje met haar Justin Bieber (sommigen kennen haar misschien nog wel)! Ik ben met mijn clubje vrienden een keer 's avonds toen zij aan het blèren was op mijn oprit gaan zitten op tuinstoelen, drank en al erbij, volop een tekst van The Misfits gaan zingen. Wij dus 'I have something to say, I raped your mother today!', en toen de hele tijd liedjes van 'Shut me up!' enzo. Nu is ze gestopt. :Y) Just give dem slight hints.


    (USER WAS BANNED FOR THIS POST)

    Krijsende kiddo's, echtelijke ruzies, bouwwerkzaamheden en keiharde metal, in onze straat vind je 't allemaal. D:


    there is a certain beauty in setting the world on fire and watching from the center of the flames.

    Ik ken mijn buren niet en heb er ook geen last van.


    Op weg naar een mindset met enkel positieve emoties.

    Onze buren die aan ons huis grenzen zijn ouder en maken geen lawaai. Maar twee huizen verderop hebben we buren die ALTIJD de vuurkorf aanhebben. -.-


    Don't dream your life, but live your dream!

    Had ik ook met mijn vorige buren.
    Wij kunnen soms gewon gesprekken verstaan als ze luid praten x]


    Has no one told you she's not breathing?

    Er zit toch wel enkele meters tussen mij en mijn buren, dus neen. Geen last van


    Stop being afraid of what could go wrong and start being positive about what could go right

    Ik.
    Ze zijn net bij ons in de straat komen wonen, maar ze stellen zichzelf niet eens voor, ze verhuizen midden in de nacht, zodat je niet zou zien wat voor spullen ze hebben en die twee kinderen krijsen echt ontzettend hard.

    Ik als klein kind heb dat nooit moeten doen, ik werd dan gelijk gestrafd door mijn ouders, maar de moeder van die twee kinderen gaat er gewoon over heen schreeuwen met de vraag: "Wat is er?!" dat is toch niet meer normaal?!


    If you don't understand my silence, you will never understand my words.

    Dat klinkt echt zeer kut.
    Maar gelukkig heb ik gewoon echt geen last van mijn buren. En bij mijn vader hoef ik er gelukkig ook niet aan te denken of hij last van mij heeft. Het zijn twee huizen aan een, en hij woont alleen en is doof. Dus ik kan de muziek zo hard aanzetten als ik wil. Gheghe.


    Chaos, panic and disorder. I see my work is done here.

    als mijn buurtjongentjes de trap afgaan 'BAM BAM BAM' xd

    Stray schreef:
    Onze buren die aan ons huis grenzen zijn ouder en maken geen lawaai. Maar twee huizen verderop hebben we buren die ALTIJD de vuurkorf aanhebben. -.-


    Bij ons ook. O.o


    You could be great, you know, it’s all here in your head, and Slytherin will help you on the way to greatness, no doubt

    Ik snap precies wat je bedoelt;)
    maar mijn buren bestaan misntens uit 6 mensen.
    En dan nog 3 blaffende honden! ( zoo irritant><)
    Maar ik snap wat je bedoelt:P


    Heart in an amor.