• i’ll be here, by your side
    no more fears, no more crying
    but if you walk away
    i know i’ll fade
    cause there is nobody else


    i love you all so much <3


    If you spread your wings, you can fly away with me.

    Goedemorgen, hoe gaat het met jullie allemaal? (:
    Serieus... ik heb vannacht over Liam gedroomd. Ik weet nog dat hij een rode trui aan had, haha. & wij twee hadden iets met elkaar, maar ik weet niet meer of de andere jongens er ook bij waren. D:


    They were never in fact homeless

    District schreef:
    Goedemorgen, hoe gaat het met jullie allemaal? (:
    Serieus... ik heb vannacht over Liam gedroomd. Ik weet nog dat hij een rode trui aan had, haha. & wij twee hadden iets met elkaar, maar ik weet niet meer of de andere jongens er ook bij waren. D:

    Niall was er niet bij, want die bezocht die nacht mijn droom, haha :'D
    Ik ben Lieke btw, ander account (:


    Mutant and proud

    Narry schreef:
    Uhh.... *denkt hard na*
    LIEKE...!! <33

    Haha, ik ben dit account aan het aanpassen, daarom zit ik hier nu even op ;D


    Mutant and proud

    Corsair schreef:
    (...)
    Niall was er niet bij, want die bezocht die nacht mijn droom, haha :'D
    Ik ben Lieke btw, ander account (:

    Haha x) Hoi Lieke :Y) Ik wil dat die droom uitkomt!


    They were never in fact homeless

    Whahah ik heb vannacht over Louis gedroomt :o echt heel raar, want ik herinner me het nog zo goed. Het was ofzo dat we toevallig aan een zelfde tafel zaten en ik samen met een vriendin was. We waren heel gezellig aan het praten, in het Engels natuurlijk. En soms zeiden ik en die vriendin dan wat in het Nederlands tegen elkaar en dan keek hij ons vreemd aan, dus ik verontschuldigde mij daarvoor en toen keek ik recht in zijn ogen en het enge is ik checkte zo net even zijn kleur ogen ineen boek, en het was precies dezelfde kleur groen O.o. En en toen zei hij dat hij het niet erg vond, want hij vond het interresant andere talen te horen.
    Hahaha, ik vind het zo eng dat ik het me zo goed herinner, normaal vergeet ik mijn dromen direct. En waarom ging het over Louis? x'D

    Trouwens Lieke... Mag jouw SA ook actie zijn? Want ik heb een idee, maar tis niet echt fantasie.
    En als je liever fantasie wil, moet je dat gewoon zeggen hoor, want dan krijg je dat ook =]

    Narry schreef:
    Whahah ik heb vannacht over Louis gedroomt :o echt heel raar, want ik herinner me het nog zo goed. Het was ofzo dat we toevallig aan een zelfde tafel zaten en ik samen met een vriendin was. We waren heel gezellig aan het praten, in het Engels natuurlijk. En soms zeiden ik en die vriendin dan wat in het Nederlands tegen elkaar en dan keek hij ons vreemd aan, dus ik verontschuldigde mij daarvoor en toen keek ik recht in zijn ogen en het enge is ik checkte zo net even zijn kleur ogen ineen boek, en het was precies dezelfde kleur groen O.o. En en toen zei hij dat hij het niet erg vond, want hij vond het interresant andere talen te horen.
    Hahaha, ik vind het zo eng dat ik het me zo goed herinner, normaal vergeet ik mijn dromen direct. En waarom ging het over Louis? x'D

    AWESOME *jaloers!* Zeg, waarom ging mijn droom over Liam... terwijl ik stiekem, heel stiekem, Louis toch wel leuker vindt? :Y)


    They were never in fact homeless

    Omdat Louis gewoon heet is:9~

    Ik had eerst over de jongens gedroomd, maar iedereen vond ze raar -behalve ik- omdat ze fan waren van One Direction. En in mijn droom vond ik het heel normaal totdat ik wakker werd. En toen dacht ik ech, One Direction fan van One Direction, vaag :'D


    Mutant and proud

    Narry schreef:
    Trouwens Lieke... Mag jouw SA ook actie zijn? Want ik heb een idee, maar tis niet echt fantasie.
    En als je liever fantasie wil, moet je dat gewoon zeggen hoor, want dan krijg je dat ook =]

    Maakt niet uit! Actie vind ik ook helemaal geweldig (:


    Mutant and proud

    Ik wilde nog proberen om verder te slapen, want ik wilde meer weten over die droom met Liam. Maar helaas, ik kon niet meer in slaap komen D:
    Hopelijk gaat de droom vannacht verder, hehe. [:


    They were never in fact homeless

    Haha, ik hoop het ook voor je! (:


    Mutant and proud

    Corsair schreef:
    Omdat Louis gewoon heet is:9~

    Ik had eerst over de jongens gedroomd, maar iedereen vond ze raar -behalve ik- omdat ze fan waren van One Direction. En in mijn droom vond ik het heel normaal totdat ik wakker werd. En toen dacht ik ech, One Direction fan van One Direction, vaag :'D

    Hahaha Lieke x'D

    Ik hoop dat we allemaal vannacht over 1D gaan dromen, dat zou epic zijn haha. :Y)


    They were never in fact homeless

    Ik denk dat ik al weet waarom ik over Louis heb gedroomt xd ik viel in slaap denkend 'Ik moet nu twee SA's bedenken, met Louis. De ene fantasie en de andere romantiek...'.
    Hahaah misschien komt het daardoor (nerd)
    Ik vind het trouwens eerlijk gezegd niet zo heel leuk om over romantiek te schrijven. Want mijn fantasie is nogal...vreemd? Dus komt altijd eerder in de buurt van fantasie en/of actie xd

    Narry schreef:
    Ik denk dat ik al weet waarom ik over Louis heb gedroomt xd ik viel in slaap denkend 'Ik moet nu twee SA's bedenken, met Louis. De ene fantasie en de andere romantiek...'.
    Hahaah misschien komt het daardoor (nerd)
    Ik vind het trouwens eerlijk gezegd niet zo heel leuk om over romantiek te schrijven. Want mijn fantasie is nogal...vreemd? Dus komt altijd eerder in de buurt van fantasie en/of actie xd

    Dan ben je natuurlijk heel blij met mijn genre :'D
    Haha, het enige wat ik schrijf is fantasie. Heb ooit geprobeerd drama/romantiek te schrijven, maar dan haak ik af :'D


    Mutant and proud