• i’ll be here, by your side
    no more fears, no more crying
    but if you walk away
    i know i’ll fade
    cause there is nobody else


    i love you all so much <3


    If you spread your wings, you can fly away with me.

    Ligt het aan mijn internet of is Q weer sloom? --'

    @Elena, het is misschien niet helemaal wat jij bedoelt maar ik heb dit bij mijn basischool periode:

    Basisschoolperiode
    Ik heb mezelf leren lezen halverwege groep 2 en moest toen ook kleine boekjes voorlezen aan de klas. Toen ik naar groep 3 ging mocht ik het letters leren overslaan en ging meteen de avi niveau boekjes lezen. Eind groep 3 begonnen de andere kinderen uit mijn klas in de avi niveau boekjes te lezen terwijl ik er al mee klaar was en in een hogere groep zelf boeken mocht lezen. Echt leuke boeken heb ik toen niet gelezen omdat de boeken op school die ik mocht lezen kinderachtig en makkelijk waren. Bij de bibliotheek mocht ik van de bibliothecaressen geen moeilijke boeken lezen omdat ze vonden dat ik te jong was om dat soort boeken te kunnen lezen. Alleen thuis kon in lezen wat ik wilde, ik las vooral boeken zoals “Harry potter” van J.K. Rowling. De leraren op school lazen soms ook voor. In groep 6 las mijn juf het boek “Ronja de roversdochter ” van Astrid Lindgren voor, ik vond het een heel leuk boek en heb het boek zelf ook nog gelezen. Ik heb ook het boek “de kleine Mozart op wereldreis” van Sanne de Bakker gelezen, het ging over de jonge Mozart die op jonge leeftijd op wereldreis ging om muziek te maken.


    volgens mij gewoon een beschrijving hoe ik heb leren lezen enzo (:


    Imperfection is beauty, madness is genius and it's better to be absolutely ridiculous than absolutely boring!

    NiallsNandos schreef:
    @Elena, het is misschien niet helemaal wat jij bedoelt maar ik heb dit bij mijn basischool periode:
    (...)

    volgens mij gewoon een beschrijving hoe ik heb leren lezen enzo (:
    Heel erg bedankt! Maar zo moet ik het niet :W
    Ik moet echt titels hebben van boeken die ik las, en uitleggen wat ik er zo leuk aan vond...
    wat een onzin :W


    "No matter where you are in the world, the moon is never bigger than your thumb" - Dear John

    Narry schreef:
    Ligt het aan mijn internet of is Q weer sloom? --'
    Nee, bij mijn is hij ook niet zo snel (bat)


    "No matter where you are in the world, the moon is never bigger than your thumb" - Dear John

    Carefully schreef:
    (...)Heel erg bedankt! Maar zo moet ik het niet :W
    Ik moet echt titels hebben van boeken die ik las, en uitleggen wat ik er zo leuk aan vond...
    wat een onzin :W

    Dan zouden ze van mij 100 kantjes krijgen, ik heb de hele bieb in ons dorp uit gelezen:W


    I'm the one who gripped you tight and raised you from perdition.

    Doncaster schreef:
    (...)
    Dan zouden ze van mij 100 kantjes krijgen, ik heb de hele bieb in ons dorp uit gelezen:W
    Ik heb redelijk veel gelezen, maar toch kan ik me geen titels herinneren!


    "No matter where you are in the world, the moon is never bigger than your thumb" - Dear John

    Doncaster schreef:
    (...)
    Dan zouden ze van mij 100 kantjes krijgen, ik heb de hele bieb in ons dorp uit gelezen:W


    Ik ook man.
    Ik ben literair op mijn tijd vooruit. Op een gegeven moment moest ik naar de volwassen omdat de kinderboeken te makkelijk waren voor mij.


    SLOAN.

    @Elana, kan je bij jou bij de bibliotheek (als je daar boeken geleend hebt) niet terugzien welke boebek je allemaal geleend hebt??


    Imperfection is beauty, madness is genius and it's better to be absolutely ridiculous than absolutely boring!

    Blameniall schreef:
    (...)

    Ik ook man.
    Ik ben literair op mijn tijd vooruit. Op een gegeven moment moest ik naar de volwassen omdat de kinderboeken te makkelijk waren voor mij.

    ahahha, dat had ik ook he :d


    Imperfection is beauty, madness is genius and it's better to be absolutely ridiculous than absolutely boring!

    NiallsNandos schreef:
    (...)
    ahahha, dat had ik ook he :d


    Echt hé. Komt misschien ook omdat ik toen ik 3 was al kon lezen. En ik was later dan domme mensen avi uit, omdat dat mens een fout maakte en me een niveau terug zette. .__.


    SLOAN.

    Blameniall schreef:
    (...)

    Ik ook man.
    Ik ben literair op mijn tijd vooruit. Op een gegeven moment moest ik naar de volwassen omdat de kinderboeken te makkelijk waren voor mij.

    Same, lezen kon ik al heel snel en heel goed, dus daar zat ik ook altijd mee D:


    I'm the one who gripped you tight and raised you from perdition.

    NiallsNandos schreef:
    @Elana, kan je bij jou bij de bibliotheek (als je daar boeken geleend hebt) niet terugzien welke boebek je allemaal geleend hebt??
    Geen zin in, HAHAHA


    "No matter where you are in the world, the moon is never bigger than your thumb" - Dear John

    Verzin gewoon een aantal boeken?:W


    I'm the one who gripped you tight and raised you from perdition.

    Wat ben ik dom, ik heb Carry Slee haar boeken gelezen! *O*


    "No matter where you are in the world, the moon is never bigger than your thumb" - Dear John

    Meet my husband:9~


    I'm the one who gripped you tight and raised you from perdition.