• Serieus, ze maken de hele tijd ontzettend veel geluid!
    De buren mogen dan wel twee kleine kinderen hebben, maar ze een beetje in bedwang houden kan geen kwaad, toch?!
    Élke avond / ochtend horen we ze. Gestommel, geschreeuw, gehuil.
    Die vader kan er trouwens ook wat van: die geeft hen het voorbeeld. Hij praat het hardst van allemaal, stampt misschien nog wel harder dan zijn kinderen.
    Eén keer schreeuwden ze zelfs nog rond een uur of één!
    Mijn ouders vinden dat ik er zelf maar naar toe moet lopen, als ik last van ze heb. Maar zie je mij al voor hun deur staan? "Hallo, kan het wat zachter, de komende jaren totdat ik het huis uit ben?"

    Edit 27 okt: Ja, nu gaan ze echt te ver! Ze stampen en stommelen zo, dat de grond onder mijn voeten trilt!
    Afgelopen weekend volgens mij, gingen ze tegen elkaar schreeuwen om drie uur 's nachts. We konden ze gewoon verstaan, alsof ze in dezelfde kamer stonden: 'Geef mijn mobiel terug!'

    Wie ergert zich nog meer aan zijn / haar buren?

    [ bericht aangepast op 27 okt 2011 - 18:11 ]


    OTP: won't stop 'till we surrender...

    ik heb de beste buurman.
    Hij woont alleen, hij werkt de hele dag tot 6 uur, en gaat dan rustig eten, en dan even met de hond wandelen (die WEL irritant is) en dan kijkt hij tv.
    Echt ik zeur niet over hem ;d

    Moak schreef:
    Wij hebben van die oudjes langs ons, dus geen problemen mee. Al denk ik dat ze eerder last van mij hebben, met mijn muziek.

    Ik heb geen last van mijn buren (bloos)


    -

    Mijn buren zijn wel oké. Wij maken eerder meer geluid dan zij. En srsly, als je er last van hebt moet je er gewoon wat van zeggen.


    "She was fury, she was wrath, she was vengeance."

    Kyou schreef:
    Das kut. Maar ik heb geen last van onze buren.

    Genius schreef:
    Ik heb geen last van mijn buren (bloos)


    It's going to be difficult, but not impossible.

    Me!
    Ze hebben een zoon van 13 jaar en hij zit altijd voor zijn huis met zijn bende vrienden. Ze maken zoveel lawaai --'
    Als het bij lawaai was gebeleven was het nog goed. Ze halen ook constant grapjes uit. Zo hadden ze een keer maandverband aan onze deur geplakt. En ze schijnen ook heel de tijd met een laserlicht naar binnen.


    Il vaut mieux vivre avec des remords qu'avec des regrets.

    Hahaha xD Irritant!


    If the compass breaks then follow your heart and I hope it leads you right back into my arms.

    Ik niet....Maar mischien de bure wel aan mijn familie !
    Niet dat ze komen klaggen ofzo..
    Maar mijn zusje heeft pdd-nos (ongeveer een beetje: Half autistisch half adhd (om het even makkelijk uit te leggen) En mijn vader heeft ADHD !
    dus dat is mega druk en die kunnen echt lawaai maken. Nouwja ik heb nog een klein zusje en die wil ook aan dacht. Die kan er zeker ook wat van !!!!!
    En dan heb ik nog een baby-zusje !
    En mijn moeder die probeert er overheen te komen
    En ik kan als ik boos ben ook echt wel schreeuwen....
    dus ja ik heb wel medelijden met de buren


    Everybody wants happiness nobody wills pain, But you can't have a rainbow without a little rain <3

    Zij ergeren zich aan mij :Y), ik luister hele dagen lang Blink-182 en Marilyn Manson en de buurvrouw kwam checken of ik nog leefde >_<


    Bananen zijn lekker, toch? Zet dit ook in je signature als je ook van bananaaaas houdt!

    AliceDreams schreef:
    Ik niet....Maar mischien de bure wel aan mijn familie !
    Niet dat ze komen klaggen ofzo..
    Maar mijn zusje heeft pdd-nos (ongeveer een beetje: Half autistisch half adhd (om het even makkelijk uit te leggen) En mijn vader heeft ADHD !
    dus dat is mega druk en die kunnen echt lawaai maken. Nouwja ik heb nog een klein zusje en die wil ook aan dacht. Die kan er zeker ook wat van !!!!!
    En dan heb ik nog een baby-zusje !
    En mijn moeder die probeert er overheen te komen
    En ik kan als ik boos ben ook echt wel schreeuwen....
    dus ja ik heb wel medelijden met de buren


    Ik heb ook autisme :')


    26 - 02 - '16

    Mijn buurman schreeuwt altijd naar zijn kinderen, en dan gaan ze janken en krijsen. En dat jochie is nu 5 ofzo, en slaapt om 12 uur 's avonds nog niet. En hij gaat niet naar school want op school kunnen ze hem niet houden, hij is te druk en te agressief ofzo. Dus hij is elke dag thuis :')..

    Maar, misschien hebben de buren ook wel last van de dingen die jij doet en irriteren ze zich daar ook aan.


    No man is just a soldier. Every soldier is a hero.

    RLovesAnne schreef:
    Mijn buurman schreeuwt altijd naar zijn kinderen, en dan gaan ze janken en krijsen. En dat jochie is nu 5 ofzo, en slaapt om 12 uur 's avonds nog niet. En hij gaat niet naar school want op school kunnen ze hem niet houden, hij is te druk en te agressief ofzo. Dus hij is elke dag thuis :')..

    Maar, misschien hebben de buren ook wel last van de dingen die jij doet en irriteren ze zich daar ook aan.


    Nope, ik schreeuw (bijna) nooit wat. Ik heb koptelefoon op, dus ze kunnen ook mijn muziek niet horen en ik doe altijd mijn schoenen uit in huis. Dus zoveel last kunnen ze niet van mij hebben. :')


    OTP: won't stop 'till we surrender...

    Continue schreef:
    (...)

    Nope, ik schreeuw (bijna) nooit wat. Ik heb koptelefoon op, dus ze kunnen ook mijn muziek niet horen en ik doe altijd mijn schoenen uit in huis. Dus zoveel last kunnen ze niet van mij hebben. :')


    Ik gebruik geen koptelefoon (Ik hou mijn muziek gewoon vrij zacht, denk ik) en ik hou mijn schoenen gewoon aan. :Y)


    26 - 02 - '16

    Ik! We hebben nieuwe buren, vijf polen -____- Niks tegen Polen hoor, maar dit zijn nou niet bepaald de meest stille mensen in het weekend.


    To infinity and beyond •