• Naam:
    Leeftijd:
    Familie: (zeer rijk, rijk, gewoon, beetje arm, arm, heel arm)
    Uiterlijk:
    Hobby's:
    Geboortedatum:
    Karakter:

(Er is nog geen leider dus je kunt je aanmelden voor leider, ik wil zelf namelijk geen leider zijn...)

The story:

Jaren lang geleden vestigde een groep vampiers zich in een oud en afgelegen stadje in Zuid-Amerika. De vampiers leefden in stilte en plantte zichzelf voort door mensen te transformeren. Onderling ontstonder er half-vampiers en sommige werden verbannen. Tot de leider (Loronto Miran) zelf een half-vampier kreeg. Hij verzweeg het voor z'n stam en het kind groeide in stilte op. Na jaren lang bracht de leider het nieuws naar buiten. Iederen was eerst erg boos op de leider en ze brachten het meisje naar een roedel wolven. Daar groeide het meisje verder op en een nieuwe groep werd geschapen...

Na jaren lang da de man het verdriet om z'n dochter heb moeten verwerken, ontdekte hij de andere groep. Hij noemde ze: 'De kinderen van de maan' omdat ze eruit zagen als wolven. Alleen hun gedaante leek erop, want het echte gedaante was beeldschoon. Er brak oorlog uit tussen de kinderen van de maan en tussen de groep van Loronto. Niet wetende dat dit de groep van z'n dochter was. Zonder maar dan ook er naar te hebben gekeken vermoordde hij z'n eigen dochter en verjoeg hij de kinderen uit het bos. Nu leven ze apart in verschillende gebieden..

Rollen:
    -Leiders:
    +Tapo (weerwolven) [jongen, 25]
    +Loronto (vampiers) [jongen, 28 in mensenjaren]
    -Mensen:
    +Leah [meisje, 19 jaar]
    -Vampiers:
    +Jura (beschermer) [meisje, 16 in mensenjaren]
    +Éloise [meisje, 14 in mensenjaren]
    +Julia [meisje, 19 in mensenjaren]
    +Mary-Jane [meisje, 14 in mensenjaren]
    +Athan [jongen, 20 in mensenjaren]
    -Weerwolven:
    +Duco (beschermer) [jongen, 17 jaar]
    +Roland (zoeker) [jongen, 18 jaar]
    +Madolise [meisje, 15 jaar]
    +Ethan [jongen, 17 jaar]
    +Lys [meisje, 16 jaar]
    -Stadsbewoners:
    +Colin [jongen, 20 jaar] ~DOOD~
    +Dan [jongen, 18 jaar]

http://www.quizlet.nl/stories/64985/het-ontstaan-van-rodinie-vampier-rollenspel/

[ topic verplaatst door een moderator ]

[ bericht aangepast op 25 okt 2011 - 16:41 ]

"I don't have sweet dreams.. I have beautiful nightmares" †

Ethan
    Hij stond daar en nuriede een liedje en staarde verliefd naar eloise.
    Jura kwam naar beneden sjeezen en ging naar eloise toe en praatte met haar. Ethan liep naar het meisje dat haar ogen open deed. 'hoe heet jij?' zei ethan tegen haar.

Good friends are hard to find, harder to leave, and impossible to forget.

Madelise
    Ze liep naar haar broer en zei dat het haar speet. 'waarvoor dan, sussie?' vroeg hij.
    'Nou voor alles wat ik zei ovr je en ik vind het goed dat je met haar omgaat'zei ze verlegen bng dat haar broer boos zou worden. Ze liep naar buiten en zei dat ze zomaar naar iemand ging en ze verandrte en rende weg.

-Mary-Jane-

ik staarde verward naar de jongen voor me. pas na enkele seconden later had ik door wat de jongen tegen me gezegd had. 'Oh! sorry, Mary-Jane Pamela Johnson, maar noem me maar MJ' zei ik en glimlachte lief.

-Éloise-

'Jura, wat is er?' vroeg ik en ze begon te praten. Het ging vrij snel en ik luisterde maar met een half oor écht naar wat ze zei. Ik probeerde verwoed om Ethan's gedachten te lezen maar dat lukte me niet, hij was nog steeds ondoordringbaar voor mij en dat vond ik aan de ene kant maar niks maar aan de andere kant vond ik het wel spannend.

Bananen zijn lekker, toch? Zet dit ook in je signature als je ook van bananaaaas houdt!

Ethan
    ' ik heet Ethan Scott , waar kom je vandaan want je viel flauw voordat we wat wilde vragen,hehe. Zei hij en keek naar eloise.
    *ben benieud waar madelise nou heen gaat, ach*
    hij stond op en liep naar eloise en pakte haar arm en nam haar mee naar mary-jane. ' jij bent een meisje en ik denk dat ze het leuker vind om met een meisje te praten' zei ethan snel en keek weer dromerig naar buiten naar een vogeltje.

-Éloise-
    'Hallo Mary-Jane,' zeg ik vriendelijk. 'Ik heb niet echt de kans gehad om me voor te stellen, wel dan? Éloise, aangenaam.' ze kijkt me vragend aan.
    Voordat ze wat kan zeggen besluit ik mijn mond weer open te trekken.
    'Dat is Ethan,' zeg ik met een duidelijke liefde in mijn stem. 'Hij is nogal dromerig, let er maar niet op. Ach eigenlijk is het best wel scha-'
    Mary-Jane kijkt me vragend aan en ik bloos weer. 'Laat maar.'

Bananen zijn lekker, toch? Zet dit ook in je signature als je ook van bananaaaas houdt!

[Is er ergens een foto van Ethan?? Ik weet namelijk niet eens hoe hij eruit ziet xD]

-Mary-Jane-

het duurde weer even totdat ik doorhad waar het meisje dat blijkbaar eloise heette, het over had. 'oh. het spijt me! ik ben er nog niet helemaal bij met m'n hoofd' zei ik en bloosde lichtjes.'leuk je te ontmoeten trouwens. zou je me misschien kunnen vertellen waar ik ben?'

[ bericht aangepast op 17 okt 2011 - 22:41 ]

'Je bent nu in mijn huis. Midden in het bos', antwoordt Jura. 'Hoe voel je je?', vraagt ze en kijkt MJ aan. Jura glimlact lief en gaat zitten op de stoel die naast de bank staat waar MJ op ligt.

"I don't have sweet dreams.. I have beautiful nightmares" †

'het gaat wel, ik heb alleen wat last van m'n hoofd.' plotseling schoot me weer iets te binnen. 'zijn we hier ergens in de buurt van Philadelphia?' vroeg ik snel. ik hoopte zo van niet, want ik voelde me eigenlijk we thuis bij deze mensen. en als we inderdaad in de buurt van philadelphia waren, moest ik hier zo snel mogelijk wegkomen...

en btw dit is ethan :)

ethan
    'je bent echt niet vlk bij philadephia, haha nee! gelukkig niet, nee hoezo? niet veilig?'zei Ethan lacherig.Eloise keek hem een beetje sip aan. 'oke sorry, wil je wat te eten, Mary-Jane?' en ze knikte en hij liep naar de keuken en pakte een zakje chips en gaf het aan haar en ze at het op als een beest vond hij. hij liep weg en keek uit het raam en pakte zn ipod en luisterde muziek afwachtend dat Eloise naar hem toe komt. maar dat was niet zo. 'Is het goed dat ik naar huis ga? wil je dan mee Eloise? zei hij tegen haar met puppyogen.

Madelise
    ze rende nog door en kwam uiteindelijk bij een hutje. ze liep er in en zag een Duco op de grond. ze veranderde weer terug en keek hem aandachtig aan. 'Hoi, Duco ben je er nog?' ze tild hem op zn bed en pakte een glas met water en gooide die op hem. hij schrok wakker en keek Madelise slaapdronken aan en zei: Hoooi, waa is rr?' zie hij nog.
    'Ehhm ik wilde je vragen of je met me mee wilde naar het dorp.'zei ze tegen hem en ze liep nar de keuken en pakte wat water.

-Éloise-

'Graag,' zeg ik iets te enthousiast. Ik wil hier onderhand wel eens weg, en die puppyogen van Ethan werken daar ook wel aan mee...
    'Tot ziens, mensen.' zeg ik. We lopen naar buiten en Ethan tilt me op.

Ethan
    'eh, mary-jane wil je mee om de buurt te leren kennen? Want we gaan nu' zei ethan tegen haar en hij pakte eloise bij de middel en danste met haar en kuste op haar lippen.
    * ik hou toch zoveel van eloise* en maakte nog een rondje.