Ik was 13, we hadden een tussenuur. Nadat we wat door de buurt bij school hadden rondgezworven gingen we naar iemand's huis, want die woonde vlakbij school. Daar kwamen enkele klasgenoten op het geweldige idee een variant van "Seven minutes in heaven" te doen, en ik moest het tuinschuurtje in met één of andere gast waarvan ik alleen nog maar weet dat hij van die felgroene sportschoenen met luchtzolen had (hij zit nu op een andere school). Ik had er dus écht geen zin in hem te zoenen. Hij wel, helaas. DDDDDDDDD:
Mijn eerste zoen die niet compleet tegen mijn wil was, kreeg ik dit jaar op een festival. De jongen in kwestie stond naast me tijdens het concert van Omnia, en hij zei iets over mijn outfit ofseu, ik weet het maar amper meer. Daarna was er een Faun-concert, en toen ze het podium aan het opbouwen waren hebben we wat staan praten over "hoe leuk de muziek was" (heerlijk afgezaagd onderwerp), en tijdens dat concert hebben we samen gedanst. En toen zei hij dat hij weg moest, en ging hij me opeens zoenen. Ik vond het totaal niet erg ((wbw)) maar het was wel stom dat hij daarna meteen verdwenen was. Heb hem ook nooit meer teruggezien, ook niet op de andere twee dagen van 't festival. Oh well. >_>
there is a certain beauty in setting the world on fire and watching from the center of the flames.