• Serieus, ze maken de hele tijd ontzettend veel geluid!
    De buren mogen dan wel twee kleine kinderen hebben, maar ze een beetje in bedwang houden kan geen kwaad, toch?!
    Élke avond / ochtend horen we ze. Gestommel, geschreeuw, gehuil.
    Die vader kan er trouwens ook wat van: die geeft hen het voorbeeld. Hij praat het hardst van allemaal, stampt misschien nog wel harder dan zijn kinderen.
    Eén keer schreeuwden ze zelfs nog rond een uur of één!
    Mijn ouders vinden dat ik er zelf maar naar toe moet lopen, als ik last van ze heb. Maar zie je mij al voor hun deur staan? "Hallo, kan het wat zachter, de komende jaren totdat ik het huis uit ben?"

    Edit 27 okt: Ja, nu gaan ze echt te ver! Ze stampen en stommelen zo, dat de grond onder mijn voeten trilt!
    Afgelopen weekend volgens mij, gingen ze tegen elkaar schreeuwen om drie uur 's nachts. We konden ze gewoon verstaan, alsof ze in dezelfde kamer stonden: 'Geef mijn mobiel terug!'

    Wie ergert zich nog meer aan zijn / haar buren?

    [ bericht aangepast op 27 okt 2011 - 18:11 ]


    OTP: won't stop 'till we surrender...

    Aan de ene kant zijn buren verhuisd -yeah-. Ze waren irritant met hun feesten en door hun (met wat Australische menjes) is er bijna een auto in de sloot gereden als ze geen stukje van een struik hadden gepakt o.O.
    En aan de andere kant van me huis erger ik me aan me buurjongen (echt een F*cking verwend nest D: ) en hun auto's die ze om de half jaar kopen =.='. (Mercedes,Crossfire,Peugeot RGZ luxe uitvoering in iedergeval auto's boven de €50.000,- o.O)


    Shoganai i ne~

    PrincesSnape schreef:
    (...)

    Bij ons ook. O.o


    Gevolg; een vreselijk stinkend huis -.-" Bedankt buren.


    Don't dream your life, but live your dream!

    Ik denk eerder dat de buren zich ergeren aan onze hond die erop los blaft.


    If I die young, send me away with the words of a lovesong.

    TwilightGrl schreef:
    Maar mijn buren bestaan minstens uit 6 mensen.


    Kijk, en dat is dus zó ontzettend vreemd hè? Want, de buren waar ik last van heb zijn met 4 personen thuis. En de buren waar ik dus absoluut geen last van heb (misschien omdat er een garage tussen zit) zijn met 6! Dus ik vind het héél bijzonder.


    OTP: won't stop 'till we surrender...

    Mijn buren van de hoek zijn echt erg. Soms zetten ze de volume zo hard dat de hele straat kan mee genieten of de buren aan de rechterkant met hun feestjes en hun irritante stemmen maar daar hebben mijn ouders meer last van. En het ergste vind ik het voor mijn buurvrouw die dus naast de buren op de hoek woont want ze is al op leeftijd en dan zetten die buren de muziek keihard aan.


    Physics is awesome

    Ik. Vooral in de zomer. Dan hebben ze nog wel eens de neiging om feestjes en bbq's te houden die tot 2 uur in de nacht doorgaan. En ze hebben dan altijd de vuurkorf aan en die rook komt zo mijn kamer in via de ventilatie. Bah.

    [ bericht aangepast op 20 okt 2011 - 19:32 ]


    26 - 02 - '16

    Mijn buren zijn net de flodders.

    Die wonen daar met zeven man in een huis dat voor ze 3'en gemaakt is.

    En elke dag weer die hardcore muziek.

    Mijn buren zijn wel redelijk al is mijn buurvrouw echt van de pot gepleurd, die was met oud en nieuw vet dronken, ging ze twintig sterretjes tegelijk aansteken en ermee zwaaien >_<


    Bananen zijn lekker, toch? Zet dit ook in je signature als je ook van bananaaaas houdt!

    Bel naar het programma 'bonje met de buren' ;D


    You never fail, unless you keep trying...

    Fayan schreef:
    Ik. Om precies dezelfde reden als bij jou.


    Let it come and let it be

    Moak schreef:
    Wij hebben van die oudjes langs ons, dus geen problemen mee. Al denk ik dat ze eerder last van mij hebben, met mijn muziek.


    comfort in c h a o s

    Ik heb hier PRECIES hetzelfde probleem! ^^
    Rotzooi is het, mij part mogen ze verhuizen


    Signature:

    ZjoliStyles schreef:
    Bel naar het programma 'bonje met de buren' ;D


    Haha! Ik wíst gewoon dat er zo'n reactie zo komen.
    Maar nee, want we hebben geen ruzie. We hebben hen er ook nog niet op aangesproken en beter doen mijn ouders dat dan. Maar zij gaan zich écht niet opgeven voor zoiets onbenulligs.


    OTP: won't stop 'till we surrender...

    Serieus, later ga ik gewoon op een berg wonen. Zonder buren (cat)


    26 - 02 - '16

    Merveilleuse schreef:
    Serieus, later ga ik gewoon op een berg wonen. Zonder buren (cat)


    O, ik heb daar serieus over nagedacht een jaar / twee jaar geleden. Maar niet alleen dankzij de buren. Gewoon omdat ik nooit meer gezeik aan mijn kop wilde.


    OTP: won't stop 'till we surrender...