• Hier speel je, je personages zoals uit het boek. Dus geen rare dingen doen, maar je wel aan het verhaal houden.

De Admins van de RPG zijn Fayan en Leave.
    Bij ons kun je terecht met vragen en opmerkingen. Houd het on-topic, en zet het anders tussen [ ]. xx Leave.

Topic voor de rollen » Klik

[ topic verplaatst door een moderator ]

[ bericht aangepast op 29 okt 2011 - 20:17 ]

Feel the fire, but do not succumb to it.

[Caine moet nog even in Fayan veranderd worden trouwens, in de beginpost (:]

Damon Salvatore
    "Ik wist het wel!" riep ik uit. "En Lexi maar zeggen dat jij haar gevraagd had een oogje in het zeil te houden. Dat heb je dus niet gezegd?" vroeg ik aan Elena, maar haar blik zei genoeg.
    "Lexi, wil je nu mijn huis uitgaan?"

Normaal is het gemiddelde van alle afwijkingen

Lexi
    'Hihi... Nou nee,' zei ik, hopend om eronderuit te komen. Ik fronste.

[ bericht aangepast op 29 okt 2011 - 20:14 ]

I'm the one who gripped you tight and raised you from perdition.

Elena[/b
    ‘‘Nee, nee, wacht. Lexi blijf. Ze is beter gezelschap dan ik. Ze kan helpen, Damon. Luister, ik moet naar Bonnie.’’ Met die woorden liep ik naar buiten. Bonnie sms'te dat ze achter de Grill op me zou wachten, en dus ging ik daarheen. Zou zij weten waar Jeremy was? ‘‘Bonnie?’’ Riep ik fronsend, en draaide me om. Mijn hart bonkte in mijn keel. ‘‘Klaus.’’ Prevelde mijn stem, voor hij me tegen de grond sloeg. Ik voelde hoe ik werd opgetild, maar daarna werd alles wazig.

Damon Salvatore
    Lexi beter gezelschap dan Elena? Dat nooit. Niemand was beter dan Elena.
    Ik wilde haar volgen, wierp Lexi nog even een geïrriteerde blik toe en liep toen naar buiten.
    Ik zag nog net hoe ze neergeslagen werd en meegenomen.
    "ELENA!" riep ik en ik zette meteen de achtervolging in.

Lexi
    Plagerig stak ik mijn tong uit naar Damon, toen Elena zich omdraaide en weg liep. Ik grijnsde weer. Mijn grijns verdween snel toen Damon erachteraan ging.

[ bericht aangepast op 29 okt 2011 - 20:21 ]

Elena
    Toen ik bijkwam, knipperde ik verdwaasd met mijn ogen. Touwen sneden in mijn polsen, aangezien ik was vastgebonden aan het plafond. Mijn gewicht rustte enkel op mijn polsen en een deel van mijn tenen. Mijn ogen werden groter toen ik Stefan voor me zag staan. Nonchalant zittend op een bank. ‘‘Stefan? Maak me los.’’ Mompelde ik slaperig. ‘‘Doet hij niet, of in ieder geval niet vrijwillig.’’ Ik kreeg de rillingen van de stem van Klaus. ‘‘Wat wil je van me?’’ Fluisterde ik, en slikte. ‘‘Jouw dood, liefje. Stefan en jij zullen beide sterven. Volgens het ritueel. Je hebt me al lang genoeg dwars gezeten.’’ Ik keek rond. Het was een soort stenen, open huis. Éen muur was opgengebroken, en toonde een uiteenlopend veld. In het midden stond een meisje. Zonder twijfel een heks. In haar handen de maansteen en een boek. ‘‘Kom.’’ Glimlachte hij, terwijl hij me losmaakte, en als een slappe pop optilde. Wat was er toch met me?

Damon Salvatore
    Ik volgde Elena als een schaduw en schrok me helemaal wild toen ik Stefan, Klaus en een heks zag.
    Wat gingen ze met haar doen?
    Ze praatten wel met elkaar, zeiden iets tegen Elena toen ze eindelijk bijkwam, maar ik kon het niet verstaan omdat ik te ver weg stond. Maar dichterbij durfde ik ook niet te komen, het zou drie tegen één zijn en ik natuurlijk wel heel goed en sterk, maar zo sterk?
    Ik besloot Elena te blijven volgen en op het goede moment weer mee te nemen. Ik moest snel zijn.

Lexi
    Snel rende ik erachteraan, en toen stond ik naast Damon, die zo te zien hulp nodig had.
    'Hulp nodig?' vroeg ik fluisterend, zodat alleen hij het kon verstaan. Maar toen ik naar binnen keek, zag ik Stefan. Ik bleef aan de grond genageld staan.

Elena
    Ik werd ergens in het gras neergelegd. Ik wilde opstaan, wegrennen of.. Nouja íéts doen, maar mijn lichaam werkte niet echt mee, en dat werd alleen maar erger toen het meisje, de heks in het midden begon te praten. Rare woorden, ene spreuk dus. Er veschenen kringen om me heen. Kringen gevormd van vuur. De heks kwam dichterbij, en bekeek me. Ze mompelde iets, en niet lang daarna voelde ik me goed genoeg om op te staan. Mijn ogen werden groot toen ik een ander meisje in een andere kring zag liggen. Vechtend tegen de vernadering, ze was een weerwolf. En de kring naast me Stefan. Klaus ging naast de weerwolve staan, en rukte haar hart eruit. Misselijk draaide ik me weg, maar keek op toen hij voor mij stopte. De kring om mij heen verdween, en ik voelde me meteen weer als een slappe pop. Hij tilde me op, tot naast de heks, en gaf me aan het meisje. Ze hield haar hand op de maansteen, en pakte een mes. Daarmee sneed ze in mijn hand, en liet bloed over de steen druppelen. ‘‘A-auw.’’ Kreunde ik zacht, en vocht tegen de overwinnende, verdovende werking van een spreuk. Hij mocht niemand meer vermoorden,

[Ik ga een film kijken ben er weer in een uurtje, misschien eerder. xx]

Zijn hier nog mensen die in het RPG'er lijstje willen dat ik naar Rutger stuur? Hoe meer RPG'ers hoe beter, wordt ie sneller overgehaald om RPG subforum te openen!

In the end the only person we love is ourselves, that's why we choose to love someone who can please us the most.

[Ben ik weer]

Omg srry mensjes ik verwaarloos dit forum een beetje ^^
    Zeg maar wnnr katherine er in voor moet komen want nu op dit
    Moment denk ik nog niet?

On wednesdays we wear black

( @Discovery je kan eigenlijk gewoon zo beginnen. Rose hoort er eigenlijk ook nog niet in. Maar zij is op dit moment ergens anders, snap je. Gewoon beginnen. Wat Katherine zou denken of doen )

Rose
    Waar zou ik moeten beginnen om de dubbelganger te vinden? Klaus zou mij belonen als ik de dubbelganger had. De dubbelganger is mijn vrijheid. Ik begin maar in Louisville.

XoXo, You Know You Love Me, HMW..!!

{thank you ^^)

katherine

klaus had de dubbelganger de weerwolf en de vampier iedereen happy right?
    ja sure ik voeldde me verre van dat op een of andere reden voeldde ik medelijden? ik zuchtte in mezelf maar besloot niet te helpen ik besloot te vluchten . dat was mijn enige optie zo zou hij niet achter me aankomen dacht ik .o gosh wat had ik het verschrikkelijk verkeerd dit was nog maar het begin van alles

[ bericht aangepast op 1 nov 2011 - 20:34 ]

On wednesdays we wear black