• i’ll be here, by your side
    no more fears, no more crying
    but if you walk away
    i know i’ll fade
    cause there is nobody else

i love you all so much <3

If you spread your wings, you can fly away with me.

Woesh, ik ben hier dus het enige persoon wat niet zo slim was op de basisschool --' x'D

Ik gaa, doeideoi xxx (wedding)

"No matter where you are in the world, the moon is never bigger than your thumb" - Dear John

hihi, vandaag ga ik beginnen met een nieuw ideetje voor mn story, vond over 'n ziekte toch een beetje te zwaar dus nu ga ik er voor zorgen dat een van de 5 jongens van one direction vader is op zn 20ste ofzo ;D

can we fall one more time? stop the tape and rewind <3

DOEI ELENA <333

Imperfection is beauty, madness is genius and it's better to be absolutely ridiculous than absolutely boring!

Bodirection schreef:
    hihi, vandaag ga ik beginnen met een nieuw ideetje voor mn story, vond over 'n ziekte toch een beetje te zwaar dus nu ga ik er voor zorgen dat een van de 5 jongens van one direction vader is op zn 20ste ofzo ;D

oeh (:

Imperfection is beauty, madness is genius and it's better to be absolutely ridiculous than absolutely boring!

NiallsNandos schreef:
    (...)
    met Rekenen kreeg ik in groep 5 met een aantal anderen die nu ook vwo doen, zo'n extra boek topklassers ofziets, maar uiteindelijk liep ik bij spelling vanaf groep vijf ook 2 schriften voor, omdat ze mij extra taal gaven en alles in de tijd dat de andere moesten lezen.
    Hahahah (: Ik mocht met wiskunde in groep 8 hersenkrakers doen. Mja, ik was veel te lui, dus daar had ik geen zin in. En met taal 1 of andere spellingsopdrachten. Oh, wat heb ik me daar aan geërgerd. Dat was zo ontzettend simpel -.-

Cause there'll be no sunlight if I lose you, baby.

Carefully schreef:
    Ik gaa, doeideoi xxx (wedding)
    doeeii Elenaa <333

Byee Elena <33

Blameniall schreef:
    (...)

Ik liep voor met taal en begrijpend lezen en dan ging ik vooruit lezen en toen werd ik een keer de les uitgestuurd, omdat dat niet mocht .__.
    Wat een nakstreek ._.

Bodirection schreef:

Haha :3
    Wat voor ziekte wou je eerst dan eigenlijk doen?

Narry schreef:
    (...)
    Haha :3
    Wat voor ziekte wou je eerst dan eigenlijk doen?

hmm iets met kanker ofzo, alleen het gaat echt een beetje lastig om daar over te schrijven, dus lekker een chill onderwerpje over vader zijn enzo kan toch zeker wel beter uitkomen haha ;f

can we fall one more time? stop the tape and rewind <3

En hier ben ik dan weeeer..
    Net ontwaakt uit mijn diepe slaap xD

heb ik nog wat gemist?

What's so bad about being different?

Bodirection schreef:
    (...)

hmm iets met kanker ofzo, alleen het gaat echt een beetje lastig om daar over te schrijven, dus lekker een chill onderwerpje over vader zijn enzo kan toch zeker wel beter uitkomen haha ;f

Haha, ja dat snap ik (:

LIANNE!! <333

Ik ben vannacht bezig geweest met een kast vervolg (nerd)
    Moet nog een beetje bijwerken x'D