• i’ll be here, by your side
    no more fears, no more crying
    but if you walk away
    i know i’ll fade
    cause there is nobody else


    i love you all so much <3


    If you spread your wings, you can fly away with me.

    Elena, misschien dolfje weerfwolfje of de griezelbus ofzo (:


    Imperfection is beauty, madness is genius and it's better to be absolutely ridiculous than absolutely boring!

    Doncaster schreef:
    (...)
    Thea Beckman? Van Kruistocht in Spijkerbroek?

    Jip en Janneke? x'D

    NiallsNandos schreef:
    Elena, misschien dolfje weerfwolfje of de griezelbus ofzo (:
    Ja, maar ik heb nu twee boeken, daar weet ik wel een heel A4-tje over te schrijven :W
    Misschien zet ik die er nog wel bij *O*


    "No matter where you are in the world, the moon is never bigger than your thumb" - Dear John

    Narry schreef:
    (...)
    Jip en Janneke? x'D
    Daar las mijn moeder me uit voor, eigenlijk is dat boek best fout, ik ging er laatst in lezen
    Ik citeer een zin "TREK DIE KLEREN ONMIDDELIJK UIT"


    "No matter where you are in the world, the moon is never bigger than your thumb" - Dear John

    Carefully schreef:
    (...)Daar las mijn moeder me uit voor, eigenlijk is dat boek best fout, ik ging er laatst in lezen
    Ik citeer een zin "TREK DIE KLEREN ONMIDDELIJK UIT"

    Hahahahha x'D

    Ik weet niet eens meer wat ik las op de basisschool.
    Ja in groep 1 en 2 Iris en Michiel, die boeken waren leuk :3


    SLOAN.

    NiallsNandos schreef:
    (...)
    Oke zo vroeg was ik ook weer niet, maar ik heb mezelf halverwege groep 2 leren lezen en mocht halverwege da avi's begginnen en was toen halverwege groep 3 klaar ofzoiets ;d
    Wat waren jullie vroeg hahah. Halverwege groep 3, kreeg ik alleen avi 3 terwijl de rest 1 of 2 had en zo liep ik altijd 2 avi's voor op de rest alle jaren. Tot ik in groep 6 alle boeken van school al had gehad en in groep 7 ook alle boeken van de bieb. En toen vond ik lezen kut :Y)


    Cause there'll be no sunlight if I lose you, baby.

    Cheeky schreef:
    (...)Wat waren jullie vroeg hahah. Halverwege groep 3, kreeg ik alleen avi 3 terwijl de rest 1 of 2 had en zo liep ik altijd 2 avi's voor op de rest alle jaren. Tot ik in groep 6 alle boeken van school al had gehad en in groep 7 ook alle boeken van de bieb. En toen vond ik lezen kut :Y)

    ahahah ja, maar ik liep bij andere dingen weer achter zoals bij taal enzo, maar dat vind ik gewoon kut, does deed ik er ook niet zo veel voor ;D


    Imperfection is beauty, madness is genius and it's better to be absolutely ridiculous than absolutely boring!

    BTW MARRIT <33333333, Ik had je nog niet begroet xd


    Imperfection is beauty, madness is genius and it's better to be absolutely ridiculous than absolutely boring!

    NiallsNandos schreef:
    (...)
    ahahah ja, maar ik liep bij andere dingen weer achter zoals bij taal enzo, maar dat vind ik gewoon kut, does deed ik er ook niet zo veel voor ;D
    Hahahah okeh ;d
    Ik moest met taal in een apart boekje werken, op de gang, omdat het andere te makkelijk was. En in groep 5 mocht ik met rekenen ook uit het lokaal, om alleen te werken en vooruit zonder uitleg. Maar dat heb ik toen niet gedaan omdat ik soms die uitleg en de gezelligheid miste haha :'D


    Cause there'll be no sunlight if I lose you, baby.

    hooooi <33


    can we fall one more time? stop the tape and rewind <3

    HOII <3


    Cause there'll be no sunlight if I lose you, baby.

    Cheeky schreef:
    (...)Hahahah okeh ;d
    Ik moest met taal in een apart boekje werken, op de gang, omdat het andere te makkelijk was. En in groep 5 mocht ik met rekenen ook uit het lokaal, om alleen te werken en vooruit zonder uitleg. Maar dat heb ik toen niet gedaan omdat ik soms die uitleg en de gezelligheid miste haha :'D


    Ik liep voor met taal en begrijpend lezen en dan ging ik vooruit lezen en toen werd ik een keer de les uitgestuurd, omdat dat niet mocht .__.


    SLOAN.

    Cheeky schreef:
    (...)Hahahah okeh ;d
    Ik moest met taal in een apart boekje werken, op de gang, omdat het andere te makkelijk was. En in groep 5 mocht ik met rekenen ook uit het lokaal, om alleen te werken en vooruit zonder uitleg. Maar dat heb ik toen niet gedaan omdat ik soms die uitleg en de gezelligheid miste haha :'D

    met Rekenen kreeg ik in groep 5 met een aantal anderen die nu ook vwo doen, zo'n extra boek topklassers ofziets, maar uiteindelijk liep ik bij spelling vanaf groep vijf ook 2 schriften voor, omdat ze mij extra taal gaven en alles in de tijd dat de andere moesten lezen.


    Imperfection is beauty, madness is genius and it's better to be absolutely ridiculous than absolutely boring!

    BOOOO <3333333


    Imperfection is beauty, madness is genius and it's better to be absolutely ridiculous than absolutely boring!