• Hier speel je, je personages zoals uit het boek. Dus geen rare dingen doen, maar je wel aan het verhaal houden.

    De Admins van de RPG zijn Fayan en Leave.
    Bij ons kun je terecht met vragen en opmerkingen. Houd het on-topic, en zet het anders tussen [ ]. xx Leave.

    Topic voor de rollen » Klik

    [ topic verplaatst door een moderator ]

    [ bericht aangepast op 29 okt 2011 - 20:17 ]


    Feel the fire, but do not succumb to it.

    Lexi
    'Ze is een mens. Mensen zijn... Weet ik veel, maar toevallig heb ik wel gevoel,' zei ik geïrriteerd.


    I'm the one who gripped you tight and raised you from perdition.

    Damon Salvatore
    "Mensen zijn geweldig." sprak ik haar tegen. Om te drinken. Om mee te spelen voor je ze leeg zuipt. Maar Elena niet.
    "En ik heb dat gevoel van je nog niet gezien, behalve dat hele enge flirterige..."


    Normaal is het gemiddelde van alle afwijkingen

    Lexi
    'Dat is juist de bedoeling, heb je dat nog niet gezien dan?' vroeg ik, weer verleidelijk.


    I'm the one who gripped you tight and raised you from perdition.

    [WAAROM, dafuq, IS HET HIER ZO STIL? XD]


    I'm the one who gripped you tight and raised you from perdition.

    [ik weet niet waar ik bij kan voegen xD Ik heb Jeremy en Bonnie]

    [Ben ik weer, school ging even voor ^-^]


    Feel the fire, but do not succumb to it.

    [Ben ur weer :'D]

    Elena
    Mijn vingers gleden even door mijn haren. Een zucht rolde over mijn lippen. Nu ik alleen was staarde ik uit het raam. Mijn gedachten onderdrukten Stefan niet langer. Stefan was overal. Maar niet de Stefan die ik kende. Nee, die was voor altijd weg. Alleen Lexi kon hem tot reden brengen, en dat deed ze niet voor mij.


    Feel the fire, but do not succumb to it.

    Damon Salvatore
    Ik zuchtte.
    "Lexi, kun je niet gewoon... eh, weggaan?" Ik had niet het idee dat ze naar me zou luisteren, maar ik kon het proberen, toch?


    Normaal is het gemiddelde van alle afwijkingen

    Lexi
    'Nee,' zei ik fronsend. 'Ik moet van Elena op je letten,' voegde ik eraan toe, geweldig gelogen.


    I'm the one who gripped you tight and raised you from perdition.

    Elena
    Wat moest ik doen? Of eerder gezegd waar moest ik heen? Het was dom van me te denken dat ik mijn problemen kon ontlopen door weg te gaan. Dus ging ik terug naar het Salvatorehuis. Binnen was er niet veel veranderd. Op Lexi na. Ik slikte, als blikken konden doden lag ik nu morsdood op de grond.


    Feel the fire, but do not succumb to it.

    Damon Salvatore
    Mijn wenkbrauwen vlogen omhoog.
    "Je moet van Elena op míj passen? En waarom zou ik een oppas nodig hebben?"
    Elena zou dat toch niet doen? Lexi moest wel liegen. Maar haar gezicht was ondoorgrondelijk.


    Normaal is het gemiddelde van alle afwijkingen

    Lexi
    'Omdat je anders hele stomme dingen doet, zoals tegen een deur aanlopen en dan bewusteloos vallen,' grapte ik. Dat was wél waar.


    I'm the one who gripped you tight and raised you from perdition.

    Elena
    ‘‘Euh, haai.’’ Ik schraapte mijn keel. ‘‘Ik ga maar weer.’’ Het was toch niet belangrijk waar ik voor gekomen was dus kon ik net zo goed maar weer weg. Naar huis? Of naar de Grill.


    Feel the fire, but do not succumb to it.

    Damon Salvatore
    Ik hield Elena meteen tegen.
    "En waarom heb ik Lexi nodig als oppas?" vroeg ik haar, vragend om uitleg.

    [ bericht aangepast op 29 okt 2011 - 20:06 ]


    Normaal is het gemiddelde van alle afwijkingen

    Elena
    Mijn wenkbrauwen krulden zich om een een verwarde frons. ‘‘Oppas?’’ Ik trok een wenkbrauw op. ‘‘Heb je weer gedronken?’’ Gokte ik. Hoe kwam hij daaraan?


    Feel the fire, but do not succumb to it.